Important este ca aceste controale sa fie mult mai dese si mai consistente in trafic. Pe mine unul nu m-a oprit in viata mea vreun RAR in trafic si am depasit cred milionul de km de sofat. Si nu am condus numai modele noi ,mi-aduc aminte de unele pe care chiar le pot trece cu usurinta la categoria "rable" acum ca stau sa ma gandesc. Care sunt anume acele " indicii vizuale că ar putea încalca legislația în vigoare"? Daca ar organiza o simpla actiune de o zi numai in Bucuresti ar gasi rapid sute de Logan-uri de TAXI cu indicii mai mult decat clare , eu nu am auzit de astfel de actiuni. Foarte multe sunt adevarate pericole ,ai impresia ca se dezintegreaza sub tine . Daca soferii ar fi constienti ca este o reala posibilitate sa fii oprit de un asemnea control in trafic va asigur ca lucrurile ar lua-o pe un fagas normal. Pe voi v-a oprit cineva in trafic de la RAR vreodata ?
@vianu : ehe..vorbim de lucruri sfinte ...in anii 90 faceau istorie cei de la Mitsubishi . Pajero sau Lancer Evo faceau pipilica cam pe toti inclusiv la capitolul design nu mai vorbesc de capabilitati dovedite de multiplele titluri cucerite prin WRC sau Dakar. Ehee...Pajero Sport in 2 usi ...ce amintiri.!
Revening la subiect, ceva nu e in regula la bordul ala ,arata tare urat dupa mine. Si la motorizari ,un singur benzinar de 2 litri pt. Europa !!? Greu, foarte greu le va fi !
@IronR : pai daca te referi strict la Proceed e greu fiindca nu prea a avut cine sa testeze ,masina abia a aparut in showroom. Pt. motorizarea de fata nu putem decat sa ne bazam pe cele spuse de AM. Pt. restul -da, ar fi de ajutor cineva care a testat de curand Ceed-ul nou, poate Kiro ? Personal am testat anul trecut 1,4 benzina/140 cai pe un Hyundai i30 si pot sa-ti confirm ca in continuare eu unul nu am simtit ca ar avea chiar 140, nu se misca rau dar ...nu erau acolo toti.
@Kirotractor : da, dar cica nea' Biermann ala a folosit "bagheta magica" numa' la Proceed nu si la Ceed. Eeeii...ce zici...ai putea sa traiesti cu asta... sau mai bine zis fara asta ?
Una peste alta, da, masina este absolut identica pana pe la montantul spate cu Ceed atat in interior cat si in exterior. Parerea mea, daca te crezi vreun pui de Schumacher (sau oricare alt pilot vreti la alegere, dar pt. mine cam acolo s-a sfarsit F1) si crezi ca toti o sa-ti vada DOAR posteriorul atunci da ,se merita sa dai cei aproximativ 2500 euro in plus fata de un Ceed GT line normal. Personal ma atrage foarte mult acea bagheta led dintre stopuri ( luminata chiar de aceasta data spre deosebire de Sportage) dar totusi parca nu face atatia bani si as alege totusi un Ceed SW care e usor mai practic.
P.S. : @AM/Bogdan - nu inteleg totusi insistenta de a face comparatie cu Octavia Combi 4x4 , care e treaba ? Inteleg ca e greu sa gasesti modele comparabile in acest caz dar totusi Octavia Combi L&K e prea diferita in toate si...mai e si 4x4 !
@M_Frank : ai dreptate partial ,eu nu am zis ca minti (asta face Dragnea -minte ,nu trebuie folositi termeni "indulciti" de gen fakenews) dar este tot o dezimformare daca nu prezinti situatia reala si anume ca era o oferta speciala .Eu personal banuiesc ca erau masini din stoc de care trebuiau sa scape ca deja aparuse noul motor de 1.0 litri. Aia era o oferta de moment ,destul de rar un cadou de la Skoda de 3000 euro. Pretul real asa cum reiese si din oferta indicata de tine era de 15.000 euro , basca diferenta uriasa de motorizare de vreo 20kw. Deci, ce vroiam eu sa spun, nu poti compara pretul de lista al unui model abia aparut cu o oferta speciala de acu 2 ani la un model similar (desi si aici e clar avantajul platformei actuale, deci 'similar" e mult spus) . In prezent e greu sa configurezi chiar si o Fabia cu motorizare/echipare similara la numai 12.000 euro. Pretul care l-am dat eu exemplu mai sus raman la parerea ca e mult mai actual si apropiat de realitate.
Ultimele comentarii
674 in total