• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Nu mi-a placut niciodata Panamera ,iar ST-ul asta e chiar cireasa de pe tort (cica e culoarea cherry !!??). Pt. mine e cel mai urat Porsche pe care l-am vazut vreodata si nu cred ca doar din cauza culorilor de la ext/int care sunt moartea pasiunii , nu-mi place absolut nici-un detaliu la acest model. Apropos, farurile alea nu stiu cum sunt montate dar zici ca au lufturi p-acolo, arata horor pt. anul 2021. Nu intru in detalii dar imi pare o tentativa de combinatie intre sportivitate si eleganta extrem de nereusita ,concitadinii nemti fac cred o treaba mult mai buna in zona asta. Oricum (repet -opinie personala) eu nu vad rostul unei asemenea masini, de acest gabarit, cu aceasta forma , in detrimentul unui ..sa spunem..RS6 Avant de exemplu..!
    Teoria evoluției
  • @M.S. - corect...testele sunt cele mai convingatoare si pot surprinde chiar si pe cei mai experimentati . Si eu am fost sa testez Captur cu ganduri mari ...dar mie personal masina mi-a parut mult mai "inghesuita" decat arata pe afara ,iar materialele pe care Renault se pricepe intotdeauna sa le prezinte mie unuia mi-au dat impresia de artificial/spoiala/chinuit ,etc - doar pt. a determina cumparatorul sa plateasca un pret mai mare. Eu unul (exact ca si tine cu Ford) sunt patit cu modele Renault din trecut, rezistenta si fiabilitate in general foarte proasta dupa cativa ani de exploatare. Acest Captur pare mai mare dar de fapt nu este cu nimic mai mare decat Puma, nici in exterior si nici in interior. Dar, da ,recunosc , in Puma ai o usoara senzatie mai "inghesuita" ,dar nici cu Captur nu poti sa te lauzi. Vrei spatiu si calitate asamblare la cote ridicate in aceasta clasa/pret ?...atunci fara discutie te duci catre Kamiq care sterge pe jos cu toti la aceste aspecte. Captur da senzatia de comfort in rulare , dar mie unuia imi pare artificial , ca de obicei la Renault senzatia la volan este una confortabila dar data in mare parte de legatura "artificiala" intre volan si roti /trenul de rulare , ai senzatia aia de "plutire" , care pe mine unul ma face sa reduc viteza ,sa rulez cu precautie . Pe cand la Puma simti corect ce face trenul de rulare , te imbie sa o calci cu incredere. Asa cum am intentionat sa spun mai sus, daca cauti materiale mai de calitate ,atunci nu la Puma trebuie sa te uiti si asta am facut si eu dupa primele vizionari ale lui Puma , am fost si am vazut si altele. Dar dupa teste si dupa oferte Puma m-a atras mult mai mult .Cea mai buna oferta la Puma o am la 16.500 -fara rabla, Mhev ,125 cai,Titanium, plus ceva optiuni importante incluse , ca sa nu mai spun de garantia de 7 ani in total. Si atunci...Captur a sarit direct din schema..! Ma rog, cele doua au viziuni total diferite ,important e ca acum oferta este foarte mare . Doar ca la aceste preturi te gandesti de 2 ori daca nu mai bine iei o compacta din clasa mai mare, facuta pe o platforma mai solida si cu materiale mai bune.
    Tech geek
  • Acea "oboseala" la viteze de dn/autostrada pesemne e data de cutia automata , ca altfel nu imi dau seama care ar fi problema, eu am facut un test cu modelul asta dar cu manuala si nu mi-a dat de "inteles" ca ar obosi asa usor , masinuta se misca ok ,dar recunosc ca nu ma impresionat . Sau, ca sa fiu mai precis, e departe de senzatiile din Puma ,cu toate ca pe hartie ambele fac pe la 10 sec , dar in Puma chiar simti cu adevarat si apesi cu placere pedala de acceleratie. Captur este ceva mai "poshy" la interior, intr-adevar, dar in rest nu vad pt. ce sa dai asa caruta de bani . Nu stiu de unde ati rasarit cu pretul ala la Puma (@AM) dar olteanul nostru e "pe toate drumurile" la 15,5-17,5 keuro (depinde daca e cu rabla sau nu) si are tot ce vrei pe el de la prima echipare. Daca poti sa treci cu vederea plasticul tare de pe portiere chiar nu vad de ce te-ai uita la un Captur. Nu vreau sa se inteleaga ca am ceva cu acest Captur, dimpotriva chiar am fost foarte interesat de el , dar dupa ce am facut niste teste nici prin gand nu mi-ar da sa-l aleg in detrimentul lui Puma (si personal nici a lui CX3 sau chiar Arona ). Insa conteaza mult si pt. ce il iei , e o masina buna in oras, ofera o manevrabilitate foarte buna la viteze mici, parcari, etc . Dar daca vrei sa-l folosesti ,chiar si numai ocazional, la drumuri mai lungi , atunci trebuie sa stiti ca e la ani lumina ca dinamica fata de cei amintiti mai sus , iar Puma chiar este deosebita in acest sens .
    Tech geek
  • Nu-s ce sa zic...pe mine ma duce gandul la o cultura de rapita mai degraba ...sau megarapita - ca e mai inalta decat cladirea , sa faca biodiesel , nu de alta ..!
    Germania: Tesla ar putea primi subvenții de un miliard de euro pentru construcția fabricii de lângă Berlin
  • Foarte bine , sa fie primiti ! Pe mine ma roade altceva, mai uit la poza aia ,realizez ca e doar un concept editat , dar totusi ce reprezinta marea aia de copaci cu varful galben ?
    Germania: Tesla ar putea primi subvenții de un miliard de euro pentru construcția fabricii de lângă Berlin
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău