Bai Edikkk...tu chiar nu poti sa te abtii !? Nu e de ajuns cate bazaconii scrii pe marginea atator subiecte ? Ai vazut vreodata un Scirocco ?...ca de urcat in el nu are rost sa te intreb. Ce mama dracului are masina aia de a face cu un "cross over coupe cu pozitie inalta la volan " asa cum este anuntat acest model ?
In rest ,da, VW este deja ridicol cu acest aflux de informatii si stiri despre ..orice , am ajuns sa vedem "teasere" la schitele unui proiect. Parca vor sa spuna clientilor :" stati..nu cumparati XCeed ca venim si noi peste 2 ani cu un model asemanator , ia uite , avem schita deja .."! Mai grav este ca acum toti au inceput sa preia acest model de marketing de la VW si o sa ajungem sa platim 50% din pretul unei masini doar pe aceste costuri idioate de marketing si "ambalare" a produsului . Ca si la produsele de larg consum de pe rafturi de altfel , unde am ajuns sa platim ambalajul si marketing-ul/reclama , ca produsul in sine in cele mai multe cazuri reprezinta mult sub 50 % din pretul final.
Mie personal imi pare cea mai desirabila masina din zona electricelor daca ne gandim la zonele urbane/suburbane. Are cred eu toate atuurile de a se transforma intr-un model cult in ciuda pretului nesimtit. Dar cred ca, in cazul electricelor , pretul nu reprezinta deocamdata pricipalul criteriu al achizitiei, cine-si cauta/doreste o electrica de oras, are bani si pt. modelul asta cu siguranta . Era bine sa aiba range-ul mai mare dar pe de alta parte beneficiaza de reversul situatiei- incarcare mai rapida pana spre capacitatea maxima a bateriei.
@Kiro : imi permit iar o mica corectie : "n-o sa MAI existe" ! Fiindca primele 2 generatii se pliau perfect pe dorintele tale , sunt sigur ca iti aduci aminte de ele. Prima generatie in mod special eu unul mi-o aduc aminte perfect . Ce valuri a facut ! Avea un farmec deosebit , 3 usi , iar a3-a =hayonul se deschidea tot in lateral , imi e dor de chestia asta chiar daca poate suna umpic nepractic. Ca sa nu mai spun ca era si varianta "cabrio" daca vroiai. Ehee, ce vremuri, ajungeau pe-atunci 120 cai si un cuplu de 150 ca sa puna 4x4 pe ele si inca unul bunicel chiar.
P.S. : in legatura cu "silentiozitatea" motorului acestui nou hybrid RAV 4 de la Toyota , iata mai jos 2 citate din NUMAI primele 2 review-uri pe care le-am deschis pe net si fac asta doar in speranta ca exista oameni interesati direct de acest model si pt. care orice detaliu este important , ca de altfel despre asta sper ca este tot ce se intampla pe AM . Nu fac asta ca sa-mi confirm mie cele spuse , ca eu stiu foarte bine ce am simtit in spatele volanului si sper ca si cei care cred mai sus ca "bat campii" ( nu e pt. tine Kiro) ma contrazic tot din aceeasi postura - adica au vazut/testat sau mers cu masina :
BBC / TOP GEAR :" Have you recently trapped under the bonnet a trombonist with a vendetta? Ah no, it’s just the Toyota hybrid system being driven aggressively. You’re assailed by crazed oscillations of revs and pitch. Your every right-foot twitch is audibly relayed to your whole audience in the car.
The RAV4 might have a largely new 2.5-litre engine, but at wide throttle it sounds old and coarse and sends vibrations through the steering wheel."
WHAT CAR :" Put your foot down and the RAV4's petrol engine immediately starts revving hard, almost as though you’re stuck in first gear, except the car keeps accelerating and the revs only start to subside when ease off with your right foot. This is due to the RAV4's CVT automatic gearbox.
It isn’t what you’d call a relaxing experience, especially since the petrol engine sounds rather coarse and channels vibrations up through the soles of your feet. There’s also considerable tyre noise and wind intrusion at motorway speeds that will have you cranking the radio volume up. The rival CR-V hybrid's petrol engine is noticeably less intrusive and that car also suffers from a bit less tyre roar on the motorway."
@ Hunter : scuze ca ma bag si eu , dar nu-ti inteleg rationamentul . Si ala cu Dacia lui 1300 ( bine aici exageram, dar ne putem gandi la un Logan 1 la fel de bine) plateste aceleasi taxe/impozite si asigurari ca si cel cu un model nou. Adica ala cu model nou care circula mult trebuie scutit ca oricum se aduna bani mai multi de pe urma lui fiindca consuma mai mult ? Pe bune !!??...asa reiese din ce ai scris tu mai sus. Si cum adica , cu ce polueaza mai mult ala care sta cu masina parcata mai mult si merge cu ea doar 100 km ? Presupunand bineinteles ca masina este in stare buna .
Problema pe care a ridicat-o Rudolf D. si multi altii inaintea lui este foarte logica si reala . Nu ai cum sa-i radiezi unuia masina pe care-o are in curte/garaj si care in 15 ani are sub 100 mii de km si pe care omu' vrea s-o mai tina poate alti 5-10 ,doar fiindca are euro 3. Poti eventual sa le dai un orizont de timp rezonabil stabilit clar prin lege ( poate un 2025 ?) si chiar sa-l "impulsionezi" in acest rastimp cu ceva extra bonusuri la achizitia de auto nou. Asta daca chiar te intereseaza de mediu dar si de cetateni . Cele euro 0 pana la 2 poate ar trebui intradevar sa nu mai treaca de ITP , dar tot cu un "ragaz" de 1-2 ani stabilit clar in prealabil.
@Kiro : te asigur ca ar fi si pe lista mea scurta ,daca ar fi cu ..8-10 k mai ieftin. Asa cum am dat de inteles mai sus , imi place cum arata, are un look mai barbatesc , dar totusi cand ceri intre 30 si 40 k pe o masina trebuie sa oferi si tehnologie, design si materiale de ultima generatie, chiar daca nimeni nu se asteapta la ceva premium. Eu raman la parerea ca motorul de 2,5 litri este foarte zgomotos pt. un benzinar din zilele noastre si nu are legatura cu ce masina am ajuns la dealer ( ca BKD-ul de pe deja batrina mea Octavie e departe de a fi un monument de silentiozitate) dar recunosc ca poate am fost influentat de toate celelalte teste pe care le-am facut in ultima vreme- toate cu benzinare- si inclusiv unul de curand cu o Corolla (tot hibrid) la care nu am sesizat o problema de zgomot exagerat chiar daca si acolo motorul parea ca "se umfla muschii pe el" fara motive la orice acceleratie ( oricum, nu mi-a facut nici-o placere sa conduc masina aia).
@@pipo : ??? .Ma confunzi mestere , ma gandeam daca sa-ti raspund sau nu ( ca de obicei nu ma bag / raspund la interpelari de genul asta) , dar ma gandesc ca ala cu care ma confunzi nu are nici-o vina saracu'. Te asigur ca nu sunt dintre cei care l-au injunghiat pe Cezar si habar nu am nici macar ce inseamna "SPF" ! De altfel "pt. linistea ta" , nu am cont si nici nu postez pe nicaieri altundeva , pt. simplul motiv ca nu sunt adeptul "socializarii/expunerii" pe internet ( da, spre surprinderea ta probabil, mai exista inca si d-astia). P-aici am luat decizia sa-mi scriu impresiile doar fiindca chiar ma pasioneaza domeniul ( din pozitia de amator doar) si mi s-a parut singurul site romanesc mai nepartinitor si cu un format chiar ok , iar la vremea respectiva era si ceva (mult) mai linistit , fara prea multi "interpelatori" ca tine pe care-i pasioneaza mai mult comenturile altora decat subiectul in sine si nu se pot abtine sa nu-si expuna dezacordul cu impresiile altora intr-un mod civilizat. Revenind la subiect, eu raman la parerea mea ( formata la volanul masinilor in cauza) ca motorul de 2,5 litrii( strict numai cel de 2,5) de la Toyota este foarte zgomotos.
Ultimele comentarii
674 in total