• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @Kiro : ba, eu ii dau dreptate lui AM/Bogdan in privinta zgomotului motorului de 2,5 litri. Nu este deranjant, este ...de speriat chiar as putea spune, chiar si pe loc la relanti este extrem de zgomotos pt. un benzinar. Ai impresia ca nu ai capota .Cei de la dealer s-au scuzat cand am pornit Camry cum ca nu mai fusese pornita de mult , dar apoi cand am insistat sa porneasca si la RAV 4 si am dat de acelasi zgomot exagerat , si pe loc la relanti si cand apasai acceleratia. In rest, fara a intra in detalii, NU, eu zic ca NU merita 40 k euro aceasta masina, personal am fost cam dezamagit dupa vizita la dealer intrigat fiind de noul design exterior. Sunt multe detalii la interior care iti arata "indolenta" de neinteles a celor de la Toyota cand vine vorba de interioare si functionalitate. AM/Bogdan a aratat unele mai sus , dar mai sunt si altele. Cel mai mult am ramas socat (in sensul negativ) de portbagaj , care da, este ok ca si volum, dar ai impresia ca este ...nefinisat sau facut doar asa ca sa acopere puntea spate ..sau ceva de genu'. RAV4 nu ar trebui sa coste mai mult de 30-32 k chiar si in echiparile superioare, cu tot cu motorizarea lor hibrida. Poate CAMRY (care are exclusiv aceasta motorizare) sa te puna pe ganduri pt. un 35 k euro , dar RAV nu merita. Parerea mea !
    Coordonate noi
  • Credeam ca am o senzatie d-aia de ..deja vu . Dar nu , chiar am scris acum doar 3 luni p-aici ca masina este superba . Si totusi ..test cu aceeasi masina/varianta in doar 3 luni de 2 ori !? Baieti , stiu ca va place mult jucaria asta , dar totusi sper ca nu o sa citim acum impresiille la toata redactia. Pana la urma chiar daca multora le place sunt prea putin cu adevarat interesati de achizitia unei astfel de masini , iar pretul chiar prohibitiv pt. un Ford mai taie si din aia mare parte. Stiu, primul test era facut in alta tara, dar totusi, era de ajuns cred eu , cel putin pt. o perioada, puteati reveni cu asta mai tarziu P.S. : de ce stergeti postarile fara motiv ? Intrebam aici ( chiar la acest test) acum ceva zile pe "colegul" Inexorabil despre un link mai vechi dar mi-ati sters postarea !!?? @Inexo , intre timp am gasit , nu mai stiam cum il cheama pe Davide Cirone si nu mai gaseam filmuletul ala superb cu Lancia Delta Integrale .
    Salt de performanță
  • @VJ : vezi ca scrii cu ecou...ecou...ecou..! Ba eu cred ca design-ul exterior nu e ceea ce isi doreau clientii obisnuiti ai lui RS6 . Asta era farmecul lui RS6, faptul ca arata aproape la fel ( pt. neavizati) ca un banal A6 Avant familist. Nu stiu ( sau mai degraba nu cred) daca o sa prinda tusurile alea agresive la potentialii clienti, care in general , asa cum mai spunea si cineva mai sus, nu sunt chiar tinerei in marea lor majoritate, orice forma ar avea un A6. In rest, interiorul impecabil ,asa cum ne-a obisnuit Audi. Dar sincer, nu am mai vazut un RS6 de mult , nici pe la noi nici pe unde am mai fost pe-afara, sunt curios ce vanzari or mai avea !?
    Audi prezintă noul RS6 Avant: tehnologie mild hybrid, motor V8 biturbo de 600 CP și 800 Nm
  • @AM/Bogdan : sunt dezamagit ca nu ai scris nici macar o fraza despre cutia manuala. Personal il consider punctul forte al masinii , este senzationala . Stiu ca pentru multi acum nu mai conteaza fiindca nu isi mai doresc manuala , dar pt. mine timoneria manuala conteaza mult fiindca nu vreau sa renunt si la aceasta ultima placere a condusului si cred ca merita sa scrii ceva daca tot ai testat varianta manuala. Am vazut ca e trecuta la "ne-a placut" , dar cred ca merita mai mult. In rest..masina e prea diferita de concurenta pt. a conta prea mult acea mica diferenta de pret ( e foarte mica daca iei la puricat echiparile) pt. cei care le place si o vor si Mazda stie prea bine asta. Duceti-va in showroom si intrebati cat trebuie sa asteptati pt. livrare. Cam exagerat titlul...Stratosferic e mult spus.
    Stratosferic
  • Mda...ceva trebuie facut, asta este clar. Dar acest proiect are atatea "bube" , aberatii si chestii discriminatorii incat e greu sa te apuci sa-l critici ca nu stii cu ce sa incepi. Trebuie "reproiectat" de la inceput. Pt. mine prima mare neclaritate este cu accesul in zona centrala de Luni pana Vineri , din textul de mai sus se intelege ca DOAR cei cu masini inmatriculate in Bucuresti si Ilfov au voie , cei din alte judete NU au acces (???) fara sa conteze ce Euro ai sau daca platesti vreo vigneta ? Pai cred ca sunt mii de persoane ce detin firme/companii/afaceri in zona centrala sau chiar locuiesc/detin proprietati acolo dar ei sunt originari din alte judete si au si masina inmatriculata in acele judete, adica ce faci, le interzici alora sa vina cu masina personala pe proprietatea lor ? Sau cu accesul interzis total celor cu EURO 2 si mai jos, pai explica-i tu lui ala din Calarasi sau Teleorman sau Giurgiu sau etc, care vine cu copilul de urgenta la spitalul G. Alexandrescu (doar un mic exemplu) ca nu are voie sa intre cu masina in centru.. pai nu iese cu omor !!?? Proiectul asta este mult prea agresiv in forma asta , noi ca populatie nu suntem pregatiti pt. asa ceva ( nici mental , nici material) ,dar mai ales Bucurestiul si toata Romania dealtfel nu este pregatita ca infrastructura si logistica pt. asa ceva. Dar repet prima mea propozitie de mai sus , ceva trebuie facut, trebuie inceput , dar cu pasi mai mici (dar mai hotariti si logici) si de inteles/suportat pt. populatie.
    Detalii complete despre taxa pregătită de București pentru mașini: 10 lei pe zi pentru accesul în oraș și trafic restricționat în centru
Pagina
12345...686970...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău