• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Si uite cum mi-am stricat total ziua asta si asa de tot rahatu". @AM ,nu puteati sa puneti pretul de la-nceput ,sa nu mai pierd timpul citind despre aberatia asta ? Tre sa fii stricat rau sub cascheta ,la caseta cu valori, sa consideri macar sa-ti arunci banii astia pe un chistoc de masina si basca cu un "genial" motor de 1 litru turbo. "Anti Mini" ? Oare cei responsabili cu acest preoiect s-or fi urcat vreodata intr-un Mini ? Poate anti Mine , ca altceva decat sa arunc in aer aceasta aberatie eu nu as face. E inca o zvacnire ironica a celebrului constructor care nu-si mai vede de mult lungul nasului imbatat fiind totalmente de succesul ultimilor zeci de ani si vrea sa arate inca o data ca pe orice-si pune sigla tot o sa gaseasca ceva cohorte de maniaci 4rings-addicted defazati total de la un sistem de valori cat de cat logic si normal si care probabil cred ca si parturile miros frumos daca dau peste treijdemii pe un auto mini de oras. Nu am nimic cu Audi , din contra au multe modele pe care le admir , dar acolo unde-i sta bine unui astfel de producator - de la clasa medie in sus. Masina asta-i doar un part frumos ambalat si atat. Daca era vreun hot hatch sau vreo editie limitata sau ..ceva..orice mai special , mai intelegeam, dar asa sa scoti un asemenea model de serie la un asemenea pret ...pare asa ..o flegma ironica a nemtilor . Si care probabil mai vor sa vada si cam cat ar fi dispusi trolii sa dea cand vor iesi pe piata cu avalansa de electrice cu surle si trambite anuntata in anii viitori. Un 206 d-asta nou poate sa stea oricand mandru langa aberatia asta de la Audi fara a stii ca e la juma' de pret.
    Anti Mini
  • @Dan : e posibil sa te grabesti cu acuzele catre AM . Eu am mai vazut teste de consum pt. CR-V hybrid si tot pe la sub 6% in oras parca erau. Poate ca ti-ai luat tu "teapa" cu Rav-ul ? Personal imi e greu sa cred ca vine Honda si plateste pe AM ca sa "coafeze" un test de consum , nu ca bag mana-n foc dar nu cred ca asa se procedeaza. In cel mai rau caz poti sa "minti prin omisiune" adica dai valorile trecute in carte fara a insista pe teste in conditii reale. Zic si eu..
    Comparativ de consum: Honda CR-V hibrid vs. Honda CR-V benzină în traficul din București
  • Poc/poc/poc si ptiu-ptiu (am batut in birou si am scuipat in san ca sa nu-i deochi pe cei de la AM)...wow...nu pot sa nu remarc ca asta e al 3-lea test la rand aici pe AM cu un auto sedan si de volum, de interes. Saptamana trecuta in drum spre un dealer Mazda sa vad pe viu noul 3 am zis ca ce ocazie mai buna sa fie pt. o comparatie decat o vizita intai la dealerul de la intrarea pe Calea Giulesti (nu mai stiu cum se numeste) unde in aceeasi locatie poti vedea si Toyota si Honda (rivali traditionali ai lui Mazda) si basca ca si bonus mai e si Kia acolo . Deci o comparatie completa intre asiatici. Fara sa intru in detalii ,tin sa spun ca am vazut acolo la Honda doar Civic hatchback si primul soc pe care-l ai de la acest auto cu aspect de hot hatch aterizat direct din jocurile de gen NFS este cel cu privire la spatiul interior si portbagaj . Este urias si chiar te intrebi cum au reusit asta fiindca masina chiar pare una mica in dimensiuni privita din exterior. Dar intr-adevar ,dupa ce citesti despre dimensiuni, iti dai seama ca e doar o iluzie optica faptul ca pare micuta pe exterior. Oricum bravo lor pt. asta, alaturi de design exterior este o mare bila alba. DAR ,odata ce te instalezi la volan si iei la puricat mai cu atentie interiorul ...iti iei o mare palma care te trezeste la realitate, materialele sunt de foarte proasta calitate , nu cred sa fie vreun concurent direct care sa aiba materiale mai proaste. Si chiar si design-ul interior este unul parca invechit si in totala neconcordanta cu cel exterior si cu finisari usor grosiere de prin anii 2000.( Ca si o paranteza, cam acelasi lucruri ca si mai sus si in cazul HR-V-ului de la Honda.) Dar, ca si concluzie ,daca poti sa treci peste interior si materialele folosite acolo si daca as avea cu vreo 10-15 ani mai putin sau chiar o familie tanara , masina asta ar fi in top 3 pe o lista de achizitie.
    Pasiune pentru spațiu
  • Dom' Zet , sper ca se intelege ce vreau sa spun prin "concurente" , vorbesc de clasa medie de volum , ca doar nu m-apuc acuma sa compar cu C Klasse, cu Jaguar XE sau mai stiu care. Da, in acest moment Opel Insignia are cea mai echilibrata oferta de departe , du-te la dealeri, fa o comparatie si ai sa vezi ce vreau sa spun. Si neaparat calca-ti pe suflet si fa si drive test cu Insignia (ca nu o sa-ti cada gradele te asigur) si o sa fii surprins placut. Sau te gandesti ca de vreo 'nspe zeci de ani de cand e pe locul 2 la vanzari (luand in considerare si numele Vectra) e doar asa ...ca din cauza ca e Opel =Germania= vanzari in CEE ,ca am mai auzit povestea asta. Poate de vreo 2 ani e depasit usor in vanzari de Superb ,dar e nemeritat fiindca aia nu joaca fair si plus ca a fost intr-adevar mai prost inspirat in design noul model ,dar fara a fi urat. In schimb ramane un "midsize sedan" get beget cu o dinamica foarte placuta si cu un pret corect, orice ar spune unii si altii ..si tu.
    Jaguar Land Rover a intrat pe radarul francezilor de la PSA: “Luăm în calcul o achiziție, suntem interesați să avem branduri premium în portofoliu”
  • @Inexo : Frumos, dar tu prea pui la suflet bre ! Da-le 'reacu ca-s doar neste fiare pana la urma cu care doar ne deplasam. Ai dreptate pe fond dar tu nu vezi ca totul se schimba accelerat ( poate prea repede si depresiv intr-adevar ) si companiile "mici" nu au nici-o sansa in fata "revolutiei" care a venit peste ei cu toata traditia si istoria lor. Au fost/sunt ei sub talpa indienilor ,de ce nu ar fi sub cea a francezilor ? Cert e ca nimeni nu stie ce-o sa fie peste 1-2 decenii si din aceasta cauza nici companiile fie ele mari sau mici nu stiu exact ce sa faca, nu au un plan pe termen lung asa ca cele mari mai ales dau din coate si incearca sa cumpere ce pot, ca deh, tre' sa arate si conducerea ca face ceva , ca are un plan ,fie el si unul doar pe hartie. Si mai cert este ca de fapt aceasta incertitudine a marilor companii auto vine de fapt de la ...nehotararea clientilor care de cand cu revolutia tehnologica ce a condus la o megaglobalizare (de neoprit) au adoptat stilul ...turma...stup...sau cum vrei sa-i spui. Nu intru in detalii dar de aici toate aberatiile care se petrec in piata auto si care probabil vor continua inca ceva decenii. Dar cu Opel ce-ti veni ? Lasa-l acolo pt. patura medie, ca e singura nemtoaica ce ne-o mai permitem si noi. Pai cu ce vrei sa-ti schimbi Insignia aia ( sper ca retin bine) ? Cu 25.000 euro iti iei una noua si faci "pipilica" pe mai toate sedanurile de clasa medie concurente.
    Jaguar Land Rover a intrat pe radarul francezilor de la PSA: “Luăm în calcul o achiziție, suntem interesați să avem branduri premium în portofoliu”
Pagina
12345...919293...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău