• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Deci ei investigheaza daca exista softul si pe alte motorizari? Adica ei, Volkswagen se investigheaza pe ei insisi! Ar fi trebuit sa stie precis cum sta treaba. De ceva timp, mai precis din faza procesului de fabricatie. Au instalat 2,0 pe atat de multe modele, incat vor trebui sa caute si la Skoda&Seat. Daca nu ei, atunci altii! Desi, din ultimele articole incepe sa reiasa din ce in ce mai clar ideea pe care doreste VW sa o lanseze: nu am stiut nimic, doar niste ingineri au dat gres si au mintit!
    Până unde merge scandalul VW? Încă un motor diesel ar putea intra pe lista neagră a emisiilor
  • Bernie nu e prost, doar nebun! De parca e vina Mercedes sau Ferrari ca au facut un motor mai bun decat al celorlalti. Sau ca ceilati nu au un motor la acelasi nivel. E aberant, inclusiv usoara impingere a Mercedes si Ferrari catre zona "client". Bernie se pare ca vrea sa procedeze cu motoarele exact cum a facut cu anvelopele! Un singur producator de motoare.
    Ecclestone propune ca producătorii de motoare să nu mai aibă propriile echipe
  • Toata stima pentru Newey. Ca inginer este exceptional! Cred ca totusi este pus si el din cand in cand sa dea declaratii pentru imaginea RedBull. Ca doar au o mare problema, motorul. Oricare dintre noi, cei de pe aceasta pagina de internet, nu ar oferi motorul celor de la RedBull, daca ar fi in locul celor de la Ferrari sau Mercedes. De ce as face eu personal asta? De frica? Nu, deoarece Ferrari si Mercedes isi fac singuri motoarele si sasiul, deci cam greu sa ii depasesti. Iar cu retragerea, mai usor, ca odata plecati, le va fi foarte greu sa revina; mai este si Bernie cu cele 500 mil dolari, sponsorii cu contracte pe 2016, etc. RBR este o echipa cu 11 ani de ....istorie. Ce ar trebui sa faca Williams sau McLaren de exemplu? Sa emigreze pe Luna, de nervi ca nu au castigat un titlu mondial de multi ani? Cu Renault vor ramane, au facut treaba buna impreuna, cam suciti si dificili amandoi, dar se merita unii pe altii.
    Red Bull: "Mercedes şi Ferrari au refuzat să ne dea motoare de frică"
  • Stirea asta ar fi trebuit data pe 1 Aprilie si avea mai multa credibilitate! Daca e adevarata si vine la pachet cu "pensionarea" lui Bernie, se scrie istorie. Daca nu, va fi doar isterie, ca ce bine ar fi fost daca!
    Ecclestone: "Formula 1 va avea un nou proprietar până la sfârşitul anului"
  • Mircea, bun articolul! Are însă o mare, foarte mare scăpare. Clientul final /utilizatorul, târât într-o mizerie de nedescris. Ma refer atât la cel care și-a luat un VW euro5 nou, cât și la cel care a "prins" o ocazie second și care se simte un pic furat, pentru că deține o mașina neconformă cu ce a a crezut că a cumpărat. Ca imagine, sunt șifonați teribil și le va trebui ceva timp să își revină. Nu am mașină de la VW, iar dacă aș intenționa să îmi iau mașina nouă acum, in mod clar aș ocoli marca aceasta indiferent de motorizare. De ce? Lipsa de încredere. @Mircea: de ce s-au încăpățânat să lanseze diesel euro 5 cu AdBlue in SUA? Nu au putut să îl scoată euro5 prin alte mijloace? Despre acțiunile guvernului /miniștrilor din Ro, mai bine bem o bere. Ăștia sunt atăt de proști, incât nu sunt in stare nici măcar o fundă la pantof sa facă singuri. Stima
    OPINIE: Domnilor Miniştri, amendaţi-vă testele oficiale de omologare!
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău