Pai si care este surpriza ? Ca nu e vorba de programul Coreean de sprijinire a alimentarii pe hidrogen. Uitati-va la acest Hyundai si uitati-va la abominatiile pe 4 roti de la cei 2 japonezi ! Acolo este explicatia. Pai un Mirai d-ala .., ar trebui sa-mi dea cineva bani frumosi ca sa ma urc in el si eu sunt destul de indulgent in ce priveste designul.
Intai sa vina cu motorizari si apoi sa vina cu basini gen piele si HUD. Ca nu-si ia lumea Focus inaltat ca sa stea in piele. Eu am fost foarte interesat de un Active chiar de curand ca stiam ca au reduceri si iesea la pret bun si cand m-am dus la dealer ..surpriza, nu aveau decat pe motor de 1 L . Ca la 1,5 isi iau amenzi de la UE. Deci motoare dezvoltate de cativa ani si ei deja nu se mai incadreaza ! Vai mama lor ,ei si cu Opel, batea vantul pe la ei !
Ce ne mai place sa aruncam cu noroi asa gratuit in orice . Si cam cate colectii de acest nivel ai vazut tu @Tatraurs ca sa faci comparatii ? Ce anume e trist la faptul ca ai ocazia sa vezi sute de exemplare iconice pe care nu le-ai vazut decat probabil prin filme sau unele pe care nici prin vise nu credeai ca o sa apuci sa le vezi vreodata. Sau altele de care habar nu aveai ca au existat . Majoritatea cu o istorie fabuloasa, succint prezentata langa fiecare exponat. Si (IN PRIMUL RAND) toate intr-o stare exceptionala si de o curatenie exemplara ( atat exponatele cat si hala ). Si pentru o asemenea ocazie trebuie sa platesti o suma absolut ridicola ( parerea mea ) , 15 lei parca era ultima data. Si iata ca totusi acest nemernic/ordinar de Tiriac ( am folosit cele mai delicate epitete de care a avut parte nenea asta) isi permite sa ne ceara noua taxa ca sa intram pe propietatea lui si sa-i vedem colectia privata si ( culmea nesimtirii) nici nu ne lasa sa intram sa aruncam si noi o privire la interioare si eventual sa dam si o tura asa..
Nu-mi place omu' deloc , ca multor altora , dar nici nu am o aversitate pt. el doar fiindca e putred de bogat. Dar pt. aceasta colectie deschisa publicului eu chiar il respect . Unde as putea sa ma relaxez mai bine intr-un weekend decat intre o mare de exponate istorice de masini , intr-un cadru civilizat si curat . Daca nu iti place acolo inseamna ca nu ai treaba cu autoturismele. Sunt super incantat de cate ori vizitez acea locatie si de fiecare data plec cu o "preferata" in minte. Ultima data m-a fermecat un Chevrolet AA Capitol Cabrio din '27 (model care a detronat Fordul pt. prima data ) cu niste roti cu spite de lemn superbe de-a dreptul. Cine in lumea asta ti-ar da acces sa atingi un astfel de exponat !!??
Cred ca mare parte din acesti "precomandaci" sunt din cei care asteptau Y-ul lui Mosc , iar epopeicul episod "bila de metal vs geam securizat" a ajutat in mod hotarator.
Ultimele comentarii
674 in total