• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • "un sistem de recunoaștere a elementelor care pot distrage atenția șoferului."!!?? WTF ...si ce face , o ia pe nevasta-mea la palme si o da afara din masina ca vorbeste mult langa mine ?!
    Sistemul de frânare automată de urgență va deveni obligatoriu în Europa în 2020: UE adoptă noul regulament al Națiunilor Unite
  • Da, e un amalgam ciudat de elemente ce te duc cu gandul la diverse perioade. Dar volanul ala parca e chiar ca nuca-n perete cu tot cu manetele alea pt. lumini/stergatoare. Vad eu aiurea sau e un display si in stanga volanului , o fi pt. a inlocui oglinda laterala ?
    Honda a publicat prima imagine cu interiorul versiunii de pre-serie a primului său model electric: prezentarea oficială are loc în 5 martie
  • Dar de ce nu or fi pus un joystick in loc de volan ...sau mai bine o tastatura !!!
    Honda a publicat prima imagine cu interiorul versiunii de pre-serie a primului său model electric: prezentarea oficială are loc în 5 martie
  • @@pipo : nu, nu merg cu 100 in a 2-a dar pe la un 80 asa nu m-ar deranja daca as avea cu ce. In orice caz- ca sa-ti raspund cu aceeasi mica ironie- in nici-un caz nu sunt genul care merge cu 40 km/h in treapta a 4-a pe o manuala ,si d-astia vad din ce in ce mai des si se mai si lauda cu asta multi din ei. @someone- foarte pertinent ai pus problema, si eu ma gandeam la asta dar nu am vrut sa deschid discutia fiindca sunt convins ca o sa aflam cumva explicatiile deciziei in viitorul apropiat. Ceva trebuie ca nu se pupa intre 1,5-ul turbo de pe Eclipse cu sistemul 4x4 de la ASX care urmeaza sa apara, altfel nu are nici-o logica ,cele 2 modele ca si gabarit nu cred sa aiba prea mari diferente. @unu : nu te contrazic, or fi fost probeleme mari de fiabilitate, nu stiu ca nu am urmarit , dar ca si dinamica eu unul am ramas impresionat acu ceva ani cand am dat o tura cu un ASX 1,8 diesel. Motorasul ala rupea astfaltul si urca in ture fenomenal, ca un benzinar.
    Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel
  • @gabi/@@gabi : sincer eu unul aici as putea sa le dau dreptate, depinde de la motor la motor nevoia de mai multe rapoarte la cutia MANUALA. Din experienta mea proprie a ultimilor ani eu nu as putea sa-ti spun nici-un avantaj pt. a 6-lea raport. Nici cel cu economia de carburant nu sta in picioare, am facut teste consistente in acest sens. Nu stiu in cazul de fata dar este posibil sa fie motive intemeiate sa aiba acea cutie "doar" 5 rapoarte.
    Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel
Pagina
12345...105106107...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău