• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Uite ca si Kiro intre timp zicea cam acelasi lucru. @AM: vrem test !
    Noua generație Land Rover Defender este aici: motorizări diesel și pe benzină, versiune plug-in hybrid și tehnologii de ultimă generație
  • @mip : as vrea atat de mult sa fiu de acord cu tine , fiindca tu zici bine ce zici , in afara de partea cu "un esec comercial" - aici ramane de vazut, fiindca de fapt asta e pariul celor de la LR. Dar tu vorbesti din postura unui pasionat sau fan si probabil toti cei care au avut ceva de-a face cu vechile modele gandesc la fel . Dar LR Defender nu mai putea sa traiasca din aceasta nisa din ce in ce mai mica . LR oricum a cotit-o de mult spre zona lux-fite cu toata gama lor , era clar ca trebuie sa urmeze acelasi drum si Defender daca vrea sa supravietuiasca. Mai pe romaneste , era "sub egida" celebrei zicale "ori la bal ori la spital". Din pacate probabil v-om vedea multe din ele pe mana unor domnnisoare carora parintii sau mai degraba iubitii le vor lua un astfel de model sa fie in siguranta in orice situatie , mai ales cand se duc pana la cafeneaua preferata . Astea-s timpurile din pacate , nu are rost sa intram in detalii. Defender a fost fortat sa joace aceasta carte altfel era foarte probabil sa dispara pur si simplu. Asta e parerea mea !
    Noua generație Land Rover Defender este aici: motorizări diesel și pe benzină, versiune plug-in hybrid și tehnologii de ultimă generație
  • @AM : asteptam un test !
    Alpina B3 Touring a fost prezentat la Frankfurt: motor de 3.0 litri cu 462 CP și viteză maximă de peste 300 km/h
  • Splendid ! Totul imi place la maxim ,iar forma de touring si nuanta aia de verde ( probabil imprumutata de la nepotul Mini) parca o completeaza perfect. Aceleasi jante atat de simple..dar atat de perfecte, iar interiorul de aici , curajos in nuante ...dar superb ! E pe sufletul meu , mai in gluma mai in serios , cred ca mi-au copiat "schitele" in detaliu de prin sertarul meu cu vise auto. Jos palaria pt. ALPINA !
    Alpina B3 Touring a fost prezentat la Frankfurt: motor de 3.0 litri cu 462 CP și viteză maximă de peste 300 km/h
  • Soc si Groaza - episodul pilot . Internetul se dezlantuie. Doar ca modelul nu e nici socant si nici de groaza asa cum se asteptau taberele deja impartite mult inainte de aparitia acestui model atat de asteptat ca o adevarata "piatra de temelie" a electrificarii ( Tesla este "pionierul" - pt. fanii americanilor ). Nu socheaza prin nimic revolutionar sau vreo tehnologie noua dar nu este nici groaznic de urat sau plictisitor asa cum credeau/sperau multi. Este ...un VW pur ! Si de fapt de aici va veni socul , fiindca acest "banal" model electric va seta PRETUL cam tuturor modelelor ce vor urma. Cei care sperau ca modelelor electrice o sa le scada treptat pretul ar trebui sa-si ia gandul de la o asa speranta desarta. ID.3 - recte al 3-lea automobil al poporului (dupa Beetle si Golf) costa 40.000 euro - trebuie sa ne obisnuim cu asta, doar era cazul sa avem o noua tinta de atins in viata noastra , nu-i asa ? Masina in sine nu arata rau la exterior, tinand cont de pocitaniile elctrice actuale, spatele chiar e unul reusit , ansamblul hayon-eleron pe negru lucios contrastant fiind unul reusit , iar acele stopuri care parca "arata cu degetul" spre NOUL logo BIdimensional , deasemenea. Apropos de noul logo, de ce oare s-au chinuit atata sa-l retrogradeze la Bi daca dedesubtul lui troneaza cu litere de-o schioapa inscriptia modelului intr-un frumos design 3D !!?? De interior evit sa-mi dau cu parerea pana nu-l vad pe viu si mai ales din cauza ca inca nu pot obisnui cu lipsa tunelului transmisiei si cu tot acest design simplist pe care probabil v-om trebui sa-l inghitim totusi pe viitor. Dar trebuie sa faca ceva totusi cu gurile de ventilatie ca arata oribil de banal totusi , vad ca nici macar un ornament ceva in jurul lor nu este prezent nici la varianta Max.
    Am văzut noul Volkswagen ID.3 înaintea tuturor: toate detaliile despre revoluția electrică VW
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău