Miroase a bani pentru batranica respectiva sau pentru rudele ei /posesorul vehiculului.
Pur si simplu te judeci cu ei si incepi "negocierea" de la vreo 10.000 euro.
Daca nu ai succes intr-o prima instanta, te duci cat de sus se poate.
Ai nevoie de ceva bani, dar se amortizeaza investitia.
Daca nu gresesc, procedura este urmatoarea: nu esti la masina, ti se ridica masina si platesti tot; daca esti acolo platesti doar amenda si iti muti singur masina.
Gresesc?
Parca lipsea de pe grila de start o masina a la JPS. Rosul Total strica ansamblul, dar negru cu galben arata intr-un mare fel.
La cum arata masina, chiar nu mai conteaza cum se va numi :)
@michael_schumacher
parca altii erau "dusmanii" nostrii, dar cum vrei tu.
Alain Prost a fost pilot, acum nu mai este in F1. Asta nu il face cu nimic mai slab decat acum 1 an spre exemplu.
Legat de anumite afirmatii al lui AP, cred ca sunt si ceva rastalmaciri ale cuvintelor lui, presa este intr-o continua goana dupa extraordinar.
Pace
BBC 2, e foarte simplu.
Discovery Ch ne dau episoade din serii vechi.
Episodul cel nou il vei putea vedea /lua cu o zi intarziere fata de difuzarea lui de pe ...
Ce se vede din fotoliu?
O mare (dar mare de tot) lipsa de idei si poate de specialisti care sa analizeze fenomenul cum trebuie.
Lipseste spectacolul, dueluri de genul Mansell-Senna, Hakinen- Schumacher, sare si piper. Exista insa piloti talentati si in aceiasi masura si piloti experimentati.
Ce ar fi iesit daca Vettel, Schumi, Alonso, Hamilton, japonezul de la Williams, ar fi avut o masina identica tehnologic (ipotetic vorbind)?
Astia seamana cu guvernul nostru actual, care nu mai stiu ce sa faca si baga tot felul de prostii.
Pentru noi (atat in F1 cat si real life) e pacat ca pierdem, dar ei fac bani, multi bani. Ca pana la urma la asta se reduce F1, bani, foarte multi bani
Ultimele comentarii
335 in total