• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @Kiro : pai nu are hayon ,se vede intr-una din poze. Iar la consum mie imi pare chiar fenomenal de mic pt. un aspirat de 1,6 litri , masina nefiind una chiar micuta si usoara . 7,5 litri in oras pt. o benzinara e super, zic eu. Si as prefera oricand motorul asta fata de un 1 sau 1,2 litri turbo. Nu inteleg de ce are numai 4 stele la pret, cam care ar fi competitorii care stau mai bine la capitolul asta ? Oricum , intr-adevar, o masina corecta la pretul asta, desi cu un design usor "prea" familist care se adreseaza clar varstei mijlocii si chiar mai sus. Am vazut ceva teste acu cateva saptamani de prin America de Nord parca si cam toti erau surprinsi placut de dinamica la rulare a masinii neasteptat de buna la cat de "cuminte" pare la exterior. Cred ca p-acolo e vazuta ca un fel de Octavia la noi si sincer cred ca si prin Europa o sa aiba ceva succes tinand cont ca Octavia si alte competitoare stau cu nasul pe sus , se viseaza dive premium si "luat-o razna" cu preturile.
    O nouă față
  • In sfarsit pare ca scapa de spatele ala odios cu haionul aproape vertical. Dar numai 4 cm in plus la lungime e rezultatul ?
    Primele imagini sub camuflaj cu noua generație Opel Corsa: vânzările încep în vară inclusiv pentru versiunea electrică
  • @Anonim : las' ca vi-l dam noi pe Negoita de la S3, o sa ia palmieri noi in fiecare an , nu-i nevoie sa-i tina in sera. Dar intai umplea cu pamant toate spatiile alea cu palmieri , inalt de vreun metru (ca sa puna si neste borduri /ziduri de sustinere vopsite in roz ) si planta apoi platani din metru in metru si panselute peste tot. Si tot din metru-n metru niste stropitori care musai tre sa functioneze nonstop ,fie vara fie iarna .
    Românii renunță treptat la diesel: cota de piață a scăzut la numai 31% în primele 3 luni ale anului
  • @Kiro/Flavius : pai si atunci de ce astia de la Nissan zic ca pretul actual este 270 euro/ kw si imi aduc aminte clar ca acu vreo 2-3 ani parca si nemtii si alti europeni spuneau tot de ceva peste 250 euro . Oricum , atunci daca e sa ma iau dupa preturile de care spuneti voi atunci nedumerirea mea e si mai mare ,pretul ramas dupa ce scadem bateria fiind unul si mai mare. O sa faca munti de bani producatorii auto si cei de baterii pe spatele clientilor si va asigur ca o sa aiba grija ca preturile sa nu scada cel putin 10 ani de aici incolo. Asa cum mai spuneam , deocamdata suntem in faza de experimente pe banii clientilor potenti financiar atata timp cat cererea e mai mare decat oferta. Eu unul sunt din ce in ce mai sceptic ca imi voi lua o electrica prea curand. Este pt. mine o nebuloasa totala aceasta "electrificare" dupa care alearga toti producatorii disperati ,iar aceasta disperare duce de obicei la atingerea scopului prin orice mijloace ,ceea ce nu e de dorit. Mai astept, sper sa ajung la momentul in care sa pot sa fac eu alegerea in deplina cunostinta de cauza si de informatii reale. Sper sa ajung de exemplu intr-un viitor nu chiar indepartat sa-mi aleg eu bateria (producator, tip celule, putere, etc) dupa o analiza atenta a pietei daca tot va fi un element atat de important al masinii si sa asigurat prin contract direct cu producatorul de elemente esentiale , adica cum si in ce conditii a fost produsa, care este "amprenta toxica", cum si in ce conditii va fi reciclata , etc. Ca de fapt despre asta este vorba daca tot facem sacrificii pentru un mediu mai "ecofriendly" ,nu ? De ce as lasa asta pe mana unui producator auto care nu are nici-o treaba cu producerea bateriilor si pt. care va fi doar un subansamblu care-l va ajuta la aducerea unui profit cat mai substantial . Un producator ca ..nu stiu.. Mercedes ( e doar un exemplu)...o sa-ti vanda bateria cu 350 euro/kw cel mai probabil chiar daca aceeasi baterie (acelasi producator, aceeasi tehnologie ,poate doar cu o alta forma fizica) si care poate o sa coste 100 euro/kw pe o ..sa zicem Dacia ! Sper ca producatorii de baterii sa ia decizia corecta cat mai curand si sa faca baterii "generice" , pe "socluri" comune sau in ce fel or vrea ei sa le categoriseasaca , dar sa o faca cat mai curand cat ii au la mana pe producatorii auto. Fiindca altfel treaba o sa se complice prea mult in viitor si nici ca vom mai afla vreodata cat anume a costat bateria din masina noastra. Nu stiu, eu asa vad lucrurile deocamdata , nu zic ca asta-i solutia absoluta si cea mai buna.
    Cu un pas înainte
  • Pe mine ma intereseaza poza, de unde din Romania e poza aceea ? Cat priveste raportul APIA , mie im pare socant procentul de automobile cu tractiune integrala = 22,3 % !! Cred ca nici prin tarile nordice unde ai sanse sa ninga 6 luni pe an nu au un asemenea procent de "integrale".
    Românii renunță treptat la diesel: cota de piață a scăzut la numai 31% în primele 3 luni ale anului
Pagina
12345...899091...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău