• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @mircea : pot sa jur ca era numele tau mai devreme la semnatura ! Ati schimbat ulterior sau am luat-o eu razna ? Ideea este (si nu vreau sa o luati in nume de rau) ca trebuie sa insistati pe ceea ce este nou la astfel de modele si anume motorul electric si cum anume functioneaza el in diverse moduri si la capitolul consum , ca doar despre asta este voba aici ,nu ? Ca asa, in rest, stie cam toata lumea ce poate un Passat. O sa tot apara astfel de modele in viitorul apropiat si ar fi bune sa repetati la fiecare cat mai detaliat despre functionarea motorului electric si incarcarea bateriei. Te asigur ca marea majoritate nu stiu nimic despre asta , iar altii doar cred ca stiu. Sa vezi cand te duci la un dealer, ca te baga in ceata mai rau . @Kiro : merci , am mai reusit sa aflu una alta , atat cat a putut gugalu' , ca si ala e praf pe germana, iar eu unul nu stiu o boaba , chit ca m-am chinuit o vreme sa invat ceva dar nu s-a lipit de mine neam.
    Perfectgate
  • @AM / Mircea M. - ceva cam "partinitor" pe ici pe colo as zice...,dar ma rog , putem respecta (eu chiar o fac) faptul ca fiecare jurnalist are stilul sau. Dar eu unul sunt confuz cu privire la cateva aspecte care de fapt m-ar fi interesat cel mai mult la aceasta masina : modurile de rulare , consumul si cum exact functioneaza motorul electric in diverse situatii/ moduri de rulare. Ca in rest, cred ca stie cam toata lumea destule despre Passat. La sectiunea cu modurile de rulare, fara suparare dar...nu am inteles nimic ! Intai spui ca avem 5 moduri :Eco, Comfort, Normal, Sport și Individual , iar apoi spui ca de fapt tu recomanzi ..un altul = GTE , iar apoi tot tu spui ca sunt alte trei in locul celor 5 de mai sus : E-Mode , GTE, si Hybrid . Deci cum e pana la urma , cate moduri avem ? Poate tie iti pare banal si ca ar trebui sa intelegem usor , dar eu unul ( si probabil alti 99% soferi romani) nu am condus inca un asemenea hybrid. Apoi la consum : cum adica "Nu am acordat o atenție specială consumului în testul nostru " ? Pai eu zic ca asta-i printre cele mai importante pt. un eventual client interesat de un astfel de autoturism sau poate chiar cel mai important . Cam care ar fi fost consumul vostru in regim combinat / hybrid vs cei 1,7 indicati de producator ar fi fost cred o foarte importanta informatie. Motorul electric : doar pe masura ce am citit am dedus ca acesta poate fi incarcat si in mers si nu doar la priza . Cred ca ar fi trebuit mai mult insistat si detaliat aici . In ce fel se incarca, doar la decelerare , la franare sau printr-un alt motor/generator , etc?. Sau cat de mult se poate incarca in mers si cam cat de repede , etc @Adi : 4x4 sper sa vedem cat de curand ca spunea d-ul Mircea mai sus ca l-au testat si pe Alltrack in acelasi timp . Si putem atunci si compara direct cu abia testatul Scout .
    Perfectgate
  • Adica d-aia in carouri ..ca la Golf gti ?..hi hi..as vrea sa vad asa ceva ! Daduse mania farurilor rabatabile in toti , chiar si in Porsche ! p.s. : vacanta placuta in continuare , eu plec de maine !
    Dincolo de ambalaj
  • Asa ceva !!?? Sa ma scuze fanii ,dar rar mi-a fost dat sa vad un SUV mai urat din zona asta mai premium. De la BMW sigur niciodata. Iar interiorul imi pare de-a dreptul dizgratios ! Nu sunt fanul clasei asteia oricum si nici nu cred ca o sa conduc asa ceva vreodata si drept urmare nu ar trebui sa-mi dau cu parerea dar nu ma pot abtine sa spun un mare ...BLEAHHH!.
    În ape tulburi
  • @Kiro : asa-i , tot de "amorul artei" citesc si eu acest test cu ...acelasi superb automobil dintotdeauna. Dar atat, ca in rest nu am fost lovit nici-odata de Porsche -mania si nici nu am avut vreodata ocazia nici sa ma urc in ea. Chiar a fost o vreme ,cand eram mai flacau asa, cand nu intelegeam ce dracu le-o place la oameni masina asta. Apoi gusturile m-i s-au schimbat/evoluat si am inteles ce inseamna linii clasice si nemuritoare dar spectaculoase in aceeasi masura. Asa cum poate ti-ai dat seama sunt (inca) fan al acelei bande luminoasa ce uneste stopurile spate , asa ca mie imi place mai mult decat ultima generatie la exterior. La interior ..sunt umpic inca nelamurit , imi place foarte mult dar ..nu neaparat pe acest automobil . Parca e umpic prea tehnologizat si exagerat de ..teutonic ... cred ca Audi-zat ar fi cuvantul. As fi preferat ceva mai clasico-sport . Dar...probabil ca stiu ei mai bine ce-si doresc clientii lor , cred ca sunt printre putinii constructori care stiu destul de exact ce doresc clientii. In rest , pe mecanica si performante sa-si dea cu parerea cine se pricepe . Eu nu-mi doresc decat sa-l vad cat mai des pe soselele noastre si sa-l AUD bineinteles. Cam rarut totusi pe la noi .
    Dincolo de ambalaj
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău