Constructorul japonez anunță o noutate pentru două dintre modelele sale din gama europeană. Mai exact, începând din această toamnă, versiunile mild-hybrid ale lui Suzuki Vitara și S-Cross vor fi disponibile cu o nouă transmisie automată.
Noua cutie automată înlocuiește vechea transmisie AGS, prezentă la versiunile cu motoare full hybrid. Acestea din urmă au fost retrase recent de pe piața europeană din cauza cererii sub așteptări.

În prezent, Suzuki S-Cross și Vitara sunt disponibile cu motorizarea pe benzină Boosterjet de 1.4 litri cu sistem mild-hybrid. Motorul este acum disponibil în două variante de putere: 110 cai putere și 129 de cai putere. Versiunea mai puțin potentă este compatibilă cu viitoarele norme de poluare Euro 7.
via Suzuki











sa speram ca si furnizorul sa fie unul serios, de dorit ar fi sa fie aisin.
Veriunea de 110 CP e anemica rau.
In continuate Suzuki ofera calitate/pret, dar trebuie negociat bine de tot ca sa merite, masina nu are practic nici un atu, totul este foarte basic, chiar si in veriunea de echipare Luxus.
nu sunt cu absolut nimic mai prejos decat cel de 1.4 si 4 cilindri de la suzuki, al carui fan te declari, ba chiar sunt peste el ca performante si se misca mai dezinvolt datorita puterilor mai mari si cuplului similar, dar la turatii ceva mai reduse. vad ca e mai mult o gaselnita personala si recurenta chestia asta cu criticatul motoarelor cu 3 pistoane, probabil din cauza unor vibratii, care la relanti se mai simt, mai ales la 1.2-ul stellantis.
e adevarat ca puterea ceva mai redusa de la suzuki nu e o hiba reala. cine stie sa conduca n-o sa aiba niciodata probleme cu 110 CP, sunt arhisuficienti pentru orice situatie. eu am condus masini cu adevarat lesinate, incepand de la 60 CP si 90 Nm cuplu si daca esti atent cu ele si le intelegi, n-ai nicio problema.
In schimb, pare interesant Sandero cu acest 1.2