• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @someone : merci, habar nu aveam , ca nu sunt chiar fan Mazda si in nici-un caz nu stiu ce se petrece pe piata chineza . Dar intrebarea tot ramane , fiindca nu cred ca Mazda nu putea folosi denumirea si in Europa chiar daca sunt usor diferite la caroserie , se mai practica si la altii.
    Prețuri Mazda CX-30 în România: cel mai nou SUV al mărcii pleacă de la 21.200 de euro
  • Ca de obicei omuletii din Hiroshima nu se iau dupa "cutumele" pietei auto si vin iar cu ceva ciudatenii la lansarea acestui model. De la inceput te baga in ceata cu denumirea - CX30 si dupa ce te prinzi (dupa o vreme ) ca nu e vorba de o noua generatie CX3 , nu ai cum sa nu ramai cu intrebarea - totusi de ce CX 30 ?...ca e clar ca nu vrea sa inlocuiasca pe CX3 , e clar ca sunt acolo dimensiuni superioare, e o clasa superioara, si atunci...de ce nu CX 4 ..nu era mai natural daca tot se situeaza intre CX 3 si CX 5 si e clar aceeasi linie de design ? Nu ai cum sa nu te intrebi daca o urma si un CX 4 totusi . Apoi la nivele de echipare/preturi , iata ca avem un producator ce ofera 4x4 pe motoarele "entry level" de 116 sau 122 cai !!?? Ma rog , depinde ce intelege Mazda prin "4x4" , dar totusi...e ceva sa ai 4x4 pe motorizarea entry level, nu ? Sau nu e ? Nu-i asa ca nu mai stiti cum e mai bine/normal ? Oare acum 10-15 ani ne-am fi pus intrebarea asta in cazul unui SUV ( sau ma rog, cu aspect de SUV) ? Dar apoi vine ciudatenia "made in Hiroshima/Mazda" , pe varianta cea mai potenta de 180 cai ...upss..nu mai avem 4x4 ! Ok, e posibil sa fie ceva de moment, dar totusi e ciudat ! Sau pretul pt. GT-ul X-180 cai care e mai mic decat Plus-ul inferior de pe Dieselul de 116 cai ! Ciudatei, asa cum am spus de la inceput, baietii din Hiroshima , dar poate ca tocmai de asta au parca "priza" din ce in ce mai mare la public. Eu personal vad acum peste tot Mazda pe strazi prin Bucuresti si as minti daca as spune ca ochii mei nu se bucura. Oricum parcul auto s-a schimbat mult in ultimii 5 ani prin Bucuresti si Mazda si-a tras si ea o bucatica frumoasa din placinta asa zice.
    Prețuri Mazda CX-30 în România: cel mai nou SUV al mărcii pleacă de la 21.200 de euro
  • Pai ca sa aiba masina intai tre' sa aiba kkkarnet ! Am asa ..un "feeling", ca nu are varsta necesara !
    Viitoarea generație BMW Seria 7 ar putea avea o versiune 100% electrică: vârful de gamă va oferi o autonomie de până la 700 de kilometri
  • Nu va mai minunati atata de preturi. Ca si majoritatea celorlalti reprezentanti din piata romaneasca , Dacia nu are nici-un motiv sa aplice discounturi mai mari sau sa mearga pe preturi de lista mai mici. Explicatia este una simpla si oricat ar parea aiurea pt. unii este cea reala : salariile crescute substantial pt. unele categorii de salariati platiti de la buget. Duceti-va la dealeri si intrebati cine vine sa se intereseze si sa testeze masini. Sunt zeci de mii de familii acum cu 1 sau 2 ( de obicei daca 1 lucreaza la stat il trage si pe celalalt dupa el) membrii functionari publici ,iar foarte multi locuiesc si la tara si le intra in casa peste 10.000 lei ( si chiar mult peste) net. Ce credeti ca fac ei cu banii astia prima data ? Nu mai vorbesc de medici , care in aceste zile, cred ca vreo 50% din ei , isi cauta masina noua. Eu personal cunosc 5 familii apropiate mie ( rude apropiate) din categoriile mai sus indicate si care ..ce credeti?...toate isi cauta automobil nou ( pe langa vacanta exotica si upgrade-ul la casa) . Ne-am intalnit de curand la un eveniment si chiar se facea "haz" de chestia asta si pe electro/diesel/benzino confuzia generala din piata. Asa ca nici-o sansa sa vedem preturi mai mici, nici macar la autohtonul Duster -care este principalul 'target" al celor din zonele rurale mai ales.
    Dacia Duster primește un motor pe benzină TCe de 1.0 litri și 100 CP: unitatea înlocuiește în gamă motorul SCe de 115 CP
  • E doar o declaratie de fatada, de marketing , pt. a incerca sa mentina vanzarile lui Ecosport la un nivel ok pt. inca 1-2 ani ,adica pana la finalul actualei generatii. Apoi in mod firesc acest model o sa dispara daca Puma va avea succesul scontat. Ce-i prostia asta , cum adica complementare ? Ambele activeaza in exact acelasi segment/subsegment = SUV subcompact . Imi e greu sa cred ca Ford va produce pe termen lung 2 modele diferite dar concurente pe aceeasi linie de productie. Doar ca Ford si-a dat seama ca Ecosport nu va aduce prea mult profit fiindca a fost gandit de la inceput prea slab calitativ si slab tehnologizat , adica mult in urma cererii actuale din piata si fata de concurenta si nu pot cere mai multi bani pe el si nici o noua generatie nu o poti scoate cu un pret mult mai mare decat prima. Puma in schimb probabil va fi sensibil mai scump de la inceput.
    Ford România anticipează că vânzările lui Ecosport vor crește și după lansarea lui Puma: "Sunt modele complementare, nu concurente"
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău