• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @inexo : Eiiii...asa da, iata un argument justificat pt. un pasionat auto, despre asa ceva ar trebui sa se discute pe un astfel de site. Este sau nu este sunetul electricelor un "hop" de netrecut ? Mai ales daca vorbim de masini eminamente sportive. Dar @inexo , tu ce crezi ?..or fi discutat si dezbatut si cei de la Porsche despre asta ? Tu ce-ai fi facut in locul lor ? Ai fi tinut cont de pasiunea celor "cativa" pt. sunetul motorului clasic si ai fi ramas purist pana la capat sau ai fi oferit ambele variante tinind cont ca pe multi clienti sunetul motorului ii lasa rece , chiar si in cazul unui Porsche. Oricum este clar ca usor usor motoarele care cu adevarat starneau pasiuni acustice dispar ( nici ca am fi avut noi prea mult parte de ele p-aici prin Romania) si trebuie sa te obisnuiesti cu asta. Si in definitiv , de unde stim ce zgomote/sunete o sa scoata electricele pe viitor, eu sunt convins ca o sa fie un subiect pe care constructorii o sa-l ia in serios pe viitor , o sa trebuiasca sa-si personalizeze cumva sunetul motoarelor fie ele si electrice. Vorbim de viitor aici Inexo , de generatiile urmatoare , ca la viitor si la clientii din viitor se gandesc si constructorii cu toate aceste modele "de cotitura" pt. ei si trebuie sa fie pregatiti pt. orice isi doresc generatiile viitoare de clienti . Pt. un pustan care acum incepe sa se uite dupa masini , poate acest model reprezinta masina visurilor lui , pe care o va dori si dupa care va "alerga" toata viata si pt. el sunetul motorului electric e posibil sa reprezinte acel "wow" pe care l-ai experimentat tu cand ai auzit prima data un V8. Poate vor suna ...nu stiu...ca navele de vinatoare ale imperiului din Star Wars , sau..nu stiu ...eu stiu ce dracu isi doresc astia foarte tineri din ziua de azi ? Hai ca ma opresc , ca o iau pe campii..
    Acesta este noul Porsche Taycan, primul model electric al constructorul german: două motoare electrice cu până la 761 CP și autonomie de 450 de kilometri
  • Nuuu...ce insertii de lemn...unde ? Doamne d-zeule , sper sa nu vad plastice d-alea kitchoase cu aspect de parchet !!! Nu are absolut nici-o treaba masina asta cu nici-un ornament cu aspect de lemn , sa puna ce plastic vor ei ( cu aspect lucios, mat, aluminiu, "brushed metallic", sau ce-o fi) dar numai cu aspect de lemn nu ! Si asa interiorul este la limita acceptabilului , numai ornamente cu aspect de lemn ar mai trebui !
    Ford Puma va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt în echiparea Titanium X: jante din aliaj de 18 inch și inserții din lemn
  • Hai sa nu mai fim carcotasi , e greu sa gasesti defecte la masina asta. Probabil ca de-acuma va fi etalonul . Arata a ...autoturism in primul rand si inca unul deosebit de reusit si sunt convins ca performantele dinamice sunt unele pe masura numelui si siglei pe care o poarta. Nu arata a ..baterie cu 4 roti, volan si tableta ca ...stim noi ce. Pretul este unul pe masura cererii din piata, Porsche stie ca sunt multi doritori de un auto performant electric dar care sa si vada/simta pe ce dau banii. Si aici, odata urcat in interior ,experienta vizuala e in continuare una de exceptie dupa incantatoarea explorare a formelor exterioare , vezi si simti ca ai facut alegerea corecta si ca banii au meritat totusi . Si ( nu pot sa ma abtin) nu ca la Tesla , unde ai impresia ca ti-ai luat teapa odata urcat in masina sau ca ti-a jefuit cineva ...interiorul masinii. Nu ma intelegeti gresit, am tot respectul pt. americani si ce au resit ei, dar stilul interioarelor Tesla e ceva cu care sigur nu ma voi putea obisnui vreodata. Si mai sunt convins ca sunt foarte multi americani chiar care sunt de aceeasi parere si care abia asteptau un Porsche ca asta. Sunt convins ca raspunsul Tesla nu va intarzia sa apara dar cred focusul lor pe performantele acceleratiei ,a range-ului bateriei si a capabilitatilor autonome este un drum gresit. @Inexorabil : ai ramas dator maestre dupa "nu cad pe spate", aceasta sintagma presupune ( dupa legi nescrise dar totusi de bun simt) sa si explici cam care ar fi nemultumirile , obiectiv , strict ca masina , incearca sa nu iei in considerare ca e electrica. Am citit in continuare in speranta ca "vechiul" Inexo a revenit si incepe acuma sa "dezansambleze" modelul asta , eventual si cu ceva trimiteri catre niscaiva americance "oldies but goldies" asa cum frumos obisnuiai odata . Cand colo am dat peste acelasi continut pe care-l expui sub diferite forme si dimensiuni de ceva vreme incoace , fara nici-o legatura obiectiva cu subiectul. Sunt de acord cu tine "la radacina" , adica da, autonomizarea nu trebuie implicata peste tot si nu trebuie lasata sa ne controleze viata si masinile . Dar iti spun prieteneste ca exagerezi si ...te radicalizezi . Eu unul de exemplu , vad acest model exact in "antiteza" cu tine , adica exact o speranta impotriva autonomizarii masinilor si sofatului in general . Faptul ca Porsche, un etalon al pasiunii sofatului , scoate pe piata un model full electric ca asta e un semn ca adevaratii ingineri si pasionati sunt interesati ca spiritul sofatului adevarat sa nu dispara si sa fie prezente si pe o electrica aceleasi performante si senzatii dinamice cu care ne-a obisnuit acest producator de atata timp . Ca pana la urma nu cred ca o sa-si cumpere cineva vreodata un Porsche autonom . Deocamdata subiectul masinilor/masinariilor autonome e departe, mult mai departe decat vor altii sa se inteleaga ( si tu ii ajuti fara sa-ti dai seama) , decamdata ei se lupta in ...roboti de aspirat ..si nici p-aia nu reusesc sa-i faca sa navigheze ca lumea printr-o casa cu obstacole fixe , se lovesc de toate alea , d-apai sa vorbim de autoturisme autonome . Hai sa ne-auzim cu bine..!
    Acesta este noul Porsche Taycan, primul model electric al constructorul german: două motoare electrice cu până la 761 CP și autonomie de 450 de kilometri
  • Aaaa..era o gluma !? Pe bune !?....pai inseamna ca esti glumet tare mai Edikkk...si nu ne dam noi seama...atat de finute sunt glumele tale. Si eu credeam ca scrii bazaconii p-acilea ...cand tu faceai doar niste glume!!! Treaba ta, eu ti-am spus obiectiv sa te mai abtii , ca altii te iau in biza si tu o iei in serios si te crezi miez p-aici. Dar faci ce vrei bineinteles, ca nu pot eu sa iti interzic sa mai scrii, doar iti sugerez .
    Volkswagen va lansa un "coupe urban": modelul va fi proiectat în Brazilia și vândut în Europa începând din 2021
  • Ohhh...dar de ce sa-ti bati joc in halul ala de un asa interior !? Designul in sine e unul reusit , dar de ce sa te "cufuresti" cu atata maro peste tot ? Cum ar fi sa te imbraci in costum maro, camasa maro, cravata maro, pantofi maro si sosete tot maro !!?? Si nu am inteles chestia cu CVT-ul plus inca o cutie cu 4 rapoarte ...adica avem 2 cutii ? Deci avem 2 motoare cu tehnologie diferita si acum avem si 2 cutii cu tehnologie diferita ...pe aceeasi masina ...fereasca sfantu'..dar ma rog , fiecare face ce vrea cu banii lui . Masina nu "suna" rau in rest si arata bine , stil inconfundabil Lexus, totusi cu ceva exagerari tipice japoneze pe ici pe colo , aglomerari de linii si ornamente de care ei sunt se pare indragostiti iremediabil.
    Erou în misiune
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău