Un model impresionant care te face sa visezi cu ochii deschisi. Si un test deosebit si frumos scris, bravo AM/Bogdan. Chiar daca as fi preferat pt. "EuroRaptorul" nostru (multumim Ford oricum ) sa imprumute si V6-le de la fratele mai mare USRaptor (F-150) . Chiar asa, @AM, acest model e si in USA sau e doar pt. continentul European ?
@AM : chiar nu va inteleg de multe ori. Despre ce anume a fost acest "test" ? Care provocare ? Eu am citit doar cam o treime din ce a-ti scris incercand sa gasesc "provocarea" ! Cred ca orice sofer cu experienta caruia i-au trecut prin mana si niste diesel-uri stie ca poate sa faca acest traseu linistit cu un plin cu multe din motorizarile diesel de pe piata. Cu atat mai mult nu cred ca se astepta cineva sa nu reusiti cu un TDI , fie el 1,6 sau 2,0 , 4x4 sau nu. Cred ca toata lumea stie despre acest motor la cat s-a vorbit despre el si la cata "reclama" i s-a facut , mascata sau nu. Nu puteati sa alegeti alta firma/motorizare din marea (inca) de diesel-uri de pe piata ? Atunci poate era interesant sau putea fi considerat chiar o provocare . Sau puteati sa-l puneti pe Tiguan alaturi de alte 2-3 modele cu motorizari similare/apropiate. Apoi tot voi va suparati cand va acuza lumea ca faceti reclama unei companii sau alteia.
@Zuzu : ma gandeam daca sa-ti raspund sau nu , adica cuiva care insista in a sustine aberatia pe care a scris-o ceva mai sus si anume ca Scala asta e doar o Octavia fara portbagaj. Ma gandeam ca manutele alea ti-au dat intrucatva raspunsul (desi nici eu personal nu le prea bag in seama sau foarte rar le folosesc). Te intrebi nedumerit de ce nimeni nu-ti confirma sublima ta descoperire despre Octavia careia i s-a taiat coada...pai ...mai intreaba-te ,poate cine stie, o sa gasesti raspunsul. Deduc din a 2-a ta postare si totodata interpelare catre mine ca nu ai inteles nimic din ce am scris acolo ca altfel poate ai fi aflat raspunsul si la intrebarea ta de mai sus. Dar nu-i nimic, nu am pretentia sa fiu neaparat inteles ( chiar nu am darul transpunerii pe foaie/tastatura asa ca multi altii pe aici) sau ca detin adevarul absolut in postarile mele, doar imi exprim parerile cat pot eu de argumentat , iar aceste argumente le iau tot de pe aici ( stiri AM) sau alte site-uri de gen dar fara a studia neaparat in acest sens asa cum sugerezi tu , retin in general ceea ce ma pasioneaza si imi pare interesant. Iar platforma MQB de la Vag este chiar un capitol interesant al industriei auto al ultimilor ani care probabil merita a fi studiat chiar de competitie . Revenind la "studiat" , vad ca asta ai incercat tu sa faci ( ca presupun ca nu aveai toate acele dimensiuni in cap) si e ok sa faci asta dar atata timp cat o faci corect ( vezi ca dimensiunile la Octavia aia sunt de acum vreo 2 generatii, intre timp a sarit de mult de 4,6 m in lungime si are si alt ampatament, ecartament ,etc). Acuma , daca din postarea mea nu ai inteles de ce (EU) nu vreau sa o incadrez asa usor pe Scala la clasa compacta , hai sa urmam rationamentul tau in privinta dimensiunilor care pt. tine vad ca sunt hotaratoare , drept urmare iti dau cateva exemple : Rapid masura in lungime 4483 mm ( adica mult mai mult decat un Golf si multe alte compacte )- asta inseamna ca era in clasa compacta ? ; Rapid Spaceback = 4304 mm ( mai mult decat un Golf 7) - era in clasa compacta ?; Fabia Combi = 4262 mm ( cat un Golf 7) - este in clasa compacta ? Daca VW vine cu o varianta Polo Wagon cum aveau odata( ca de fapt asta ar fi similar cu Scala) - il incadram la clasa compacta ?
In legatura cu exemplele/comparatiile pe care le dai mai sus ( ai zis bine =versiuni de caroserie ) pai acolo e aceeasi masina (fix aceeasi platforma si constructie ) doar ca difera caroseriile , ca d-aia se si numesc la fel Focus Sedan/ Hatch /Wagon , Megane Sedan/Hatch.. dar in cazul de fata vorbim de modele diferite si ..ce sa vezi.. se si numesc altfel (ca sa nu fie dubii pt. unii ).
Sper sa nu fie cu suparare ( uite ca iar m-am intins) si ca sa inchid , sa stii ca intamplator (sau nu) detin o Skoda Octavia de ceva ani buni si am condus si alte modele Skoda inainte.
Exceptional design. Pt. mine e cel mai frumos McLaren si una din cele mai exceptionale creatii din zona supersport ale ultimilor ani. Iar culorea aia de cupru roze este senzationala si in trend cu tendintele actuale. Baietii de prin NFL vor sta la coada .
@ACE : fara suparare , ti-ai baut cafeaua , e cam tarziu si tu tot visezi ! E grav daca esti treaz si visezi asa . Pana o sa ajungem noi sa traim timpuri si fantezii d-astea julesverniene prin Craiova ...Uite iti promit ca peste cativa ani o sa vin si o sa numar ID 3-urile din Craiova , asa macar din curiozitate. Ma duc si la Serpico, la Nurvil, la EuroTehno sau la cine vrei tu sa fiu sigur. Daca gasesc mai mult de 10-15 o sa-mi cer scuze. EV-uri autonome care-mi plimba familia apoi se-ntoarce la baza...ce fumasi bre ? Cati ani facusi de crezi ca apuci tu d-astea prin Craiova ? Cate statii de incarcare aveti , una-doua ?
Nu mi-o lua in nume de rau ,hai sa speram ca vom ajunge sa respiram cu totii un aer mai curat (chiar daca pt. unii prea tarziu), dar nici sa postam asa LA ORICE STIRE pe langa subiect ce-am visat azinoapte nu e ok .
Ultimele comentarii
674 in total