• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Cum naiba, decizia de schimbare a regulamentului este ilegala, dar schimbarea regulamentului actual in privinta evacuarii este legala? Si daca tot vine vorba de motoare eu zic sa modifice TwinAir-ul de la Fiat si sa ii puna turbo. Consuma mai putin, are ceva putere si probabil merge si pe GPL. Daca imi amintesc bine, intr-o vreme nimeni nu limita motoarele si se scoteau cam 1300-1400Cp in calificari (ironie, tot cu motor turbo!).
    Ecclestone vrea să blocheze introducerea motoarelor turbo în 2013
  • Clar un pas inainte! Nu imi place fata masinii, botul ala de muscle car, iar taietura din portiere are un unghi prea mare, preferam ceva mai ascutit. In rest, despre poze nimic, sper ca v-ati distrat in Elvetia. Totusi, prea mult "material" de la ei si mai putin de la voi. Adica, se simte diferenta intre un test facut in Ro si unul in afara. Personal il prefer pe cel din Ro. Bogdan, cat costa masina testata de voi si daca exista AC automat in gama?
    Un nou început
  • Se pare ca Alonso si-a schimbat psihologul de cateva zile. Noul viitor ex este ... Marc Gene, cel mai bun pilot din toate timpurile si cel mai tare dezvoltator de monoposturi ever. Chiar nu il inteleg pe Gene asta: este si vina lui, ca Ferrari se afla cam jos, iar el se da mare cunoscator de piloti.
    Gene: "Alonso, mai impresionant decât Schumacher"
  • Nu stiu de ce, dar eu nu il cred! Nu prea pare ingrijorat si nu il vad sa isi smulga parul din cap (desi nu prea mai are ce) de grija ca Seb va fi depasit. Omul e inteligent si isi da seama ca ceilalti sunt cam la maxim din ce pot. Pur si simplu ma uit la el si vad o vulpe experimentata! Nu vine cu nimic nou pana nu se apropie contracandidatii. Apoi ... un mic update si reface distanta. Ezita sa vin cu ceva nou de frica sa nu fie copiat. Apare nevoia si apoi vine cu solutia, simplu! Cam asta (zic eu) se va intampla dupa Canada, Monaco fiind o cursa atipica.
    Newey: "Red Bull a subestimat dezvoltarea sistemului KERS"
  • Cei de la Metro (de unde a fost preluat si tradus articolul) fac aceiasi greseala voita de spune mai mult decat declara pilotul sau/si de a prezenta totul mai senzational decat este. Articol preluat identic si de Automarket. Hamilton nu a spus ca "Sunt singurul care îl poate opri pe Vettel". A spus doar ca "...În acest moment, singura persoană care are un răspuns pentru Vettel sunt eu...". Exista o diferenta mare de nuanta intre cele 2 afirmatii. In rest "bete pese ochi" ca peste tot in Romania.
    Hamilton: "Sunt singurul care îl poate opri pe Vettel"
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău