Raspunsul la intrebarile de mai sus cred ca este : pneuri all-season!
E destul de simplu, in mod clar acestea nu lucreaza la fel de bine ca cele de iarna, dar nici nu se degradeaza atat de repede ca cele de iarna la 15 grade.
Daca imi amintesc bine, destul de multe autoturisme noi vin echipate cu all-season din fabrica.
Cu cele de gabarit mai mare... chiar nu m-as simti bine sa merg cu un microbuz echipat cu gume de vara pe serpentine iarna.
Si de final, ar trebui sa fie si ceva bun-simt in tara asta, macar un pic!
Usor, usor le iese. Am mers cu un RX8 si este ... racheta, ca sunet macar. Nu am ocazia sa vad 8000rot/min in fiecare zi.
Bravo lor ca rezista fara compromisuri.
@gabi: ai scris peste tot pe automarket despre problema ta. Mareste dimensiunile discurilor de frana si prizele de aer pentru racirea acestora. Macar daca esti peste tot , citeste si aplica ce ti se spune!
@Gabi: a "cedat" suspensia/frana spate, asta s-a intamplat. O setare mai grijulie sau chiar ceva de pe net (search pe forum) o sa dea rezultate.
On: normal ca nu ii intereseaza daca nu este disponibil!!! Si eu vreau sa circul pe o autostrada normala in Ro, dar nu este disponibila!
Ultimele comentarii
335 in total