• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Pai monopostul de anul trecut nu era prea fiabil, care ar fi castigul? De a alege intre a termina undeva pe la mijloc sau a nu termina cursele? Personal ambele variante sunt de neconceput. Oricum, mai e mult pana departe, sezonul este lung si inca se lucreaza la chestii de finete, plus ca cei mari inca nu si-au aratat valoarea. Remember cum a fost anul trecut cu RedBull, la inceput au mers slab apoi au performat?
    Malaysia, antrenamente 2: Raikkonen învinge picăturile de ploaie
  • @madslayer; de la mine ai un like, dar iti vei da seama ca am fost fan Ferrari. Am vazut Ferrari cu Alesi si Berger abandonand amandoi prin turul 20-30 in foarte multe curse. Am vazut un Schumi obligandu-l pe Bernie sa schimbe regulamentul pentru ca altfel castiga si acum (probabil). Si ca sa fiu on-topic: Alonso a ajuns un pic prin bani la Ferrari, probabil ca si fara el "supravietuiau" in F1. Omul asta se plange prea mult, este ingamfat, iar la partea de curse dubioase, are si el partea lui de cascaval. Ce nu ai inteles dintr-un site pe care fiecare (sau oricine) are dreptul sa isi exprime opinia?
    Alonso: "Nu avem cel mai rapid monopost"
  • Mai Fernando! Aud placa asta de 3 ani, intelegi? 3 ani! De 3 ani se plange ca ... din nou nu au cel mai rapid monopost si "ştim că mai avem mult de muncă". Ma uit la F1 de 20 de ani, dar parca deja suna fals ce spune omul asta. Ce nu aveti frate, ca la fiecare inceput de sezon sperati, apoi ajungeti di-sperati. Se pare ca istoria si trofeele va sufoca. Bye bye Ferrari, wherever you are! Nu dati cu pietre, e pararea mea.
    Alonso: "Nu avem cel mai rapid monopost"
  • Practica latina: ce nu putem avea, pute! Nu au putut sa il "cumpere" si acum arunca cu noroi in el. Nimeni si nimic nu il opreste pe domnul Tombazis sa faca un monopost mai bun decat RedBull. Resurse financiare si umane au, so? Ce le lipseste? De cativa ani tot apar diverse motive: tunelul de vant, lipsa testelor, ceilalti triseaza, schimbari de regulament. De parca celelalte echipe au alt regulament. Sunt curios ce mai apare in 2013, daca nu merge treaba nici sezonul asta. Prea multe cuvinte, prea multe plangeri, au super tehnicieni, dar nu au o ECHIPA adevarata.
    Ferrari îl atacă pe Newey: "Pretinde că ştie totul şi că restul sunt nişte sclavi"
  • Cred ca mr. Sauber se refera la surpriza neplacuta pe care o vor avea cu totii! In sensul ca RedBull vor domina din nou autoritar. Cel putin asta inteleg eu din articol.
    Sauber: "Red Bull va furniza o surpriză urată"
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău