• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @Kiro : da, exact ,o alta mare aiureala chestia cu pretul vs Rapid . Pretul de lista( adica fara campanii , reduceri ) la Rapid Sportback 1.0 TSI era tot pe la 15.500 euro pt. varianta Style , ca si acest Scala. Motorul are ba 115 ba 110 cai ( pe la-nceputul sectiunii consum l-au redus la 110 )..ce sa mai ..e praf testul de mai sus, imi pare rau dar trebuie sa o spun.
    Evoluție
  • mda..interesant..asa or zice ei , dar pun pariu ca daca era vorba de motorizari diesel se lasa cu scandal mare , nu mai era doar o defectiune tehnica. Defectiuni la sonda lambda erau si sunt la ordinea zilei la foarte multe modele pe benzina de cand s-a trecut la injectie controlata ( adica cam de cand au disparut carburatoarele). Unele sunt reparate , altele nu , fiind multi propietari care prefera sa mearga asa atata timp cat masina functioneaza .
    Opel recheamă 210.000 de unități Corsa și Adam în Europa: o defecțiune la sonda lambda poate conduce la creșterea emisiilor
  • @octav71 : sectiunea consum e doar o aiureala specifica AM iar in cazul de fata de fapt tot testul este o aiureala maxima. Nu e test=forja, ca nu scrie nicaieri ca au dat forja cum dealtfel nu prea scrie nimic la nici-un capitol in cazul acestui test. Dar iti dau dreptate , sa faci afirmatia de mai sus cand ai un plus de 35% (nu chiar 40) fata de valorile oficiale ale consumului mediu..,asta dovedeste exact ce am scris mai sus - e o aiureala. As cum probabil v-ati prins deja eu sunt total dezamagit de acest test , e un fel de GOT -sezonul 8. Adica facut asa.. ca trebuiau sa scape de ceva, trebuiau sa-l bifeze. Extrem de sarac in detalii importante ( asa cum observa si stimabilul Kiro) , altele punctate total aiuristic ( cum e cea cu consumul de mai sus sau cea cu "un interior cald si primitor" - eu unul nu am vazut in ultimii 2-3 ani un interior mai auster decat acesta si retineti ...acesta pozat este cel mai ridicat nivel de echipare posibil ) dar cel mai grav este faptul ca este "dominat" pe tot parcursul lui de o reala nesiguranta de pozitionare a modelului : aproape la toate capitolele in prima fraza apare o RAPID ca si referinta de plecare/comparare urmand ca apoi sa fie comparat cu modele gen : Megane, Focus, Golf, s.a. Adicatelea sa-nteleg ca Rapid era concurentul acestora implicit ? Si oricum ,parca de la-nceput ni se sugereaza ca se vor purta "mai cu manusi" fiindca cei de la Skoda vezi doamne "se irita" cand aud de comparatie cu Rapid. Nu mai vreau sa intru in detalii , dar ar trebui sa fie clar pt. toata lumea (si dealtfel este foarte vizibil din poze din orice unghi) ca acest model NU este un hatchback compact , este o subcompacta BREAK . Platforma pe care este produs este MQB A0 si este platforma pe care sunt/vor fi produse subcompactele grupului VAG - Ibiza, Polo,Fabia si alte miniSuv-uri derivate. De altfel asta este secretul lui SCALA ( si al lui Skoda in general) -se folosesc de imensa "elasticitate"/adptabilitate a platformei MQB-A pe care se poate ajunge la diferente de ampatament (distanta dintre punti ) de 1000 de mm ( da, a-ti auzit bine = 1 m), de aici si dimensiunile la care a ajuns acest model . De ce Skoda insista sa scape de comparatia cu Rapid si de ce acesta din urma nu a fost asa de "steroidizat" ?...simplu..findca Skoda nu a avut acces la aceasta platforma pana acum si mai mult in prezent Skoda este Responsabila de Dezvoltarea acestei platforme A0 obtinind aceasta delegare de la Vag anul trecut prin simpla presiune a rezultatelor si a targetului de clienti. Ce vreau sa spun prin "targetului de clienti" ?..pai trebuie sa retineti ca aceasta platforma va fi responsabila de dezvoltarea de modele pt. "tarile emergente" adica mai pe romaneste pe aceasta platforma se pot monta tehnologii mai ieftine (numai pe aceasta platforma) , un exemplu : pe A0 nu se poate monta punte multilink spate ( nici in cazul unor motorizari mai puternice) - asta pt. cei care tot insista cu comparatiile directe cu diverse alte compacte. In sfarsit , nu vreau sa intru in polemici despre comparatii pertinente sau nu cu diverse modele, din punctul meu de vedere acest model nu trebuie comparat cu modelele cunoscute din clasa compacta fiindca nu va avea nici-o sansa . Dar tot atat de adevarat este faptul ca se adreseaza unei clientele pt. care spatiul conteaza foarte mult si care nu mai este disponibila sa plateasca tot mai mult pe alte diverse update-uri de materiale, tehnologie sau tinuta de drum fiindca pur si simplu nu au nevoie. Skoda incearca de fapt cu acest model si sa "faca loc" surorii mai mari Octavia pe care cu siguranta vor vrea la anul sa o pozitioneze si mai sus odata cu noul model de anul viitor . Pana in 20.000 mii poti sa-ti iei o Scala , ai disponibil mai mult ..atunci te poti uita la Octavia. Ramane de vazut daca Scala va reusi sa convinga pt. aceasta pozitionare. PS. : din nou se omite o comparatie cu Tipo care de fapt e cam cel mai "indreptatit" model de comparat cu Scala chit ca e clar in dezavantaj acum fiind un model vechi deja pe piata.
    Evoluție
  • Nu pot decat sa sper ca aceasta serie de stiri cu privire la noua fabrica minune a Vag ajunge si este citita si de "stiti voi cine" din guvern( ca eu unul chiar nu stiu) ca mie unul mi s-a acrit deja de stirea asta !
    Grupul Volkswagen începe "negocierile concrete" pentru noua uzină din Estul Europei: România ar putea fi pe listă scurtă de opțiuni
  • Intotdeauna ma minunez de felul in care se comenteaza pe acest site. Adica de felul cum fiecare intelege ce vrea el . Nu stiu, poate nu scriu bine romaneste sau am mari probleme de exprimare . In primul rand de unde anume mai sus din comentariile mele reiese ca nu am mai auzit de un astfel de exemplu ? Din contra , chiar i-am raspuns lui Flavius ca stiu despre acel exemplu dar asta nu inseamna ca nu consider in continuare o monstruozitate aceasta practica. Trei mari branduri/nume in industrie cu trei nume diferite pt. aceeasi masina = o tampenie, o monstruozitate a industriei . In legatura cu exemplul ( total aiuristic si teoretic) de un nume comun =CIPETO - ma referam la numele modelului comun, deci Toyota Cipeto, Peugeot Cipeto ...si atunci stia lumea despre ce e vorba .."ba..asta e modelul ala facut in fabrica aia comuna de companiile x ,y si z ". Dar asa sa ai 3 nume diferite de la 3 producatori pt. aceeasi masina imi pare o cretinarie si o batjocura la adresa clientilor , dati-mi voie sa cred asta. In al 2-lea rand , unele exemple de mai sus nu au nici-o legatura cu acest caz : ce treaba are Dacia Sandero vs Renault Sandero sau si mai departe exemplul lui @Fara Alehas : kia vs Hyundai - pe bune ?...pe langa faptul ca sunt produse in fabrici diferite sunt 2 modele foarte diferite chiar daca impart solutii tehnologice comune . Bine ca nu ai dat exemplu pe Golf vs Leon sau 307 vs C4 . In sfarsit , fiecare e liber sa inteleaga ce vrea pana la urma..
    Grupul PSA va începe producția de utilitare în Polonia, până în 2021: 100.000 de unități pe an pentru modelele Peugeot, Citroen și Opel
Pagina
12345...878889...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău