• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Din nou politica Opel ma da pe spate ! Ca si in cazul Insignia , facelift-ul la Astra este ceva de toata jena . Ok, pot intelege ca nu vrei sa bagi prea multi bani , dar fa-i frate ceva la aspect , schimba acolo ceva sa arate mai fresh , mai modern . Stiu ca in general astea-s unghiurile din care se pozeaza modelele in prezentare , dar uitati-va si voi , masina este de-a dreptul diforma din acest unghi , in mai toate pozele. Fata, dupa ce ca arata tare imbatranita cu farurile alea si felul cum cade capota acolo , aici chiar arata ridicol , mult mai rau decat in realitate. Dieselu' ala de 1,6 , s-au cacat atata pe ei cu "wisper" , cu nu's ce , cel mai tare , cel mai cel... si acu deja au trecut la alt motor . Stiu ca acu e PSA-ul in spate , dar totusi nu vad motivul sa arunci banii si munca unor oameni asa pe fereastra . Astra parea acu cativa ani ca o luase pe o directie buna , dar acu pare ca vrea sa dispara..
    Prețuri Opel Astra facelift în România: modelul de clasă compactă pornește de la 19.610 euro. Promoțiile curente vin cu reduceri de până la 4.400 de euro
  • Nu o sa comentez la propriu despre acest auto ca nu are rost, e doar o cutie pe 4 roti cu baterie . Mai ciudat imi pare ca unii o considera "pomana", dar in sfarsit ...lumea a luat-o razna oricum , nu numai in domeniul auto. Din punct de vedere automobilistic , masina asta este o involutie al industriei auto , oricum priviti situatia. Cand ajungi sa produci o minicompacta de volum/fara pretentii ,de peste 1,2 tone ( normal ca are inertie la franare draga Bogdan, pune vreo 20% in plus la greutate pe orice masina si o sa vezi ca au aceiasi inertie) cu un banal motor electric si la care tre sa tai AC-ul ca sa fii sigur ca ajungi la destinatie , si pe care tre sa ceri peste 20.000 euro , inseamna ca avem o mare problema. In sfarsit, ce vroiam sa spun .. am remarcat aceasta propozitie : "Așa cum se întâmplă de obicei, posibilitatea de alimentare rapidă costă extra, fiind trecută pe lista de opționale. " Adica sa ma lamureasca cineva care se pricepe la modelele astea electrice , in general trebuie sa platesti o optiune de incarcare rapida , adica ele nu vin standard cu posibilitate de alimentare de la statii rapide ?? Daca da , atunci ma fac ceva pe neamu' lor de nesimtiti ( ma refer la toti nu doar la Skoda) , iar cei care accepta si cumpara asa ceva sunt chiar idioti . Adica ( conform ultimelor declaratii/rugaminti din industrie) sa faca bine statele sa investeasca in infrastructura retelelor de incarcare si sa-i ajute pe amaritii astia din industria auto sa-si vanda electricele , dar totusi bizonii sa plateasca extra daca vor sa incarce mai repede ... e de noaptea mintii asta .. e chiar pt. prosti , fara suparare !
    Surpriza
  • Intrebarea cu Octavia ramane in picioare ! Skoda doar ce a anuntat ca a inceput productia saptamana trecuta . Cand a avut Euro NCAP timp sa cumpere masini ,sa le transporte/pregateasca si sa le si testeze ? E foarte posibil ca Skoda sa fii (pre)produs un lot special pt. lansare /testare NCAP , ceea ce nu stiu cat de ok/moral este.
    Euro NCAP: 12 modele testate în cea mai nouă sesiune. 5 stele pentru Octavia, Captur, Kuga, Taycan și Model X, 4 stele pentru Peugeot 2008
  • Nu e un monument de design , dar pt. un Ssang Yong este chiar surprinzator asa cum spune si titlul. Insa este clar ca interiorul este "punctul forte" . Pt. nivelul asta de pret pe mine m-a lasat masca , cel putin din poze. O mare bila alba si optiunea de 4x4 la oricare motorizare , multi clienti vor aprecia asta si nu vor ezita sa plateasca doar 1600 euro. @AM , stim cumva detalii despre sistemul 4x4 ? AWD/permanent sau clasic cu diferential central ?
    Surprinzător
  • @65434621 : eu iti recomand sa te mai duci odata sa te uti la Mazda 6, Superb, Camry , 508 si chiar i40 . Si apoi intri la Opel si te mai uti (cu atentie) la Insignia . Hai sa fim seriosi , tu chiar crezi ca alea sunt mai scumpe cu 5-10.000 euro degeaba ? Nu zic nu, masina este ok , dar la pretul la care este in prezent ( apropos, chiar au oferte foarte bune acum , in 23.000 iti iei Insignia echipat bine cu 1,5 turbo benzina) si chiar si asa iata ca nu vand mai deloc. Acuma ,vezi doamne, aduc un facelift , care facelift ? 84 leduri in loc de 32 , ala-i facelift-ul ? Au luat-o pe campii. Trebuie sa schimbe motorizarile si d-asta spun ca vin cu un facelift , dar chiar trebuiau sa vina cu ceva FRESH cu adevarat in materie de design .Cei de la Opel sunt in cadere libera. Si nu-i vad bine nici in viitorul apropiat . Si la SUV-uri stau rau , sunt o gluma fata de concurenta. Nu mi-o lua in nume de rau , sunt doar suparat ca era o marca care imi placea mult inainte dar acum nu pot decat sa constat ca sunt prea departe in urma concurentilor traditionali , pur si simplu e greu sa-i iei in calcul.
    Primele imagini și detalii despre Opel Insignia facelift: modificări minore de design
Pagina
12345...585960...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău