Feedback

"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare

Publicat Miercuri, 08.05.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 17
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 1
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 2
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 3
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 4
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 5
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 6
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 7
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 8
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 9
"Golf-ul electricelor" e aici. VW deschide pre-comenzile pentru hatchback-ul electric ID.3: autonomie între 330 și 550 de km și avans de 1.000 de euro pentru versiunea de lansare - Poza 10
Volkswagen a deschis lista de pre-comenzi pentru modelul electric ID.3. Nemții spun că modelul va avea un preț mai mic de 30.000 de euro, iar autonomia oferită va fi cuprinsă între 330 și 550 de kilometri, în funcție de bateria comandată.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a deschis lista de pre-comenzi pentru hatchback-ul electric ID.3. Pentru început, clienții care vor să se bucure de serviciile primului model electric Volkswagen dezvoltat pe platforma dedicată MEB pot opta doar pentru versiunea de lansare ID.3 1st.

Pentru pre-comenzi, Volkswagen a pregătit un website special, iar versiunea ID.3 1st va fi disponibilă în doar 30.000 de unități. Pentru a putea plasa o pre-comandă, clienții vor fi nevoiți să achite un avans de 1.000 de euro.

Conform reprezentanților Volkswagen, listele de pre-comenzi vor fi deschise pentru 29 de piețe europene, inclusiv România. Pentru țara noastră, constructorul german a pregătit 450 de unități ID.3 1st.

Noul Volkswagen ID.3 în versiunea 1st va fi disponibil cu un acumulator de 58 kWh capabil să ofere o autonomie de până la 420 de kilometri, valoare calculată conform standardului WLTP. Totodată, nemții anunță că viitorul ID.3 va fi disponibil și cu baterii care oferă valori de autonomie de 330 de kilometri (acumulator cu capacitatea de 45 kWh) sau 550 de kilometri (acumulator cu capacitatea de 77 kWh). Și în acest caz, valorile sunt calculate conform standardului WLTP. Pentru moment, nemții încă nu au anunțat puterea motorului electric, însă zvonurile spun că indiferent de versiunea aleasă, Volkswagen pune la dispoziție un motor de 170 CP

Reprezentanții Volkswagen spun că prețul de pornire pentru versiunea de bază a lui ID.3 va fi de sub 30.000 de euro pe piața din Germania. Pentru versiunea ID.3 1st, prețul pentru piața din Germania ar urma să fie mai mic de 40.000 de euro.

Oficialii constructorului german spun că imediat după Salonul Auto de la Frankfurt, clienții vor putea depune comenzile ferme și vor putea configura mașina.

Pe piața din România, versiunea de lansare va fi disponibilă în variantele de echipare 1st, Plus și Max. Versiunea Plus va fi echipată standard cu sistemul de iluminare IQ Light, va primi o caroserie în două nuanțe și un interior special, în timp ce vârful de gamă Max va fi echipat cu un plafon din sticlă și cu o serie de tehnologii de top, printre care și un Head-Up Display care integrează o componentă de realitate augmentată.

De asemenea, cei care comandă ediția de lansare ID.3 1st vor putea alimenta gratuit în primul an de utilizare sau în limita a 2.000 de kWh în stațiile incluse în aplicația We Charge. 

Producția lui Volkswagen ID.3 1st va demara la finalul anului curent, urmând ca livrările să înceapă în iunie 2020.


Comentarii (17)

  • ACE - Craiova
    Varianta cu autonomie de 550 kilometri WLTP (acumulator cu capacitatea de 77 kWh) ar fi INTERESANTA ca pret....CAT VA COSTA OARE?!
    MULT SUCCES !!!
    VW incepi sa-ti speli pacatele....
    29 23
  • ...E aici e-van-ul VW? Unde?! - că nici măcar datele tehnice nu-s nicăieri, totul fiind presupus-dedus deocamdată. :-p
    Bine că e-e-e-entuziaștii de serviciu sunt totuși la post, gata să deverseze mălai ca să rezerve himere (să mai beștelească cineva Tesla pentru același stil de abureală...)

    Singura perspectivă clară îmi pare cea a unui tsunami de încă +300 știri cu dezvăluiri treptate pentru fiecare ID-șurub până la primele teste de la anu și la mulți (b)ani. :-)
    39 28
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Vrajeala de doi bani, marca vw. In fiecare saptamana lanseaza o electrica sub 30 de mii de euro.
    ACE - Craiova> Vw nu e nici macar aproape sa-si spele pacatele...mai are macar 50 de ani de penitenta dupa ce ne-a gazat pe toti cu cazanele lor.
    26 28
  • Ooouliooooo cum vor curge fluvii de cerneala electronica si tus de imprimanta cu noua mareata realizare a tolomacilor de la VW. :)))
    Cumparati baieti, dati-i drumu'! In fond, trebuie sa mananca si gura lor ceva, nu? Si daca sunt fraieri care sa scobeasca zeci de mii de eur pe o prostie cu baterii, de ce nu? :D
    23 17
  • Mecanicu'
    nu va luati ba!
    bagati diesel + benzina pana se vor interzice! tre sa faca un ban si benzinariile...

    @Alesu - nu doar VW a gazat planeta, mai toti producatorii au facut-o...cel mai tare si-a luat-o VW ca e ditamai colosul si pentru ca politica si razboi comercial SUA cu Germania
    23 7
  • @Mecanicu
    N-am inteles niciodata disperarea romaneasca de a proteja orice vine din Germania. Primiti bani de la nemti pt fiecare pupatura intr-o anumita zona?

    Daca vine oricine si i-a la misto un roman, toti ne facem ca ploua. Daca zice un roman nasoale de nemti, ii dam in cap romanului. De asta am ajuns atat de departe!
    15 15
  • @Mecanicu, într-adevăr, s-a iscat un nou Război Rece, de data asta între doi foşti aliaţi (SUA-RFG). De vină este însă năsucul german ridicat prea sus…Mi se pare o necuviinţă ca nemţii să “uite” ce au însemnat americanii pentru ei (adică o şansă capitală!) în epoca postbelică, atunci când Germania nu s-ar fi putut reface prin propriile forţe (vlăguite), după cruntele distrugeri cauzate de uraganul naţional-socialist. Acum, teutonii întorc cu cheiţa la spate păpuşa numită UE şi se cred zmeii zmeilor. Ei nici nu realizează că au devenit…noii nazişti.

    Nu vreau să generalizez, deci nu consider că orice german cadrează cu acest tablou portretistic, dar, în ansamblu, naţiunea asta mie, cel puţin, nu-mi provoacă decât dispreţ…Totuşi, nu în mod absolut, dovadă că voi vizita, în premieră, cea mai puternică ţară din Europa. Mă atrage în special…Berlinul de Vest, care a constituit modelul ideal de occidentalism în timpul înfruntării adevăratei ciume roşii (URSS), deoarece, într-o enclavă înconjurată şi, pe parcurs, zidită (la propriu) de fiarele (inter)naţional-socialiste, s-au înţeles de minune, vreme de 40 de ani, germani, francezi, britanici şi americani. Din păcate, ulterior nu s-a desprins lecţia cuvenită…

    Nici americanii din prezent nu sunt prea mintoşi. Ca să ne conectăm cu “acest site de orientare auto”, Ford îmi place cel mai mult dintre “americane” (“Păi nu GM?!”…ba în primul rând GM, dar neapărat cel de odinioară…”Corporation”, nu “Company”). Din nefericire, a ales să se alieze cu VAG…Cumva socotim că nu se va repeta experienţa eşuată DaimlerChrysler? Culmea, s-ar putea să nu! “Reducerea” costurilor” şi “perspectiva electrică” formează atuul din mânecă…Pe Steaua din Stuttgart şi pe Pentastarul din Detroit le-a fascinat mai mult ideea romantică a unei hibridizări culturale. MB şi-a zis că o să dea lovitura pe plafonatul continent cu “excentrice” de peste Ocean, chiar neglijându-şi, o perioadă, propriile standarde de calitate (spre stupoarea fanilor săi), din cauza obsesiei de a forţa încolţirea “visului american” în areal nespecific. Acum însă nimeni nu mai judecă prin prisma semnificaţiilor şi experienţelor culturale; toţi sunt robiţi “viziunilor şi intereselor comune”…

    Oricum, goana dementă după profit (care nu face cinste…imuabilului occidentalism) calcă în picioare inclusiv regulile acestui nou (şi nu de lungă durată) Război Rece. Este ceva de genul “Voi, politicienii, scoateţi-vă ochii cât poftiţi şi distraţi-vă cu declaraţii acide în public şi pe reţelele de socializare. Noi avem de numărat bancnote tocmai împreună cu nişte foşti rivali economici”. Pentru că s-au lansat demult semnele care prevesteau colapsul ireversibil al politicii ca specie în sine şi preluarea juridică a frâielor planetei de către corporatocraţie…Care n-are nicio legătură cu capitalismul, atenţie, ci mai degrabă cu totalitarismul de Stânga…

    Apropo, Stânga clasică propunea o oligarhie politică. Stânga “evoluată”, “modernă”, se axează tot pe oligarhie, cu deosebirea că aceasta provine de pe frontul “muncii” (adică al afacerilor – veroase, se subînţelege), nu de pe băncile învăţământului politic sau, mai grav, de la coada vacii sau din atelier. Ea crede straşnic că toată lumea este îngrămădită, în sensul că “nu se prinde” că ea, corporatocraţia, se zbate să creeze iluzia “perfectă” şi permanentă a funcţionării ei pe principii musai capitaliste şi occidentaliste (fluturând primordial drapelul…libertăţii, pe care, de fapt, o urăşte de moarte…şi pe care, desigur, caută s-o reducă la maximum posibil, dar, totodată, să ne amăgească prin aceea că cică niciodată n-am fost mai liberi ca acum), mizând pe asigurarea (tot permanentă) a superfluului consumerist şi, mai nou, transumanist…Mda, cei mai liberi suntem astăzi, în special datorită acestei…închisori a simţurilor proprii, stârnite şi manipulate însă exogen şi în cel mai odios mod hedonist. Fatalitatea este că această închisoare…confortabilă nu este accesibilă ochilor minţii şi, la o adică, nici măcar celor fizici! Cu alte cuvinte, ne vom iubi sclavia perversă chiar cu preţul sacrificiului suprem (oricum nu vedem niciun sens al vieţii în afara consumului suveran…nu am rezista sevrajului…nu suntem pregătiţi psihologic pentru a concepe posibilitatea de a se interveni “aşa ceva”, dimpotrivă, ni s-a inoculat convingerea-etalon a “celor mai teribile efecte” în caz de “neintegrare voluntară” în comunitatea “paradiziacă” a rozătoarelor cu chip încă uman).

    ”Dezvoltarea fulminantă” indică însă simptome în mod inconfundabil “roşii”, deviza “Spre noi culmi de civilizaţie şi progres” fiind moneda cu cele două feţe: socialism şi liberalism.

    Paradoxul este că occidentalismul clasic era, indiscutabil, prosper, însă, în comparaţie cu hiperdezvoltarea (neoliberală) remarcată acum inclusiv în Est (mai ales în Estul extrem…China), pare…grajd. În fond şi la urma urmei, globalizare = uniformizare întru hiperdezvoltare [doar planeta, sărmana, ţipă neauzită de nimeni: “Opriţi-vă, smintiţilor!”…cu siguranţă ne vom opri, dar numai pentru a face loc noii mode – eh, tot de impact global, adică “noua globalizare” – mai precis unui sistem aparent opus vehement risipei, poluării şi imoralităţii (ha-ha, mai puţin în privinţa…LGBT) – de ce oare?...ca să câştige adepţi uşor de impresionat cu petarde izvorâte din “conştiinţă” şi al căror pocnet va fi amplificat de spiritul de “corectitudine”; acest sistem se va dovedi realmente monstruos şi va fi identificat drept ultima tumoare ideologică din istorie, recte ansamblul ecofascism-panteism-milenarism, “administrat” de însuşi…completaţi voi].
    18 18
  • andrei
    bine ca ai scris 3 ecrane de inutilitati. care e legatura cu topicul???
    nu iti place masina, nu cumperi, nu te obliga nimeni sa iei. deja sunt 7 precomenzi din romania din ce inteleg.
    pe mine m-ar interesa cum arata inauntru, spatiu, detalii mai multe, cat de mari sunt rotile, pentru ca alea par de cel putin 19 si nu vreau sa ma gandesc cum sunt pe minunatele sosele romanesti, plus costuri la cauciucuri etc. chestii utile, nu aberatii.
    17 17
  • andrei.r
    Eu zic sa mai asteptati un pic pentru ca a fost anuntata Dacia EV pt 2021. Sau nu avem voie sa comparam Logan cu baterii cu restul EV-urilor? :))
    10 3
  • @andrei: Da, ID-ul ăsta ceva mai puțin camuflat *scăpat* cică pe net - whahaha - pare să aibă jante de 19 țoli (prototipul deja testat de mulți auto-jurnaliști în South-Africa le avea pe 18.)
    Detaliu nesemnificativ totuși zic eu, fiindcă versiunea de bază le va avea din tablă oricum, probabil pe 17 și cu *balon* suficient al pneurilor. Și ultimul Scenic are jante pe 20 de serie, dar cauciucurile pt el nu-s prea scumpe.
    ...Iar interiorul nu cred să fie altfel decât (semi)clasic, VW având un target de clientelă mai conservator decât Tesla.

    P.S. @All: Nu-s deloc hater VW (în anii 90 chiar am lucrat pt VAG... pe vremea când chiar făceau mașini bune :-)), dar nu pot suporta politica lor grețoasă de marketing actuală. Care, ce-i drept, nu-i doar apanajul lor fiindcă și alții apelează la teasere derulate pe ani întregi, promisiuni VAGi contrazise apoi fără jenă etc. etc.

    P.S.2: Mă distrează când văd că postarea altfel simpaticului @ACE -- un anacolut jenibil, în care afirmă că prețul ID.3-ului ar fi interesant, ca imediat să se întrebe cît o costa oare :-) - primește mai puține *mânuțe roșii* decât a mea.
    ...La fel, evaluările negative ale digresiunilor stimabilului @inexo - offtopic unele și prea lungi altele, de acord, dar de bun simț majoritatea.

    Ăsta-i însă internetul, cu bunele și relele lui - subliniate nu demult de regretatul Umberto Eco, poate exagerat de dur, însă nu chiar fără argumente:
    „E invazia imbecililor. Televiziunea a promovat idiotul satului, faţă de care spectatorul se simţea superior. Drama internetului este că l-a promovat pe idiotul satului ca purtător de adevăr.”

    ...Fiindcă orice sfertodoct aproape alfabetizat care vede cum clămpăneala lui pe taste lasă urme p-un ecran ajunge să creadă că nu-i cu nimic mai prejos ca Umberto Eco. Doar și el scrie - deci e scriitor, nu?! :-)))
    28 16
  • Nu inteleg titlul articolului.
    Nu exista deja Golf-e?
    10 1
  • Unde a ajuns lumea asta: schitezi ceva in Photoshop si ceri 1000 de euro. Asa ceva... habar nu ai ce cumperi. Clar lumea are bani de aruncat pe fereastra.
    7 8
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @vlad : in caz ca nu e o intrebare doar ironica iti inteleg confuzia , ca la ce avalansa de stiri despre electrice din toate partile avem parte..! .iar baietii de mai sus au intrat nitel (sper) intr-o pasa filozofica si nu prea ajuta cu nimic la subiect . Golf -e este doar un Golf la care se ataseaza o baterie si un motor electric in loc de motorul termic si tot ce tinea de functionarea acestuia dar e facut pe aceeasi platforma cu un Golf normal. Acest ID.3 se pare ca beneficiaza de o platforma noua ,special construita pt. electrice , deci...e un model nou si asa cum vezi nici nu seamana prea mult cu Golful. Ramane de vazut daca ambele vor ramane pe viitor in oferta , daca asta intrebi , dar cert este ca sunt foarte diferite ca si constructie. Dar domnii de la AM au vrut sa "sublinieze" la modul cel mai "discret" ca acest model e de asteptat sa reprezinte ce a reprezentat Golf pt. industria auto si anume o referinta in clasa compacta. E de vazut/urmarit daca vor reusi asta, poate ar fi un subiect si pt. casele de pariuri chiar.
    Revenind la subiect, eu nu inteleg care e treaba cu eleronul ala asa pronuntat/adanc , o fi pe post de parasolar sa tina umbra sau..?! Una peste alta, din profil masina nu arata chiar rau . Astept si eu sa vad ceva specificatii si dimensiuni cat mai curand .
    13 2
  • ACE - Craiova
    @Kirotractor
    In ceea ce priveste "vorbirea" ta privind "anacolut jenibil""....de regula nu raspund la provocari - fie ele si GRATUITE....
    Ma refeream stric la faptul ca:
    - pentru varianta VW ID.3 standard (cu acumulator de 45 kWh) pretul vehiculat ar fi de cca 30.000 Euro;
    - pentru varianta ID.3 1st ( cu acumulator de 58 kWh) pretul ar fi undeva pe langa 40.000 Euro
    - pentru varianta ID.3 cea mai puternica anuntata (cu acumulator de 77 kWh) - care MIE - mi se pare cea mai INTERESANTA pentru o eventuala achizitie - nu avem INCA un PRET....estimat, comunicat etc....
    Fara suparare, nu cred ca am jignit INTENTIONAT pe cineva pe acest site.... NICIODATA !!!!
    Nu-mi sta in caracter acest lucru.
    18 12
  • ANDREI
    @kid: pai kid tata, dupa ce o sa vinzi si tu zeci de milioane de masini, adica o sa ai un nume, o sa ti se cumpere si tie chestiile din photoshop. logic. pana atunci nu prea. tu acum ce vrei, ca numele sa nu conteze? ca nu iti place tie marca e una, ca nu pricepi insa principiul ca brandul vinde e cam straniu. poate e cazul sa mai studiezi un pic.
    oricum fraza cu photoshopul e o alta minciuna in stilul politicienilor. sunt filme cu masina pe net, stiri, drive-test cu varianta de test, e clar ca nu e doar un simplu desen. ok, nu au prezentat nici masina reala si e normal sa fii reticent. dar pana la a zice ca vind un desen.....e cam cale lunga. dar astept sa produci tu ceva vandabil si discutam dupa aia cum e cu brandul, ce zici?
    12 9
  • @ACE: Scuze dacă te-ai simțit vizat de citatul din U. Eco, dar crede-mă că l-am postat fără vreo trimitere personală. Deși anacolutul rămâne...
    OK, poate scrii de pe dumbphone :-) și punctuația o ia la vale, dar recitește rogu-te pasajul: *Varianta (...) ar fi INTERESANTA ca pret....CAT VA COSTA OARE?!* și o să-mi dai dreptate.
    ...Deși nu-s aici ca să am dreptate, ci doar să dialogăm = chibițăm una-alta, doar AM având ceva de câștigat din clicuielile noastre. Și, evident, producătorii+comercianții auto - din reclame.

    Ceva mai ontopic: tsunami-ul de e-știri ID-VW-iste proorocit mai sus pare să fie unul de dimensiuni biblice, din moment ce chiar azi a mai apărut una - aia cu o *idee* de e-compactă mai puțin compactă și mai mult ieftină, dar nu prea-prea, plus că VW doar e-compacte ar face și tot așa până limba de lemn o crăpa. :-)))
    ...Comunicare de marketing la fel de confuz-parșivă deci ca altele, dar nu fără intenție - fiindcă PR-gașca VW știe bine lecția NPL (programării neuro-lingvistice mai pe româneză.)

    Mai pe scurt: nu (mai) cred o iotă din bălmăjeala lu nea Stackman după atâtea recidive-n minciuni gogonate din ultimii ani, când VW a apelat la prea multe scurt-circuitări păguboase.
    Și pentru ei în final, dar mai ales pentru cumpărători păguboase (doar pt. europeni ce-i drept.)

    Nu-i vorba doar de Dieselgate, fiindcă și alte tehno-mangleli *economizante* s-au făcut pe cârca clienților, destui experimentând pe banii lor optimizarea prin... înlocuire de distribuții TSI fragile sau duble supraalimentări cu hibe, segmenți de plastilină ori DSG-uri comatoase.
    13 10
  • Mister K, am vrut doar să fiu cât se poate de explicit referitor la toată această efervescenţă “eco” a zilelor noastre. Le-am pus unora în vedere substratul şi deznodământul acestei teme. Când vom ajunge în acel punct al istoriei pe care l-am tot aprofundat, NIMENI dintre cei “surprinşi în ofsaid” nu va putea invoca “scuza” necunoaşterii/neînţelegerii Adevărului, din moment ce le-a fost “livrat” cu acurateţe (cu sau fără voia lor, dar important este că nu li s-a refuzat şansa de a-l însuşi).

    Concluzia de netăgăduit? “Maşinile” electrice/autonome nu înseamnă o cantonare strict în perimetrul automobilismului. Ele sunt rezultatul nemijlocit (dar nu singurul) al unei stări de lucruri “clocite” de secole (“taina fărădelegii deja se lucrează” – II Tes. 2:7) şi puţin vizibile pentru prostime (gândiţi-vă la imaginea de suprafaţă a unui aisberg), cu consecinţe deosebit de grave pentru fiinţa omenirii.

    Despre electro-autonome nu poţi vorbi la modul exhaustiv şi comprehensibil…
    9 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru