• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • imi place ca pastreaza stilul inconfundabil pe design. Ramane una din imaginile iconice ale supersportului auto. @AM : Huayra nu Huyara !
    Pagani a prezentat noul Huyara Roadster BC: ediția specială dezvoltă 800 CP și va fi produsă în doar 40 de unități
  • Mda....e o decizie cel putin ciudata si riscanta din partea lui Volvo. Daca chiar e una permanenta si pe termen lung e foarte posibil sa-i afecteze pe viitor. Dar ma gandesc ca doar vor sa vada reactia pietei si d-asta anunta pe toate canalele aceasta decizie, vorba lui Kiro, in mod normal mergi mai "pe burta" in astfel de cazuri si nu te apuci sa trambitezi in toate directiile , chiar daca ai patronaj chinezesc. Oricum cred ca are o mare legatura si cu taxa americanilor , tre sa exporte si fabricile din China undeva ,nu ? Dar intrebarea mea acum , fiindca imi aduc aminte ce pateam cind trebua sa schimb cate ceva pe la S60-ul meu acum ceva ani ( te lua cu lesin cand vedeai pretul la piesele OM ), ar fi : in acest caz piesele OM ar trebui sa aiba origine China sau ..!!?? Ca asa-mi spuneau aia de la Volvo (Primus) , ca degeaba scrie Sachs, Luk, etc pe cele AM , ca tot nu sunt de origine- cele puse si in fabrica ( si care erau cel putin duble la pret) . In cazul de fata sunt curios care ar fi politica cu piesele de schimb la reprezentanta, daca sunt piese facute in China, oare acestea vor fi mai ieftine sau mai scumpe decat cele AM europene.
    Volvo a început să importe SUV-ul XC60 din China: primele unități pentru Europa au sosit în Belgia
  • Aberatia a ajuns la cote inalte. Cand spuneam acu cativa ani ca lumea o sa ajunga sa-si ia masini dupa criteriul primordial al performantelor procesorului si display-ului din bord si nume ca Nvidia, Qualcomm, Amd, Intel , etc ,vor fi mai importante decat orice in alegerea specificatiilor/echiparii ... Jocuri,canale de filme/seriale , ce mai urmeaza ? Eu zic .. PornHub -aplicatie directa , de ce nu ? Nu cred ca se va mai minuna nimeni ! Din contra ,cred ca va avea un mai mare succes in randurile celor "certati cu nevasta"decat sa vada un film - asa cum sugereaza @Adrian mai sus ..!
    Tesla va integra Netflix și Youtube în mașini: serviciile de streaming vor putea fi folosite doar când mașina este staționară
  • Nu stiu ce toti ii dati cu cocalero ...eu unul nu vad prea multi indivizi din acea categorie la volanul unui astfel de model . Mai ales ca vorbim de un hybrid aici, fara prea multe valente sportivo/mafiote. Imi pare prea mult trecut spre zona elegantei pt. a mai fi pe placul celor categorisiti de voi mai sus. Nici eu nu agreez grila supradimensionata cu care ne blagosloveste BMW in ultima vreme (am mai scris despre asta pe-aici) dar in cazul de fata nu as putea spune ca imi displace atat de tare asa cum e cazul 7-arului rastignit pe cruce. Una peste alta acest model nu arata rau si imbina frumos si elegant clasicul cu modernul si cu materiale si constructie de exceptie. Nu m-as vedea vreodata intr-o asfel de masina decat printr-o pura intamplare ( sau pe la vreun Uber, mai stii !!??) , dar e clar ca ,asa cum sugereaza si autorul, masina asta degaja prin toti porii un " highclass/top management end use". Asta este targetul lui BMW , iar faptul ca din cand in cand mai apare cate un "Bangle" pe la design ce face sa apara si ceva victime colaterale prin randurile "cocalarilor" romani/estici , nu e problema lui BMW, din contra , asta face ca marca sa aiba expunere si reclama si la 10-20 ani de la productia modelului. p.s : dar mie tot A8 imi place mai mult, asta doar asa pt. statistica.
    Al doilea descălecat
  • Astfel de masuri poate sa incerci sa le introduci cand/daca vei avea un parc auto exclusiv elecrificat sau hybridizat. Astfel e penibil sa obligi un motor termic sa mearga numai cu maxim 30 la ora. Consumul si automat si poluarea o sa fie mult mai mari in primul rand. Oricum nu se intelege din stire care ar fi explicatia/asteptarile autoritatilor pt. o astfel de masura. Este ceva alambicat si prostesc despre interzicerea unor anumite motorizari diesel care nu au reusit sa descongestioneze traficul (!!!)- cand masura a fost luata de fapt contra poluarii acelor motoare , iar apoi niste exemple cu un numar mai scazut de victime daca viteza maxima scade la 30 km/h - pai parca era pt. trafic masura nu pt. siguranta pietonilor !!?? Domnii/doamnele/persoanele decidente de pe-acolo ar trebui sa stie/fie siguri de un lucru - niciodata , in vecii vecilor, traficul nu se va descongestiona prin limitarea vitezei la o valoare atat de mica ,din contra vor fi ambuteiaje mult mai mari. Intr-adevar ,poti spera ca in 2-3 ani oamenii o sa renunte si o sa treaca spre alte mijloace de transport , dar e posibil ca in astia 2-3 ani sa ai niste "mici revolutii" prin zona sau niste probleme mult mai mari decat cea in cauza pt. care se ia masura.
    Măsuri dure pentru încurajarea transportului alternativ: Bruxelles vrea să limiteze viteza maximă a mașinilor la numai 30 km/h
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău