• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Da Flavius, stiu , pai ala este exemplul care mi-a format imaginea aia de cosmar de care vorbesc mai sus. Imi pare o monstruozitate , aceleasi masini ( o gluma de masina) proaste cu aceleasi defecte si aceleasi piese. Puteau foarte bine sa isi materializeze maretul proiect/joint venture intr-un singur model dar cu nume diferit ( CIPETO ..de exemplu !?) si sa nu-si bata joc de toate 3 numele .
    Grupul PSA va începe producția de utilitare în Polonia, până în 2021: 100.000 de unități pe an pentru modelele Peugeot, Citroen și Opel
  • Cam tardiv ,dar vad ca nu raspunde nimeni la intrebari : @someone : scrie in titlu =MPI ,deci e injectie indirecta , e vechiul motor; @lcs : e in clasa C -sedan compact . Hyundai are o politica mai aparte cu modelele sale, iar in cazul compactelor este una foarte alambicata chiar .Nu au scos o varianta sedan pt. compacta i30 asa cum obisnuieste competitia ci a venit cu Elantra care pe la noi a inlocuit intrucatva si pe vechiul Accent , dar pe alte continente coexista ambele modele doar ca acolo Accent s-a transformat in hatchback in lipsa lui I30 sau chiar in unele zone exista Accent hatchback si sedan (=vechiul Elantra) sau Elantra GT hatchback (exact i30-ul de la noi) si sedan. Ai inteles , nu ? Dar sa stii ca Elantra e un sedan compact apreciabil ca dimensiuni ,peste media clasei = usor peste 4,5 m. @fermi : pai nu scrie pe nicaieri ca ar urma un diesel , deci...
    O nouă față
  • Draga Georgiana, sper sa nu intelegi gresit ci intreb doar din curiozitate : e ceva anume ce ar trebui sa descoperim la sigla spate sau...care este explicatia acelor poze de la 10 la 13 ?!? @Kiro : clar ca era mult mai bine cu luneta integrata in hayon , chiar pot sa spun ca devenea o optiune extrem de interesanta per total. Eu am mai spus-o, nu inteleg decizia producatorilor de a nu apela la hayon cu luneta ( a 5-a usa) cand este posibil. Iar design-ul acestui model era foarte potrivit pt. o astfel de solutie. Fara hayon portbagajul este redus drastic in functionalitate. La toate modelele pe care le-am avut sau condus m-am lovit de cel putin in cateva ocazii de necesitatea unui hayon pt. a transporta ceva de dimensiuni mari. Si acele ocazii de cele mai multe ori sunt unele importante care te fac apreciezi si mai tare masina sau sa-ti amintesti cu placere de ea. Si crede-ma ca nu am exploatat niciodata autoturismul ca pe un caraus ci doar m-am lovit ocazional de aceasta necesitate.
    O nouă față
  • Deci sa-nteleg ca toate 3 marcile vor iesi din aceeasi fabrica ? Mama...nu stiu...mie imi suna tare urat asta ! Nu-mi poate iesi din cap imaginea unui depozit mare de utilitare nebranduite la care li se lipeste sigla doar cand ies pe poarta in functie de comenzi si unde tre' s-ajunga. Horor !
    Grupul PSA va începe producția de utilitare în Polonia, până în 2021: 100.000 de unități pe an pentru modelele Peugeot, Citroen și Opel
  • @vlad : in caz ca nu e o intrebare doar ironica iti inteleg confuzia , ca la ce avalansa de stiri despre electrice din toate partile avem parte..! .iar baietii de mai sus au intrat nitel (sper) intr-o pasa filozofica si nu prea ajuta cu nimic la subiect . Golf -e este doar un Golf la care se ataseaza o baterie si un motor electric in loc de motorul termic si tot ce tinea de functionarea acestuia dar e facut pe aceeasi platforma cu un Golf normal. Acest ID.3 se pare ca beneficiaza de o platforma noua ,special construita pt. electrice , deci...e un model nou si asa cum vezi nici nu seamana prea mult cu Golful. Ramane de vazut daca ambele vor ramane pe viitor in oferta , daca asta intrebi , dar cert este ca sunt foarte diferite ca si constructie. Dar domnii de la AM au vrut sa "sublinieze" la modul cel mai "discret" ca acest model e de asteptat sa reprezinte ce a reprezentat Golf pt. industria auto si anume o referinta in clasa compacta. E de vazut/urmarit daca vor reusi asta, poate ar fi un subiect si pt. casele de pariuri chiar. Revenind la subiect, eu nu inteleg care e treaba cu eleronul ala asa pronuntat/adanc , o fi pe post de parasolar sa tina umbra sau..?! Una peste alta, din profil masina nu arata chiar rau . Astept si eu sa vad ceva specificatii si dimensiuni cat mai curand .
    "Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare
Pagina
12345...888990...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău