"un sistem de recunoaștere a elementelor care pot distrage atenția șoferului."!!?? WTF ...si ce face , o ia pe nevasta-mea la palme si o da afara din masina ca vorbeste mult langa mine ?!
Da, e un amalgam ciudat de elemente ce te duc cu gandul la diverse perioade. Dar volanul ala parca e chiar ca nuca-n perete cu tot cu manetele alea pt. lumini/stergatoare. Vad eu aiurea sau e un display si in stanga volanului , o fi pt. a inlocui oglinda laterala ?
@@pipo : nu, nu merg cu 100 in a 2-a dar pe la un 80 asa nu m-ar deranja daca as avea cu ce. In orice caz- ca sa-ti raspund cu aceeasi mica ironie- in nici-un caz nu sunt genul care merge cu 40 km/h in treapta a 4-a pe o manuala ,si d-astia vad din ce in ce mai des si se mai si lauda cu asta multi din ei.
@someone- foarte pertinent ai pus problema, si eu ma gandeam la asta dar nu am vrut sa deschid discutia fiindca sunt convins ca o sa aflam cumva explicatiile deciziei in viitorul apropiat. Ceva trebuie ca nu se pupa intre 1,5-ul turbo de pe Eclipse cu sistemul 4x4 de la ASX care urmeaza sa apara, altfel nu are nici-o logica ,cele 2 modele ca si gabarit nu cred sa aiba prea mari diferente.
@unu : nu te contrazic, or fi fost probeleme mari de fiabilitate, nu stiu ca nu am urmarit , dar ca si dinamica eu unul am ramas impresionat acu ceva ani cand am dat o tura cu un ASX 1,8 diesel. Motorasul ala rupea astfaltul si urca in ture fenomenal, ca un benzinar.
@gabi/@@gabi : sincer eu unul aici as putea sa le dau dreptate, depinde de la motor la motor nevoia de mai multe rapoarte la cutia MANUALA. Din experienta mea proprie a ultimilor ani eu nu as putea sa-ti spun nici-un avantaj pt. a 6-lea raport. Nici cel cu economia de carburant nu sta in picioare, am facut teste consistente in acest sens. Nu stiu in cazul de fata dar este posibil sa fie motive intemeiate sa aiba acea cutie "doar" 5 rapoarte.
Ultimele comentarii
674 in total