Mai ramane sa se bage si Guvernul italian in seama ! Chiar daca nu e aceeasi situatie ca in cazul Renault , broscarii nu o sa stea cu mana in sold sa se uite cum Fiat ajunge carpa guvernului francez , mai ales cu d-alde Salvini p-acolo ! Se iubesc italienii cu francezii ca broastele cu serpii !
merci @kid ! Pare foarte compact totusi , chiar parca mai mic decat Ceed. Din unghiurile spate aduce mai tare cu un Hyundai i30 Fastback mai inaltat. Nu mai pare asa spectaculos ca in poza de mai sus dar ramane interesant totusi.
Coreenii sunt pusi pe treaba ,nu gluma ! Au o gama foarte bine pusa la punct . Asta vrea populatia , asta ofera . Si arata binisor rau ! Sincer e cea mai frumoasa silueta din profil de crossover de care imi amintesc dintre marcile de volum. De fapt pare un hatch inaltat. I-as fi spus un Ceed "Active" dar parca e destul de diferit totusi . Cu toate ca banuiesc ca impart aceeasi platforma. Oare un Proceed "Active" mai degraba ?
@Kiro , zi ceva daca ai ceva info in plus, ca tu esti mai experimentat si pe design si mai informat.
Chiar ma intrebam cand apare testul asta . Recunosc ca nu am mai condus de mult un Clio si nu mai sunt direct interesat dar am ramas asa...un fel de "mini" fan avand la "bord" ceva km pe Clio de prin anii tineretii si intotdeauna mi-a placut sa-i urmaresc parcursul. Vad ca si de data asta reuseste sa vina cu un mix de ingrediente care sa multumeasca cat mai multi clienti si care probabil il vor mentine in continuare pe podium la vanzari. Nu stiu cat de mult conta varianta Wagon la vanzari dar cred ca sunt totusi multi care vor fi dezamagiti de scoaterea acesteia din gama . Am mai spus-o , designul exterior pe mine unul nu ma impresioneaza (dar sunt departe de a afirma ca este urat ) , parca le-a fost frica sa vina cu ceva nou , este doar un mix intre vechiul model si elemente deja prezente la fratii mai mari. Rivali ca 208 sau Corsa sunt/arata mai "fresh" din puctul asta de vedere. In schimb , interiorul este o mare schimbare in bine , mai ca as putea sa ma obisnuiesc si cu tableta aia de taximetrist din bord. Imi place mult cum sunt finisate butoanele , manetele si mai ales levierul cutiei si imi place si pozitia acestuia , doar sper ca acel ansamblu de plastic inaltat sa fie si rezistent in timp (imi aduc aminte de multe probleme cu ansamblarea plasticelor din jurul levierului prin trecut ). Una peste alta in partea din fata interiorul arata neasteptat de bine , nu stiu cum e in spate dar inteleg totusi si de prin alte teste ca spatiul nu este decat cel mult satisfacator ( comparativ cu alti concurenti din clasa) si nici portabagajul nu pare sa aiba chiar acei aproape 400 l , dar Kiro ne-a lamurit aici oricum. Asteptam preturile sa vedem daca intr-adevar Clio ramane aceeasi oferta echilibrata care i-a adus succesul de pana acum. Sper ca acele faruri led in echipare standard si alte asemenea optiuni sa nu vina si cu "reversul".
@AM : ceva poze cu interiorul spate si portbagaj chiar nu nu erau disponibile ? Deasemenea ,care ar fi motivele pt. care Hyundai i20 1.0 TGDI nu e amintit prin comparatii ? Eu cred ca e de luat in seama cam din toate punctele de vedere.
P.S. : era sa uit, sunt socat cu adevarat de intervalul de revizii , 30k !? @AM sunteti siguri ca si pt. Romania e valabil intervalul asta ? Recunosc ca nu am mai condus de mult un Renault dar acum ceva timp nu te iertau fara 15-20k si aveai de schimbat obligatoriu diverse care te usturau bine de tot la buzunar .
Ultimele comentarii
674 in total