• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Uppss...iata ca de ce le era cel mai frica nu au scapat ! Asta va alimenta deja cea mai mare temere a potentialilor clienti - sa mergi cu o "bomba" in masina. Asta este simplul motiv din care niciodata nu au reusit sa introduca aceasta tehnologie in piata. Si iata ca se intampla , si se intampla chiar la case mari , statii care probabil au sisteme si reglementari clare pt. preventia a astfel de accidente. Si din nou aceasta tehnologie isi va lua o pauza sau va fi franata vreo 10 ani. Si tot asa o sa auzim si peste vreo 30 de ani de "noua" trehnologie cu H.
    Explozie la o stație de încărcare cu hidrogen în Norvegia: Toyota și Hyundai au suspendat vânzările de mașini electrice alimentate cu hidrogen
  • Mie imi placea mai mult ...Skoda Yeti ?! Glumesc desigur ,dar totusi, nu stiu de ce (oare?), mi-a venit in minte defunctul model ceh cand am vazut pozele cu exteriorul la acest Mercedes. Sincer imi e greu sa-mi definesc o parere despre cum arata , astept mai bine sa-l vad in realitate, dar trebuie sa recunosc ca Mercedes surprinde in ultima vreme placut in privinta design-ului , in primul rand prin curaj . Interiorul as spue ca e prea modern/futurist pt. gusturile mele si in comparatie cu liniile nu tocmai sportivo-futuriste ale caroseriei. Dar ma rog, nu ma regasesc in targetul acestui compacto-submedium (sau ce dracu o fi) model oricum , asa ca...or stii ei mai bine...Probabil aceasta noua subclasa va fi denumita in curand odata cu "raspunsul" concurentilor traditionali.
    Mercedes-Benz GLB, poze și detalii oficiale: noul SUV compact preia motorizările lui Clasa A și poate fi comandat și în versiune cu 7 locuri
  • @Kirotractor : ai in cea mai mare parte dreptate. Doar in cazul feelingului de "tanc" eu personal nu as fi de acord cu tine. Imi place senzatia si nu ma intereseaza greutatea atata timp cat masina se simte ok la condus si consuma si mai putin decat alte concurente. Din contra , asta ar trebui cred sa arate ca nu au facut rabat la otel. Cu toate ca mie unul portierele nu mi-au parut chiar "nemtesti". Dar ce zici de controler/joystick ? Mie unul mi-a placut foarte tare, pe langa faptul ca era finisat foarte ok ( ca dealtfel toate butoanele) -as putea spune chiar "premium", doar asa ca sa "torn gaz pe foc" - functiona superb si nici-o clipa nu am simtit dorinta de "touch" pt. display si chiar foarte intuitiv, desi nu-l folosisem vreodata. Iar tot la capitolul plusuri as trece pozitia si feeling-ul la volan , m-am simtit de parca conduceam acest model de ani de zile. Precizez deasemenea ca manuala este "delicioasa" si contribuie in mare parte la senzatia placuta de la volan de care vorbeam. La minusuri , pe langa spatiul defectuos spate (la care as mai adauga si plafonul exclusiv negru) eu as mai adauga si lipsa guri ventilatie spate , chiar daca probabil astea ar fi contribuit si mai mult la senzatia de spatiu restrans si se poate trai oricum si fara ele cred. Cu privire la cuvantul "premium" care a declansat atata cearsaf de patos cum vedem mai sus , nu inteleg cei asa de..."tabu" la cuvantul asta . Nu a zis nimeni ca masina asta concureaza direct pe cei 3 nemti sau altii care or mai fi considerati "premium". E doar o senzatie certa ca masina asta isi doreste sa se duca mai spre zona aia. Dealtfel ar fi edificator daca v-ati uita la mai toate review-urile/testele de pe net si sa spuneti in cate NU apare cuvantul "premium", eu nu am gasit vreunul in cele cateva pe care le-am vazut . Or avea toti probleme !?
    Mazda 3, disponibil în România și cu noua motorizare pe benzină Skyactiv-X: prețurile încep de la 23.000 de euro
  • @Andrei : lasa-ma pe mine sa judec ce e pt. mine premium , nu vrei ? B&O si alte fite d-astea prostesti transbordate de pe la segmentele de lux pe niste compacte ma lasa rece. In final acelea sunt cele care nu au de fapt nimic deosebit daca tot vorbesti de extazieri gratuie. Ok, nu e premium , esti multumit ? Dar te asigur ca Mazda 3 nici o compacta obisnuita nu mai este. Si tocmai fiindca am condus 2 din cele "premium" mentionate de tine mai sus pot spune ca nu m-am simtit mai bine in ele la condus decat intr-o Mazda 3 cu manuala. Acu ce sa spunem , ne zgarie pe urechi un Bosse , nu mai putem asculta decat la B&O ca asa a hotarat triada germana . Mai bun 1,5-ul zici ? La ce anume ? Doar fiindca are ceva mai mult cuplu ? Hmm..mai vorbim , dar nu as crede dupa ce am vazut ce poate sa faca un "amarat" de 120 cai de la Mazda. Cand o sa scoata si nemtii un benzinar de 180 cai ce consuma 5-6% mai vorbim. Pana atunci aduti aminte ca vorbesti de masini cu aprox. 10k euro mai scumpe, pt. ce ?...pt. Bang&Olufsen si alte fite d-astea ? Nu merci , astea-s prostii care se devalorizeaza total imediat ce ai dat prima cheie la masina. In clasa asta optiunile "prea" premium nu-si au rostul , e o clasa de volum , nu e facuta sa exprime un statut sau ceva de genul asta. Nu sunt chiar 'extaziat" , sunt doar uimit de ce salt au facut japonezii de la Mazda ( sau cel putin vor) cu acest model. Este clar ca vor sa se adreseze unei clientele usor mai potente si bine fac , fiindca nu fac altceva decat sa profite de gap-ul deja mare dintre cei 3 nemti enumerati de tine mai sus si restul care incep de pe la Golf , gap cascat de exagerarea celor 3 in privinta dotarilor si preturilor.
    Mazda 3, disponibil în România și cu noua motorizare pe benzină Skyactiv-X: prețurile încep de la 23.000 de euro
  • Unde/ce/cum/cand ? Ce inseamna "disponibil in Romania"? Primele exemplare de Sedan 3 abia au aparut saptamana trecuta si alea abia poti sa le vezi printre picaturi pana nu sunt ridicate de clientii care le-au comandat. Daca vrei sa comanzi o poti avea abia in Septembrie. (Apropos, la dealeri reducerea e de numai aprox. 1000 euro ,- 18950 euro cu tva inclus pt. varianta G122 Standard - pt. cine e interesat de pret.) Deci nu cred ca Skyactiv x va fi prea repede disponibil pt. testare si nu stiu cati se vor ingramadi sa-l comande fara sa-l testeze. E prea mult un plus de 3000 euro parerea mea si daca mai adaugi si cutia automata la fel de piperata (+2500 euro) ajungi la o suma frumusica. Si totusi daca ma gandesc bine , nu stiu cate compacte gasesti la 180 cai benzina, consum probabil intre 6 si 7 litrii si dotari premium la mai putin de 25.000 euro. Dar ...trebuie sa spun (din nou) ca masina e muuult peste concurenta traditionala ca si design exterior dar mai ales interior si e greu de tot sa treci peste asta. Saptamana trecuta doar ce am fost din nou in showroom ca sa vad un sedan impreuna cu o ruda interesata si care a ramas cu gura cascata la vizionare dupa ce tocmai vizitasem Toyota si Honda. Chiar daca ca si spatiu in spate/portbagaj a ramas tot cel mult in media clasei ,imaginea per ansamblu e fabuloasa. Vorbesc aici de Sedan , ca hatchback-ul e de-a dreptul claustrofobic in spate ( nu ca ar fi Corolla hatch mai breaz de exemplu) ,impresie amplificata la maxim si de plafonul interior disponibil doar in negru la Hatch .
    Mazda 3, disponibil în România și cu noua motorizare pe benzină Skyactiv-X: prețurile încep de la 23.000 de euro
Pagina
12345...798081...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău