• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Regulamentul este acelasi pentru toata lumea! Alonso a castigat cu Renault pentru ca FIA a schimbat regulile jocului. Altfel, Schumi se oprea poate pe la 10 titluri. On topic: a schimba directorul tehnic in timpul sezonului... e o dovada de disperare. Pe Stefano Domenicali nu il concediaza cineva? Echipa aia de aur, nu va mai fi la Ferrari in urmatorii 20 de ani. Avea echilibru, multe idei, erau ingeniosi si nu in ultimul rand altii erau banii din joc!
    OFICIAL: Ferrari restructurează din nou departamentul tehnic
  • "...Natura oamenilor de la Maranello trebuie să fie aceea de a forţa şi de a munci din greu pentru că vrem să menţinem şansele reale cât mai mult timp posibil". Ce fel de afirmatie de sef de echipa este asta? Vrem sa mentinem sansele? Se imbata singur ca poate, dar si el a avut sansele lui. Il concediaza cineva?
    Ferrari: "Dominaţia Red Bull reduce dramatic şansele la titlu"
  • N-am de ce sa ma simt afectat. Atat timp cat discutia se poarta in mod civilizat. La naiba, e un forum, scriem pe gratis daca se poate spune asa. Faza cu Chapman si tehnica actuala este ca si cum as intreba daca Senna ar face fata sau l-ar bate pe Vettel daca ar fi colegi de echipa. Oricum, putin probabil ca Senna sa fi alergat pentru o echipa mai no-name. Totusi il consider pe Chapman cel mai tare, deoarece nu avea tunelul de vat de calibrul celor actuale si nici materialele de acum (greutate, densitate, rezistenta, etc). Newey este aproape, dar il trage in jos faza cu Senna (nu sunt si nu am fost fan Senna, dar...) Si avem discutia asta pe un topic unde subiectul este Newey si Ferrari.
    Newey exclude plecarea de la Red Bull la Ferrari
  • @bernd: un pic la limita ce am spus eu, dar mai sunt 2 ani pana in 2013! Nu mai luati personal toate afirmatiile de aici. Da, la mine clopoteii suna cam tot timpul :)
    Newey exclude plecarea de la Red Bull la Ferrari
  • Ideea este super buna. inca incerc sa inteleg pe ce baze s-a ales Landi Renzo. In rest carcoteala, lua-v-ati Prius cu GPL toti scriitorii romani actuali. SPor :)
    OFICIAL: Dacia Logan 1.2 16V cu GPL costă 8.300 de euro în România
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău