Din nou politica Opel ma da pe spate ! Ca si in cazul Insignia , facelift-ul la Astra este ceva de toata jena . Ok, pot intelege ca nu vrei sa bagi prea multi bani , dar fa-i frate ceva la aspect , schimba acolo ceva sa arate mai fresh , mai modern . Stiu ca in general astea-s unghiurile din care se pozeaza modelele in prezentare , dar uitati-va si voi , masina este de-a dreptul diforma din acest unghi , in mai toate pozele. Fata, dupa ce ca arata tare imbatranita cu farurile alea si felul cum cade capota acolo , aici chiar arata ridicol , mult mai rau decat in realitate. Dieselu' ala de 1,6 , s-au cacat atata pe ei cu "wisper" , cu nu's ce , cel mai tare , cel mai cel... si acu deja au trecut la alt motor . Stiu ca acu e PSA-ul in spate , dar totusi nu vad motivul sa arunci banii si munca unor oameni asa pe fereastra . Astra parea acu cativa ani ca o luase pe o directie buna , dar acu pare ca vrea sa dispara..
Nu o sa comentez la propriu despre acest auto ca nu are rost, e doar o cutie pe 4 roti cu baterie . Mai ciudat imi pare ca unii o considera "pomana", dar in sfarsit ...lumea a luat-o razna oricum , nu numai in domeniul auto. Din punct de vedere automobilistic , masina asta este o involutie al industriei auto , oricum priviti situatia. Cand ajungi sa produci o minicompacta de volum/fara pretentii ,de peste 1,2 tone ( normal ca are inertie la franare draga Bogdan, pune vreo 20% in plus la greutate pe orice masina si o sa vezi ca au aceiasi inertie) cu un banal motor electric si la care tre sa tai AC-ul ca sa fii sigur ca ajungi la destinatie , si pe care tre sa ceri peste 20.000 euro , inseamna ca avem o mare problema.
In sfarsit, ce vroiam sa spun .. am remarcat aceasta propozitie : "Așa cum se întâmplă de obicei, posibilitatea de alimentare rapidă costă extra, fiind trecută pe lista de opționale. " Adica sa ma lamureasca cineva care se pricepe la modelele astea electrice , in general trebuie sa platesti o optiune de incarcare rapida , adica ele nu vin standard cu posibilitate de alimentare de la statii rapide ?? Daca da , atunci ma fac ceva pe neamu' lor de nesimtiti ( ma refer la toti nu doar la Skoda) , iar cei care accepta si cumpara asa ceva sunt chiar idioti . Adica ( conform ultimelor declaratii/rugaminti din industrie) sa faca bine statele sa investeasca in infrastructura retelelor de incarcare si sa-i ajute pe amaritii astia din industria auto sa-si vanda electricele , dar totusi bizonii sa plateasca extra daca vor sa incarce mai repede ... e de noaptea mintii asta .. e chiar pt. prosti , fara suparare !
Intrebarea cu Octavia ramane in picioare ! Skoda doar ce a anuntat ca a inceput productia saptamana trecuta . Cand a avut Euro NCAP timp sa cumpere masini ,sa le transporte/pregateasca si sa le si testeze ? E foarte posibil ca Skoda sa fii (pre)produs un lot special pt. lansare /testare NCAP , ceea ce nu stiu cat de ok/moral este.
Nu e un monument de design , dar pt. un Ssang Yong este chiar surprinzator asa cum spune si titlul. Insa este clar ca interiorul este "punctul forte" . Pt. nivelul asta de pret pe mine m-a lasat masca , cel putin din poze. O mare bila alba si optiunea de 4x4 la oricare motorizare , multi clienti vor aprecia asta si nu vor ezita sa plateasca doar 1600 euro.
@AM , stim cumva detalii despre sistemul 4x4 ? AWD/permanent sau clasic cu diferential central ?
@65434621 : eu iti recomand sa te mai duci odata sa te uti la Mazda 6, Superb, Camry , 508 si chiar i40 . Si apoi intri la Opel si te mai uti (cu atentie) la Insignia . Hai sa fim seriosi , tu chiar crezi ca alea sunt mai scumpe cu 5-10.000 euro degeaba ? Nu zic nu, masina este ok , dar la pretul la care este in prezent ( apropos, chiar au oferte foarte bune acum , in 23.000 iti iei Insignia echipat bine cu 1,5 turbo benzina) si chiar si asa iata ca nu vand mai deloc. Acuma ,vezi doamne, aduc un facelift , care facelift ? 84 leduri in loc de 32 , ala-i facelift-ul ? Au luat-o pe campii. Trebuie sa schimbe motorizarile si d-asta spun ca vin cu un facelift , dar chiar trebuiau sa vina cu ceva FRESH cu adevarat in materie de design .Cei de la Opel sunt in cadere libera. Si nu-i vad bine nici in viitorul apropiat . Si la SUV-uri stau rau , sunt o gluma fata de concurenta. Nu mi-o lua in nume de rau , sunt doar suparat ca era o marca care imi placea mult inainte dar acum nu pot decat sa constat ca sunt prea departe in urma concurentilor traditionali , pur si simplu e greu sa-i iei in calcul.
Ultimele comentarii
674 in total