• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Aduce cu Vulcan din spate. Nu vad de ce nu ar face din Vulcan un model de serie si pt. strada. Bafta..
    Primul teaser cu noul hypercar Aston Martin: lansare așteptată în martie la Geneva
  • @ ACE : e vorba de statii cu tot cu pompe de benzina/motorina care v-or fi doatate SI CU statii de incarcare electrice. Nu e voarba doar de statii electrice.
    Încă 70 de stații de încărcare pentru mașinile electrice în benzinăriile din România: investiție de 100 milioane dolari de la Rompetrol
  • @ERD : nu baga in seama toate comentariile ,asa sunt pe aici. Sunt si din cei care apreciaza interventiile unora care chiar detin/conduc respectivul model . Personal si eu am fost impresionat de dinamica motorizarii G de 120 cai in teste (ca dealtfel si cam toata industria/presa auto) . Daca poti sa mai vii si cu alte detalii care sa evidentieze plusuri dar si minusuri am aprecia.
    Informații noi despre motoarele disponibile pe noua generație Mazda 3: diesel de 1.8 litri și 116 CP sau benzină de 2.0 litri și 122 CP
  • Abordarea /politica celor de la Mazda este una logica daca stai sa gandesti la rece chiar daca pare ciudata sau dezamagitoare la prima vedere DACA acestea sunt motorizarile 'entry level" care inlocuiesc precedentele 1,5 benzina/diesel ce aveau aproximativ aceleasi "performante" dinamice. Benzinarul de 2 litri este clar "sugrumat" intentionat ca altfel nu se explica pierderea a 1,5 s fata de precedenta varianta dar probabil ca si consumul va fi unul mai bun, concesie inca dorita de multi clienti (spre surprinderea multora de pe aici). Cuplul este unul arhisuficient si caii la fel atata timp cat nu ai un stil de condus sportiv. Pt. acestia din urma se anunta alte motorizari mai tarziu , minunea "x" mai are putin si devine plictisitoare inainte de lansare. Personal ma asteptam totusi si la varianta mai potenta a G-ului de +160 cai ca treapta intermediara pana la X dar...se pare ca numai americanii sau australienii au parte de ea la deschidere ...deh ..acolo si benzina e mai ieftinache si motoarele mai mari..Dar eu cred ca-l vor aduce si in Europa pana la urma fiindca-i prea mare gap-ul intre 122 si +180 cai si ca putere si (cred) ca pret.
    Informații noi despre motoarele disponibile pe noua generație Mazda 3: diesel de 1.8 litri și 116 CP sau benzină de 2.0 litri și 122 CP
  • @Kirotractor ; pai fiindca "turbomania" i-a lovit pe toti ,inclusiv pe Japonezi care erau maestrii... dar in ASPIRATE. Dar tu stii asta ,sunt convins, te intrebi doar asa.. retoric de unde Non fiabilitatea la Honda. Ai vazut recenta stire cu Mitsubishi care vrea sa puna doar 2.o litri pe ASX desi doar ce au scos 1,5 turbo acu vreun an pe Eclipse ? Banuiesc ca or avea ceva "de verificat" inca la micul turbat de nu s-au riscat ei sa-l puna si pe ASX . 'Om trai si-om vedea. Am tot auzit ca si mult premiatele noastre 1.0 Ford nu sunt chiar un exemplu de fiabilitate , dar ma rog ,nu vreau sa intru in detalii ca nici nu ma apasa prea tare.
    Honda a publicat prima imagine cu interiorul versiunii de pre-serie a primului său model electric: prezentarea oficială are loc în 5 martie
Pagina
12345...103104105...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău