Merci pt. info despre 508. Eram curios fiindca eu chiar nu am vazut nici-una prin Bucuresti. Masina imi place mult cum arata in poze/teste pe net dar vreau sa o vad in realitate.
Imi place. Mult mai bine proportionat parca decat S90. Imi pare bine ca Volvo a revenit la un design ceva mai conservator ,mai simplu, mai Suedez. Precedenta generatie personal nu mi-a placut absolut deloc.
Comparatia de preturi din tabel este cam irelevanta fiindca diferenta de echipari este una absoluta ,de necomparat.
Am in fata o oferta de la Mazda de acum un an +1 luna si observ urmatoarele: Mazda a contopit primele 3 foste niveluri (Emotion, Challenge si Attraction )plus ca a mai introdus cateva "bunatati" gen Headup Display si Navigatie si a facut un singur pachet = Standard , rezulta astfel acelasi pret cu vechiul model cu motorizarea similara , poate chiar mai bun totusi tinanad cont de aparitia catorva "fite" mai sus exemplificate. Echiparea PLUS este similara cu fosta Revolution si are fix acelasi pret .
Problema va fi cand va aparea noul Skyactiv X care se pare ca va adauga vreo 3 mii de euro la pret pt. motorizarea de 181 cai .
De vreo 2-3 ani tot vad poze cu 508-ul asta nou dar eu tot nu am vazut nici-unu pe strazi. Care-i faza cu modelul asta pana la urma ,nu e disponibil inca ? Ca nu am mai auzit nimic .
"Dragi tovarasi si pretini" ..mai oamenilor..., duceti-va si testati-o , ca vad ca e un real interes pt. acest model . Daca nu vreti sa asteptati sa apara asta noua in showroom poate inca puteti testa vechiul model daca motorizarea va intereseaza in primul rand. VA ASIGUR ca nu motorizarea o sa fie punctul "slab", chiar daca are numai 120 cai o sa-i simtiti pe toti acolo unde trebuie- la roata,pe sosea. Ansamblul cutie/transmisie/motor este extrem-extrem de reusit si de confortabil in utilizare . Eu cand am testat-o a m-am simtit de parca o conduceam de 10 ani . Pana pe la 120km/h motorul nu da nici-un semn de oboseala sau macar ca se chinuie vreun moment. Mai sus nu stiu ca nu am fost pe autostrada dar nu cred sa aiba probleme pana pe la 140 . Cine vrea reprize peste aceasta viteza e clar ca trebuie sa se orienteze catre un motor mai puternic si...eventual sa se mute in Germania. Unii mai sus vorbesc de confortul la urcare in rampa !...hai sa fim seriosi ..vorbim de 120 cai si 215 nM cuplu . Daca prin confort se intelege ca nu vrei sa actionezi un levier (desi asa cum am spus si mai sus cutia este senzational de placuta ) atunci ia-ti automata. Si repet - la acest nou model aceasta motorizare este ENTRY LEVEL ) . NU SUNT FAN Mazda dar imi e greu sa inteleg de ce par unii asa dezamagiti de aceasta motorizare sau acest model fiind vizibil ca nici macar nu l-au testat vreodata sau vizionat indeaproape si nici nu vor sa creada pe nimeni chiar daca inclusiv toata presa auto au laudat prestatiile acestui motor si felul cum se conduce modelul in general .Este de apreciat ca avem o optiune "mai altfel" pe piata , diversitatea face numai bine oricui si in orice domeniu .Eu din aceasta curiozitate m-am dus sa testez modelul, bineinteles motivat si de faptul ca trebuie sa-mi schimb masina in curand si vreau sa fiu la curent cu toate optiunile. Si chiar daca acum conduc un motor mult mai puternic si de care am fost foarte multumit nu m-ar deranja cu nimic sa trec la acest benzinar de la Mazda. Din pacate nu pot sa ma impac cu spatiul spate/portbagaj asa ca deocamdata sare din schema dar astept sa vad noul sedan care dealtfel pare mai reusit decat hatch-ul ,mai matur. Dar acest hatch mie imi pare o masina perfecta pt. cei tineri si foarte tineri. Eu nu pot decat sa apreciez aceasta pata de culoare care alaturi de un Civic de exemplu parca face soselele mai frumoase, mai vii. Ca de comparatii intre Golf si restul de Europene parca ne-am cam saturat.
Ultimele comentarii
674 in total