Muaamaaa...imi cer mii de scuze cohortelor de experti in ale cuplului la motoarele VAG !! Mea culpa ca nu am verificat ce spunea PMC si mi-am dat si eu cu parerea. Ce-aveti bre ?....nu despre asta era discutia ...sincer in dos ma doare ce cuplu avea 1.5-ul TSI pe care l-am condus dar eu totusi pot sa jur ca-mi aduc aminte ca mi-au spus de un 200 nM parca...o fi fost varianta mai slaba ? ...era un Golf 7 cu 1,5 tsi. Sincer nici nu mi-am imaginat ca au ajuns la 250 nM , parca mai ieri avea 1,4 TSI doar 200 nM si tot 150 cai si era foarte placut si motorul ala.
P.S. : in visele voastre consuma 1,5 TSI cu 0,8 litri mai mult decat 1,6 TDI (sau doar in fisa tehnica poate). Diferenta este de 2-2,5 litri si nu incercati sa ma convingeti ca nu e asa ca nu aveti nici-o sansa. Deci @ PMC : depinde ce vrei de la masina, daca chiar o iei pt. a face treaba cu ea si stii ca o sa o "calaresti" vreo 200 k cel putin , atunci clar iei TDI-ul.
P.S. 2 : uite , daca stau si ma gandesc acum , nici nu mai stiu ce cuplu are motorul meu chiar , @ Costele : ce cuplu are BKD-ul de la VAG , ca tu esti expertul ?!
@Costel : asa-i Costele , in tine e baza oricum ! Eu am mai raspuns la vreo 10 email-uri pe la munca intre timp si cateodata stau o juma de ora pana reusesc sa trimit un post !
@PMC : iti dau dreptate despre 1,6 TDI vs 1.0 TSI , e diferenta mare (in favoarea TDI binenteles) ,mai ales daca mai pui si ceva persoane/bagaje in plus . Dar cat priveste 1,5 TSI sa stii ca este superior ca si dinamica lui 1,6 TDI . Am facut test anul trecut si am ramas foarte placut impresionat . Nu vei simti cuplul usor mai mic fiindca urca foarte frumos si rapid in ture si e mai fun decat TDI-ul si pe autostrada.
In rest, incerc sa privesc la rece acest model si in continuare raman la opinia ca este doar un Rapid mult imbunatatit . Totul , incepand cu interiorul , nivelele de echipare, motorizarile de start - imi confirma aceasta impresie . Doar ca acum Skoda ,disperati fiind ca Rapidul nu a avut succes, au plusat la maxim si au facut o treaba mult mai buna , evident si ajutati de "elasticitatea" platformei MQB(A0) aceeasi care a permis si lui Polo sa fie campion la dimensiuni in clasa lui. Skoda nu a avut acces la aceasta platforma pana acum. Acum vor sa profite de asta si au venit si cu imbunatatiri serioase fata de fostul Rapid DAR au trebuit sa "imbunatateasca" si...pretul . Acesta este acum foarte/prea apropiat de cel al lui Octavia ( la motorizarile similare) ceea ce ma face sa fiu mai rezervat cu privire la succesul iminent al modelului . Sunt constient ca in pozele alea sunt echiparile de top plus ceva optionale si personal nu-mi place ce vad la interior daramite daca vorbim de echiparea standard . Sa fim seriosi , e cam departe de multe din compactele enumerate mai sus. "Parchetul" ala (cum bine i-a mai spus cineva pe aici) de pe bord e horor ,nu pot sa cred ca l-au aprobat cu adevarat pt. modelul de serie, eu tot speram sa fi fost doar asa ...pt. un model de preserie.
"Rivalul lui Vokswagen Golf " ?? @AM ,de unde ati scos-o p-asta ? Eu nu cred ca Skoda a declarat asta. Porniti din start / titlu in mod gresit cu pozitionarea acestui model. Pai si Octavia cu cine/ in ce clasa mai concureaza ? Eu sunt detinator de Skoda si sunt foarte constient de calitatile acestei marci ( ca am mai condus si alte modele de la ei) dar stiu si unde trebuie pozitionata corect. Pai din moment ce asta e produsa pe platforma subcompacta a grupului VW atunci de ce o comparati cu clasa compacta ? Din cauza dimensiunilor ? Pai in alte ocazii nu ati vrut sa faceti asta . Atunci ar trebui ca toate modelele cehilor sa fie "avansate' ca toate au aceasta "problema". Pai voi nu l-ati comparat cu exact cine trebuia si cam singurul din aceasta nisa subcompacta = Fiat TIPO.
Sa fim seriosi , e doar un Rapid reinterpretat , am putea sa-i uram succes ( desi are un pret total nesimtit) ,dar sa nu-l comparam asa gratuit cu orice compacta fiindca chiar nu e cazul .
Ultimele comentarii
674 in total