• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Ian Parkes, autorul articolului original, cade in acelasi pacat, cu rastalmacirea cuvintelor. Paul Hembery nu a spus nimic de retragere, renuntare. A afirmat doar ca este ingrijorator ce se intampla si ca se vor gandi la viitor in cazul in care RedBull ies din F1. In definitiv, pot pleca linistiti, Michelin abia asteapta sa ii inlocuiasca. Poate ca intrarea Michelin (sau a altui producator) va egaliza un pic performantele monoposturilor.
    Pirelli s-ar putea retrage din Formula 1 dacă Red Bull va părăsi competiţia
  • Este politica ce se intampla acum in F1! Pur si simplu Marko face niste jocuri si e bun la asta. Intr-un articol anterior Horner spunea ca sunt in urma cu dezvoltarea sasiului. Poate asta este si intentia Ferrari, de a le vinde motorul, dar un pic mai tarziu. Iar acest "un pic", inseamna foarte mult in F1. In locul celor de la Ferrari le-as da motorul specificatie 2016, cu tot ce vor ei, cu 2 saptamani inainte de MP al Australiei. Ar fi interesant de vazut ce se intampla cu RedBull, daca monopostul pentru 2016 nu va performa nici cu motorul Ferrari. Pe cine vor mai da vina de data asta? Ar putea merge un schimb de experienta intre Ferrari si RedBull, unii sa vada secretele sasiului, iar ceilalti - secretele motorului. Diferenta este ca Ferrari dezvolta un pachet complet, iar RedBull, doar sasiul. Cred totusi ca nu vom vedea RedBull cu motor Ferrari. S-au spus multe, italienii sunt au mandrie, Arivabenne nu e prost!
    Red Bull insistă că se va retrage din F1: "Ferrari ne oferă doar motoare de specificaţie 2015"
  • Suzuki nu face cumva si motociclete. Si tot japonezi sunt!
    Prețuri Suzuki Vitara S în România: versiunea de top pornește de la 19.000 de euro
  • "Echipa i-a cerut de două ori lui Verstappen să se lase depăşit de Sainz în penultimul tur al cursei, însă olandezul a refuzat să cedeze locul. Solicitarea celor de la Toro Rosso a fost surprinzătoare ..." Nu este deloc surprinzatoare! La inceputul cursei, atunci cand Verstapen a avut probleme la start, pierduse aproape 2 tururi. Cand a reusit sa intre in ritm de cursa si a ajuns in spatele lui Sainz, acesta s-a dat pur si simplu la o parte ca sa aiba si Verstapen o sansa de clasare cat mai buna. De aici a plecat solicitarea celor de la Toro Rosso. In rest: - ceva diferit prin victoria Ferrari; - ceva ciudat cu abandonul lui Hamilton; - ceva penibil, comentariul Dolce; - ceva stupid, calificarile nu sunt importante pentru Dolce; - ceva hilar: dupa ce poluarea este cum este in Singapore, au mai fost si o gramada de artificii la final, ca sa se revina la media de joi.
    Vettel a câştigat cursa din Singapore. Hamilton a abandonat
  • Ferrari are drept de veto doar asupra anumitor hotarari (legate de anumite schimbari) luate de "grupul de strategie". Doar nu crezi ca Bernie le-ar fi lasat mana libera? Cand a plecat Mosley si a venit Todt, am crezut ca se va schimba ceva in bine. Am fost naiv, recunosc!
    Schimbări în regulament: tunelul de vânt va fi interzis, iar motoarele vor avea preţuri maxime
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău