• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Maurizio Arrivabene nu e prost! Logic, cu oricate interese ar fi la mijloc, nu ar fi ajuns acolo fara ceva in cap. Momentan Ferrari are 3 echipe motorizate pe grila. Anul viitor, daca le ies calculele, vor avea 4, la egalitate cu Mercedes. Pe langa RedBull vor avea motoare Ferrari si juniorii.
    Ferrari, dispusă să ofere motoare pentru Red Bull: "Noi luptăm cu toată lumea"
  • @Daniel Popescu: "Germanul s-a apropiat la mai puţin de două secunde de lider, însă nu a mai avut nevoie de un atac decisiv, întrucât motorul monopostului lui Rosberg a luat foc cu numai două tururi înainte de finalul cursei." Nu e corect, te rog modifica in loc de "lider" - Vettel. Multumesc.
    Hamilton a câştigat la Monza în faţa lui Vettel. Raikkonen a ratat startul, Rosberg a abandonat!
  • Eu cred ca ar trebui sa fie vreo 5 producatori, ordine aleatoare: Bridgestone, Michelin, Pirelli, Hankook si Yokohama. Sa mearga pilotii la limita in fiecare tur, iar in calificari sa ii vedem pe pista pe intreaga durata a calificarilor. Si in free practice. Cam asa ar trebui sa arate F1(competitia) adevarata.
    Pirelli: "Ne retragem dacă nu există teste pentru pneuri, iar piloţii nu mai au voie să ne critice"
  • Ce dragut! Daca mai faceti gat, plecam. Ah, am uitat, Bernie ne vrea aici! Deci, ciocu' mic, Bernie e cu noi. Concurenta, aceasta ar trebui sa fie cheia intr-o F1 tinuta in frau de mult prea multe reguli. Insa exista niste interese care o strica. Peste toate astea, probabil ca Pirelli castiga din greu, daca sunt intr-un sport in care imaginea lor are grav de suferit, dar continua sa fie prezenti. Cu permisiunea autorilor, din articolul original citez o fraza absolut relevanta: "If you're Sebastian, you have a bit of a rough time, you get in a car, you're for sure going to be third, you can't lose, and something goes wrong, you're not going to jump out of the car and say, 'Thank God that happened.' You would do the same and I would do the same." Mai exista acea asociatie a pilotilor? Asociatie care ar trebui sa o puna de un mic boicot, ca mai sunt cateva curse pana la finalul sezonului. Cam cum a fost in anii 2005 la MP USA Indianapolis, cand Michelin nu au garantat integritatea anevelopelor si pilotii ale caror monoposturi erau echipate cu acest tip de pneuri nu au concurat.
    Pirelli: "Ne retragem dacă nu există teste pentru pneuri, iar piloţii nu mai au voie să ne critice"
  • Tara condusa prin OUG! Nu sunt in stare sa voteze o lege coerenta si trebuie modificata.
    Noi reguli pentru obținerea permisului auto: poți da examenul practic de mai multe ori dacă ai trecut de proba teoretică
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău