@ignis : ha.ha..Da, uite ce mica e lumea, exact de Lidl Fizicienilor era vorba, am stat pana acu vreun an pe langa piata Ambrozie. Aia cu nevasta-ta e tare rau dar e si adevarat ca rondu' ala de la Alba Iulia e pericol public . Asta ca e ditamai rondul care de fapt... nu e rond, trec pe acolo zilnic si ma-ntreb intotdeauna ce-or face cei care nu sunt din oras sau din zona si se trezesc in mijlocul rondului ca tre sa dea prioritate la cei care vin dinspre Unirii sau P-ta Muncii. E greu sa urmaresti semnele de circulatie intr-o intersectie asa de mare in forma de rond. E periculos tare acolo si nu o data am vazut accidente evitate la limita acolo.
Pai s-au legat frumos anul asta (2018) si a rezultat o vacanta de toata frumusetea , si na , ce sa faca lumea in vacanta de sarbatori ...isi cumpara un auto !
@Tatraurs : lasa-l pe jiji ca nu ai cu cine sa te certi .Imi pot permite sa te-ntreb unde locuiesti, pe unde-ti duci veacu ? In Bucuresti (si presupun ca in toate marile orase) cred ca cel putin 50% din tamponarile usoare sunt exact din aceasta cauza (ma fac ca nu am inteles ca ne-ai facut maimuta pe unii dintre noi) .Cine nu a patit-o in Bucuresti e doar din cauza ca nu a condus foarte frecvent sau nu a patit-o INCA . NU ai ce sa reactionezi la o viteza chiar si de 30-40 km/h daca se intampla ceva neprevazut cu masina din fata ta si tu esti la cativa metri distanta asa cum se circula de obicei. Iti dau un exemplu care m-i sa-ntamplat acu vreo 2 ani : iesire din parcare LIDL direct in Bulevard, iesire in rampa si cu vizibilitate proasta in stanga (curba), masina in fata mea la aprox. 2 metri, vad ca pleaca cu coada ochiului ,ma concentrez la stanga nu vine nimic si dau sa plec , surpriza omul se mai oprise dupa inca un metru ca tot nu era sigur ca nu vine nimica , ce sa mai opresti ca masina era oricum turata ca sa trec de rampa .Abia l-am atins dar a fost deajuns ca (bineinteles, de ce nu?) avea carlig de remorcare care mi-a aranjat grila inferiora. In sfarsit ,nu vreau sa intru in detalii dar un sistem ca asta ar fi vazut din timp ca masina din fata mea era inca un obstacol. Si sunt n si n exemple de situatii care pot aparea.DAR cel mai important este ca majoritatea accidentelor usoare ce implica ranirea PIETONILOR se intampla tot la viteze mai mici de 60 km/h in ORASE . Distanta de franare totala (cu tot cu timpul de reactie) la o viteza de 50 km/h este de aprox. 30 m ( E DIN STATISTICA) . Deci ,ACUM intelegi ? Din nou iti spun ca ti-a scapat esentialul acestei stiri/ acestui sistem care nu intervine asa cum crezi tu oricand ci in situatile cu adevarat critice si reactioneaza mult mai bine decat majoritatea oamenilor ,stie exact cum sa "dozeze" frana ca sa opreasca in cel mai scurt timp posibil.
@Tatraurs : cu acceleratia la podea pe final de depasire nu ai cum sa ai sub 60 /h. Cred ca nu ai inteles esentialul acestui sistem de franare automat. Iar commentul si mai de sus suna cel putin ..ciudat, cred ca realizezi si tu. Pe langa moralitatea cel putin discutabila a presupusei tale actiuni ,prieteneste iti spun ca mai devreme sau mai tarziu o sa intalnesti pe "cine nu trebuie' in trafic si ai toate sansele sa nu se sfarseasca bine pt. tine.
Ultimele comentarii
674 in total