Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Sistem de propulsie Full Hibrid

Engleză: Full Hybrid, Strong Hybrid, THS


Cea mai întâlnită metodă de hibridizare, popularizată de Toyota prin modelul Prius. Pachetul de baterii are în general o capacitate medie (mai mare decât în cazul Mild Hybrid, dar mai mică decât în cazul Plug-in Hybrid).

Poate funcționa în mod exclusiv electric, dar capacitatea medie a bateriei garantează de obicei o autonomie modestă în modul 100% electric, limitată de obicei la sub 10 kilometri și utilizată la viteze reduse, în parcare sau la plecarea de pe loc.

Bateria nu poate fi alimentată la priză, încărcarea având loc cu ajutorul motorului termic sau prin energia recuperată la frânare.

Poate funcționa fie 100% electric, fie 100% termic, fie în paralel/tandem. În modul de funcționare paralelă, modelele hibride oferă un consum de carburant redus prin faptul că o parte din sarcina motorului termic este preluată de cel electric.

Tip de hibrid Tehnologie
Start-Stop
Recuperarea
energiei la
frânare 
Mod de rulare
100% electric
Încărcare
la priză
Motor termic
exclusiv
ca generator
(nu învârte roțile)
Micro hibrid Da Nu Nu Nu Nu
Mild hibrid Da Da Nu Nu Nu
Full Hibrid Da Da Da Nu Nu
Hibrid plug-in Da Da Da Da Nu
Range Extender Da Da Da Da Da

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru