In sfarsit o varianta de motorizare demna de luat in seama in dauna faraonicului dci 1,5. Daca acesta din urma pleaca de la 20850 eur in varianta Intense si-l vad peste tot nu vad de ce acest benzinar cu 1300 euro mai ieftin sa nu aiba succes. Pretul este de aproximativ 18.000 euro la dealer si este dealtfel cam cea mai 'economica" varianta de compacta alaturi de Opel Astra si coreence. Fanii Renault nu vor sta pe ganduri prea mult , e o motorizare indelung asteptata. Dealtfel am banuiala ca rezultatele nu tocmai notabile in vanzari a actualei generatii de pana acum au legatura cu lipsa unui motor pe benzina "competitiv". In rest...acelasi Megane ..masina aproape perfecta pt. exploatare normala pana pe la 100 k / sau 5-6 ani ..ca apoi...cum ti-o fi norocul !...ca orice frantuzoaica !
Merci Kiro ! Hi hi...imi aduc aminte ca tot incercau cei de la Porche service Skoda sa-mi explice cum ca de fapt asta nu e un PD ,ci ca e un fel PD imbunatatit cu nus' ce si e aproape de fapt un CR (common rail) si eu ma amuzam si ma prefaceam foarte interesat dar eu doar atata aveam in cap : 16 valve/140 cai -ce dracu ma intereseaza pe mine altceva ! Dar au avut dreptate pana la urma , s-au facut 11 ani de cand e produsa masina si nu a avut nici cea mai mica problema . Bine...nici nu a sarit vreodata vreo revizie. Dar...gata ...ca n-o mai sufar , vreau s-o schimb cat de curand. Si sa stii ca la noi inca se cauta dieselul SH si cred ca inca multi ani d-aici incolo . Anul trecut am avut oferta de 6000 mii pe ea (model 2008 !!!) ,bine ..e L&K si probabil a contat si asta dar totusi ...
Ce-ai patit Edikkk ? Ti s-a stricat vreun electrocasnic prin casa ? (ca eu doar atunci imi aduc aminte de "mortii" chinezilor ). Pai pana acuma parca-i ridicai in slavi de puteam sa bag mana-n foc ca ai ochii oblici !
Ultimele comentarii
674 in total