• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Ma asteptam la mare scandal pe tema design spate, numai eu vad stopurile alea transbordate de la Golf ? Mai rar am vazut asemenea copieri grotesti ale unor elemente de design asa de ...vizibile. Au dat-o in bara rau cu spatele in opinia mea ,au stricat tot ce castigasera cu design-ul fata original .Sunt curios de unde au scos cei 52 litrii in plus la portbagaj, sper ca doar latimea in plus e responsabila si nu au luat din spatiul spate -capitol unde abia ce recuperasera cu ultima generatie. p.s. : pana cand aceleasi inevitabile discutii si fara sens cu mult prea bagatul in seama electrificat ? Mai avem vreo doua generatii de masini pana cand aceste discutii chiar isi vor avea vreun sens.
    PREMIERĂ: Noua generație Opel Astra debutează cu versiuni electrificate cu până la 225 CP
  • @UnAlex :interesanta info despre ampatamentul mai lung. Imi parea mie ca masina din imagini e prea lunga ,pt. gusturile mele bineinteles. Personal as prefera o varianta mai scurta , KIA Sportage deja s-a cam departat de ceea ce a reprezentat in trecut si anume un SUV compact polivalent de buget. Acum tot incearca sa vireze clar spre clasa medie si cu accente subpremium .Nu stiu sau mai degraba nu cred ca le va reusi. Revenind strict la motorizari, eu personal nu recomand benzinarul 1.6 , cuplul este mult prea mic pt. un SUV de aceasta talie si KIA nu prea a stiut niciodata sa puna la roata cu adevarat toata herghelia aia de cai si Nm. Am avut ocazia sa conduc generatiile precedente si diferenta simtita la condus intre un 2.0 crdi de 185 cai/380-400 Nm si benzinarul 1.6 turbo mi-a parut nu doar mare ci chiar de netrecut cu vederea. Chiar daca pe hartie performantele arata usor mai bine poate pt. benzinar , in realitate diesel-ul este mult mai placut, sigur, relaxant si performant . Nu mai vorbesc in modul 4x4 .
    Detalii tehnice noua generație Kia Sportage: motor diesel cu 186 CP și sisteme de asistență din belșug
  • @raduvlase : ce rost are sa comentam cand aceeasi persoana dealtfel scrie mai sus (4.07/11:26) ca va fi o piata libera dupa ce fosilele vor fi interzise !? Asta o data, iar apoi e ferm convins ca electricele se vor ieftini , de ce?...pai ca se vor produce mai multe ! Nu mai vreau sa dezvolt , dar revin si spun ca 50 de ani de aici incolo piata nu va putea acoperi cererea de electrice daca "fosilele" vor fi interzise - si atunci ?...de ce sa ieftineasca producatorii ? Dar e grele...astea cu "piata libera" !
    Analiză: După câți kilometri o mașină electrică devine mai puțin poluantă decât una pe benzină
  • Haida de !...nu suna rau deloc ! E un lucru nesperat de bun ca Dacia aduce astfel de oameni din lumea buna a designului auto. Ma gandesc ca o fi deja intrucatva responsabil si de conceptul Bigster ? Sa-l vedem la treaba, asteptam modele noi ,ca pt. asta presupun ca l-au adus.
    Noul director de design de la Dacia vine de la Aston Martin: a desenat SUV-ul DBX și hypercar-ul Valkyrie
  • Mamma mia... che belleza !
    Ferrari lansează noul 296 GTB cu motor V6 plug-in hybrid, 830 CP și 25 de kilometri autonomie electrică
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău