@mip : as vrea atat de mult sa fiu de acord cu tine , fiindca tu zici bine ce zici , in afara de partea cu "un esec comercial" - aici ramane de vazut, fiindca de fapt asta e pariul celor de la LR. Dar tu vorbesti din postura unui pasionat sau fan si probabil toti cei care au avut ceva de-a face cu vechile modele gandesc la fel . Dar LR Defender nu mai putea sa traiasca din aceasta nisa din ce in ce mai mica . LR oricum a cotit-o de mult spre zona lux-fite cu toata gama lor , era clar ca trebuie sa urmeze acelasi drum si Defender daca vrea sa supravietuiasca. Mai pe romaneste , era "sub egida" celebrei zicale "ori la bal ori la spital". Din pacate probabil v-om vedea multe din ele pe mana unor domnnisoare carora parintii sau mai degraba iubitii le vor lua un astfel de model sa fie in siguranta in orice situatie , mai ales cand se duc pana la cafeneaua preferata . Astea-s timpurile din pacate , nu are rost sa intram in detalii. Defender a fost fortat sa joace aceasta carte altfel era foarte probabil sa dispara pur si simplu. Asta e parerea mea !
Splendid ! Totul imi place la maxim ,iar forma de touring si nuanta aia de verde ( probabil imprumutata de la nepotul Mini) parca o completeaza perfect. Aceleasi jante atat de simple..dar atat de perfecte, iar interiorul de aici , curajos in nuante ...dar superb ! E pe sufletul meu , mai in gluma mai in serios , cred ca mi-au copiat "schitele" in detaliu de prin sertarul meu cu vise auto. Jos palaria pt. ALPINA !
Soc si Groaza - episodul pilot . Internetul se dezlantuie. Doar ca modelul nu e nici socant si nici de groaza asa cum se asteptau taberele deja impartite mult inainte de aparitia acestui model atat de asteptat ca o adevarata "piatra de temelie" a electrificarii ( Tesla este "pionierul" - pt. fanii americanilor ). Nu socheaza prin nimic revolutionar sau vreo tehnologie noua dar nu este nici groaznic de urat sau plictisitor asa cum credeau/sperau multi. Este ...un VW pur ! Si de fapt de aici va veni socul , fiindca acest "banal" model electric va seta PRETUL cam tuturor modelelor ce vor urma. Cei care sperau ca modelelor electrice o sa le scada treptat pretul ar trebui sa-si ia gandul de la o asa speranta desarta. ID.3 - recte al 3-lea automobil al poporului (dupa Beetle si Golf) costa 40.000 euro - trebuie sa ne obisnuim cu asta, doar era cazul sa avem o noua tinta de atins in viata noastra , nu-i asa ?
Masina in sine nu arata rau la exterior, tinand cont de pocitaniile elctrice actuale, spatele chiar e unul reusit , ansamblul hayon-eleron pe negru lucios contrastant fiind unul reusit , iar acele stopuri care parca "arata cu degetul" spre NOUL logo BIdimensional , deasemenea. Apropos de noul logo, de ce oare s-au chinuit atata sa-l retrogradeze la Bi daca dedesubtul lui troneaza cu litere de-o schioapa inscriptia modelului intr-un frumos design 3D !!?? De interior evit sa-mi dau cu parerea pana nu-l vad pe viu si mai ales din cauza ca inca nu pot obisnui cu lipsa tunelului transmisiei si cu tot acest design simplist pe care probabil v-om trebui sa-l inghitim totusi pe viitor. Dar trebuie sa faca ceva totusi cu gurile de ventilatie ca arata oribil de banal totusi , vad ca nici macar un ornament ceva in jurul lor nu este prezent nici la varianta Max.
Ultimele comentarii
674 in total