Vaya con Dios , amice ! Si nu vorbesc de celebra trupa belgiana ( ca sa fiu sigur ca intelegi ). E clar ca tu vezi lucrurile/masinile din alta perspectiva ,cred ca ti-au spus-o destui pe aici , nu tre' sa fim toti pe aceeasi lungime de unda . Nu am de gand sa-mi bat capul cu tine sau cu oricare altcineva pe-aici. Lasa-ma pe mine cu "balariile" mele , tu vezi-ti d-ale tale.
Ba ii protejeaza, cum sa nu-i protejeze ? Viata lor va fi spulberata intr-o clipa , de ce sa treaca prin chinuri si suferinte ? Daca nu, in ultima instanta , Musk va prelungi parbrizul pana jos la faruri , a demonstrat cu prisosinta ca acesta poate sa preia cu succes din forta impactului.
@PMC : am vazut acum comentul tau . Ai obiceiul sa te umfli cateodata ca un brotac ( a se intelege mai mult decat e cazul) . Nu inteleg ce vrei sa spui si ce legatura are conceptul de disonanta cognitiva aici . Stai linistit, sunt altii ,chiar in masura, care-mi tot spun ca ar trebui sa mai trec peste principiile/crezurile mele . In sfarsit , sa trecem peste "balariile" astea . Nu am ce sa gandesc nici-o clipa in plus , evacuarile alea imi par de-a dreptul penibile ( prezenta lor si nu forma) si reprezinta doar un exemplu de detaliu care cred eu puteau fi criticate muuult inaintea tijei capota cu/fara piston .
P.S : si sa-ti mai spun ceva despre aia care gandesc ( prea mult) inainte sa scrie ceva : de cele mai multe ori ajung sa gandeasca mult si prost ori ajung sa minta .
@mk8 : pe forumuri pot intelege (pana la un punct) isteria iscata in jurul acestui detaliu ,gradina domnului e mare. Dar tu ca jurnalist auto ( si aici nu ma refer doar la BM/AM) sa te legi de asa ceva si sa-l mai si treci chiar la puncte slabe imi pare chiar penibil. Adica nu te deranjeaza jenantele evacuari false (duble!!!) sau lindicu' ala pe post de selector cutie , dar te deranjeaza o tija care sta ascunsa sub capota si e folosita o data la cel mult 2-3 luni (sau mai des doar daca esti maniac cu spalatul parbrizului). Ma si gandesc ca acuma de rusine viitorii proprietari nici nu o sa mai deschida capota cred ( poate doar noaptea) ,sa nu vada lumea ca au tija actionata ...manual !!!
In rest , despre masina as putea spune ca la exterior e ok ,bine era si greu sa nu fie mai ok decat Golf 7. Este cam ce te astepti de la un Golf nou ,farurile alea nu-mi par chiar atat de horor asa cum se isterizeaza unii, se va obisnui lumea cu ele repede. Masina parca arata o idee mai fluida iar pastrarea suprafetei vitrate mari este o foarte buna decizie ,in acord cred cu dorintele clientilor traditionali. Socul este la interior si mai precis la bord , de-acolo va veni diferenta intre vanzarile generatiei 7 si aceasta noua (daca va fi vreo diferenta semnificativa). Conceptul "zero butoane" este unul riscant pt. un model cum e Golf , e posibil ori sa dea lovitura ori sa-si ia o mare teapa. Eu unul nu ma simt pregatit sa renunt la butoanele fizice de volum, climatizare sau lumini. Nu vad cum acestea ar putea fi depasite din punct de vedere practic/functional de unele digitale in timpul sofatului. Dar ma rog, om trai si-om vedea. Daca vor fi mai bune ,trecere va fi una naturala.
Dar de ce tija cu amortizor la capota ? Eu as zice de ce nu o aplicatie pe telefon ?...sa deschid capota cand vrea muschiu meu ..si de oriunde, online, si din pat daca vreau...si cat vreau eu , adica deschisa total sau partial....Pai de ce sa ridic cu o mana capota ( riscand in acelasi timp sa-mi murdaresc manutele ) iar cu cealalta ,pret de cateva secunde sa asez tija in locasul ei si apoi sa stau cu frica in san ca daca nu am fixat-o bine ? Daca ramane blocata si nu o mai pot inchide ? Oare nu se strica daca o deschid asa si o inchid toata ziua ? OHHH , NU, e clar, trebuie sa caut altceva, alta masina , cu astia de la VW nu se mai poate , auzi tija la capota in douazecidouazeci !?
Ultimele comentarii
674 in total