Prețuri Suzuki Vitara S în România: versiunea sportivă pornește de la 19.000 de euro

de Bogdan Mirică
Vineri, 25.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea sportivă Suzuki Vitara S este disponibilă de la sfârșitul acestei luni și pe piața din România. Odată cu ea, Suzuki oferă și o cutie automată cu dublu ambreiaj pentru motorul diesel de 1.6 litri.

Prezentat în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, cu numai două săptămâni în urmă, noul Suzuki Vitara S, o versiune ceva mai sportivă a micului crossover urban, ajunge deja și în România.

Într-un comunicat de presă emis de importatorul din România, Suzuki promite deschiderea comenzilor pentru Vitara S începând cu sfârșitul lunii septembrie. Noua versiune vine cu o serie de elemente estetice noi, cum ar fi grila frontală inspirată de conceptul iV-4 SUV, dar și blocuri optice pe fundal negru și șapte culori de caroserie, inclusiv două combinații “two-tone”.

Interiorul beneficiază și el de personalizare, cu logo-ul S și inserții de culoare roșie, menite să sugereze sportivitatea. În plus, noul Suzuki Vitara S va deveni și versiune de top, întrucât beneficiază de ca mai bogată echipare standard. Ea include faruri cu LED, scaune din piele, RBS (Radar Brake Support), sistem autonom de frânare de urgență în standard.

Esential 140 de cai putere oferă noul Suzuki Vitara S.
220 de Nm este cuplul motor pe care îl oferă Vitara S.
Și pentru că vorbim despre o versiune sportivă, trebuie să amintim și despre ce se află sub capotă.
Este vorba despre un nou motor turbo, de 1.4 litri Boosterjet, capabil să dezvolte 140 de cai putere și 220 Nm. Este primul motor turbo oferit în gama lui Vitara și dezvoltă cu 20 de cai mai mult decât ”benzinarul” aspirat de 1.6 litri, existent în oferta actuala. Noul propulsor este oferit în versiune cu tracțiune față, cu tracțiune integrală și cu o cutie automată sau manuală.

Prețurile pornesc de la 19.000 de euro cu TVA inclus, pentru versiunea cu tracțiune față și cutie manuală. Cei care își doresc tracțiunea integrală AllGrip scot din buzunar 20.700 de euro, iar cei care vor și AllGrip, dar și cutie automată trebuie să înceapă socotelile de la 22.300 de euro.

Suzuki Vitara S vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Suzuki Vitara S
1.4 Boosterjet 4x2
140 5.2 9.5 19.000
Fiat 500X
1.4 MultiAir 4x2 Pop Star
140 6 9.8 20.832
Opel Mokka
1.4 Turbo 4x2 Cosmo
140 6.5 12.5 20.815
Mazda CX-3
2.0 SkyActiv-G 4x4 Revolution Top
150 6.3 9.6 26.790
Honda HR-V
1.5 i-VTEC 4x2 Elegance
130 5.6 10.2 21.687
Jeep Renegade
1.4 MultiAir 4x4 
140 6 10.9 26.700
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Și pentru că tot a venit vorba despre transmisie, trebuie să menționăm și că noul Vitara este disponibil tot din luna septembrie și cu o cutie automată cu dublu ambreiaj denumită TCSS (Twin Clutch System by Suzuki). Japonezii susțin că performanțele sunt similare cu cele ale unei cutii manuale și chiar beneficiază de un mod care îi permite șoferului să schimbe singur treptele de viteză.

Cutia cu dublu ambreiaj este disponibilă doar împreună cu motorizarea diesel de 1.6 litri și 120 de cai putere, pe trei dintre nivelurile de echipare ale acesteia.

Suzuki Vitara: prețuri cutie automată TCSS

MOTOR PUTERE
CUPLU
Suzuki Vitara
Cutie automată TCSS
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Passion
1.6 DDIS
120 CP
320 Nm
22.000
ECHIPARE Spirit
1.6 DDIS 120 CP
320 Nm
23.500
ECHIPARE Luxus
1.6 DDIS 120 CP
320 Nm
24.500

Comentarii (16)

  • Foarte interesant.
    Pentru Romania cel putin, unde nu iti permiti 2 masini din cauza taxelor, o astfel de masina e ideala.
    6 3
  • E mult sub HR-V la dotari, materiale, design interior:

    https://michaelhohlhondacarsoncity.files.wordpress.com/2015/01/2016-honda-hrv-interior-dashboard.jpg

    Honda e singurul producator de motociclete care produce si automobile excelente.
    4 13
  • romanul biciclist
    am auzit ca si BMW face motociclete excelente
    10 5
  • nicolae78
    gresit cu Acceleratia pentru Mazda. 9,6 sec e pentru modelul cu cutie automata. Mecanica e 8,7 sec, si asta ar fi de comparat cu Suzuki. Oricum Mazda e cel mai rapid din segment
    0 8
  • @romanul biciclist Ma gandeam la producatorii japonezi. Scuze :-). Am uitat sa specific "japonez".
    4 4
  • da, asa mai merge :)
    1 3
  • Suzuki nu face cumva si motociclete. Si tot japonezi sunt!
    6 1
  • @octav71 Si ce n-ai inteles? Automobilele Suzuki nu-s la nivelul celor Honda desi ambele produc automobile. Suzuki au doar modele mici care in cel mai bun caz sunt mediocre in cazul design-ului, materialelor folosite, dotarilor etc.

    Kizashi e singura exceptie, insa dpdv comercial e un mare esec.
    4 3
  • *ambele produc motociclete performante
    0 2
  • hr-v 1,5 elegance mt- 21700
    vitara 1.6 Spirit 2WD - 17700
    acelasi nivel de echipare, honda peste la nivel de habitaclu, performante superioare suzuki, ambele sunt indestructibile, ca sa nu mai spun ca la 22300 poti lua Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT cu 4x4, dublu ambreiaj, 220Nm, prefer suzuki chiar daca e mai spartan.
    1 1
  • @@andy
    cand te gandesti ca a fost suparare mare cand suzuki a ales dieselul fiat in loc de cel vw, stiau ei ce stiau...
    1 1
  • AT-ul de pe 1.4 nu e cu dublu ambreiaj; doar cel de pe diesel.
    Dar chiar si asa tot prefer Vitara in fata lui HR-V sau CX-3.
    0 3
  • Da frate, dar ne uitam si la preturi. Polemica de mai sus era ok in cazul unor preturi asemanatoare. Dar Honda oricum e mai scumpa, deci trebuie sa ofere si ceva calitate in plus.
    0 1
  • kim_vl
    Ce tip de distributie are motorul de 1.4, lant sau curea ?
    0 0
  • bai fratilor, nu mai comparati mere cu pere! Honda face masini de oras, pentru ca mamicile sa aiba loc pentru bagaj, confort superior si siguranta sporita pentru copiii cand ii ia de la scoala sau ii duce la lectia de pian. Cel putin noile CR-V nu sutn altceva decat niste vanuri cu caroserie care aduce a SUV.
    Pe de alta parte Vitara se adreseaza unui public mai masculin, tineri fara multe pretentii de confort, carora le place aventura si iesirile in natura, dar care nu au bani pentru o masina de oras de zi cu zi.
    Chiar daca nici una nu este un offroader adevarat, Vitara are performante off-road mult superioare CR-V, dar este mai slab plasat ca acesta la confort in trafic urban.
    Din pacate pentru amandoi - si mai ales pentru Vitara - ambii producatori au renuntat la performanta offroad in favoarea unor gadgeturi - sincer nu am nici un motiv sa cred ca noul AllGrip este mai bun la orice capitol decat diferentialul mecanic al anteriorului model Vitara (care chiar a fost un offroader autentic). Ceea ce ma face sa ma intreb... la ce bun o schimbare doar de dragul schimbarii?
    1 0
  • @kim_vl: pe lant.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru