Da Flavius, stiu , pai ala este exemplul care mi-a format imaginea aia de cosmar de care vorbesc mai sus. Imi pare o monstruozitate , aceleasi masini ( o gluma de masina) proaste cu aceleasi defecte si aceleasi piese. Puteau foarte bine sa isi materializeze maretul proiect/joint venture intr-un singur model dar cu nume diferit ( CIPETO ..de exemplu !?) si sa nu-si bata joc de toate 3 numele .
Cam tardiv ,dar vad ca nu raspunde nimeni la intrebari :
@someone : scrie in titlu =MPI ,deci e injectie indirecta , e vechiul motor;
@lcs : e in clasa C -sedan compact . Hyundai are o politica mai aparte cu modelele sale, iar in cazul compactelor este una foarte alambicata chiar .Nu au scos o varianta sedan pt. compacta i30 asa cum obisnuieste competitia ci a venit cu Elantra care pe la noi a inlocuit intrucatva si pe vechiul Accent , dar pe alte continente coexista ambele modele doar ca acolo Accent s-a transformat in hatchback in lipsa lui I30 sau chiar in unele zone exista Accent hatchback si sedan (=vechiul Elantra) sau Elantra GT hatchback (exact i30-ul de la noi) si sedan. Ai inteles , nu ? Dar sa stii ca Elantra e un sedan compact apreciabil ca dimensiuni ,peste media clasei = usor peste 4,5 m.
@fermi : pai nu scrie pe nicaieri ca ar urma un diesel , deci...
Draga Georgiana, sper sa nu intelegi gresit ci intreb doar din curiozitate : e ceva anume ce ar trebui sa descoperim la sigla spate sau...care este explicatia acelor poze de la 10 la 13 ?!?
@Kiro : clar ca era mult mai bine cu luneta integrata in hayon , chiar pot sa spun ca devenea o optiune extrem de interesanta per total. Eu am mai spus-o, nu inteleg decizia producatorilor de a nu apela la hayon cu luneta ( a 5-a usa) cand este posibil. Iar design-ul acestui model era foarte potrivit pt. o astfel de solutie. Fara hayon portbagajul este redus drastic in functionalitate. La toate modelele pe care le-am avut sau condus m-am lovit de cel putin in cateva ocazii de necesitatea unui hayon pt. a transporta ceva de dimensiuni mari. Si acele ocazii de cele mai multe ori sunt unele importante care te fac apreciezi si mai tare masina sau sa-ti amintesti cu placere de ea. Si crede-ma ca nu am exploatat niciodata autoturismul ca pe un caraus ci doar m-am lovit ocazional de aceasta necesitate.
Deci sa-nteleg ca toate 3 marcile vor iesi din aceeasi fabrica ? Mama...nu stiu...mie imi suna tare urat asta ! Nu-mi poate iesi din cap imaginea unui depozit mare de utilitare nebranduite la care li se lipeste sigla doar cand ies pe poarta in functie de comenzi si unde tre' s-ajunga. Horor !
@vlad : in caz ca nu e o intrebare doar ironica iti inteleg confuzia , ca la ce avalansa de stiri despre electrice din toate partile avem parte..! .iar baietii de mai sus au intrat nitel (sper) intr-o pasa filozofica si nu prea ajuta cu nimic la subiect . Golf -e este doar un Golf la care se ataseaza o baterie si un motor electric in loc de motorul termic si tot ce tinea de functionarea acestuia dar e facut pe aceeasi platforma cu un Golf normal. Acest ID.3 se pare ca beneficiaza de o platforma noua ,special construita pt. electrice , deci...e un model nou si asa cum vezi nici nu seamana prea mult cu Golful. Ramane de vazut daca ambele vor ramane pe viitor in oferta , daca asta intrebi , dar cert este ca sunt foarte diferite ca si constructie. Dar domnii de la AM au vrut sa "sublinieze" la modul cel mai "discret" ca acest model e de asteptat sa reprezinte ce a reprezentat Golf pt. industria auto si anume o referinta in clasa compacta. E de vazut/urmarit daca vor reusi asta, poate ar fi un subiect si pt. casele de pariuri chiar.
Revenind la subiect, eu nu inteleg care e treaba cu eleronul ala asa pronuntat/adanc , o fi pe post de parasolar sa tina umbra sau..?! Una peste alta, din profil masina nu arata chiar rau . Astept si eu sa vad ceva specificatii si dimensiuni cat mai curand .
Ultimele comentarii
674 in total