• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Muaamaaa...imi cer mii de scuze cohortelor de experti in ale cuplului la motoarele VAG !! Mea culpa ca nu am verificat ce spunea PMC si mi-am dat si eu cu parerea. Ce-aveti bre ?....nu despre asta era discutia ...sincer in dos ma doare ce cuplu avea 1.5-ul TSI pe care l-am condus dar eu totusi pot sa jur ca-mi aduc aminte ca mi-au spus de un 200 nM parca...o fi fost varianta mai slaba ? ...era un Golf 7 cu 1,5 tsi. Sincer nici nu mi-am imaginat ca au ajuns la 250 nM , parca mai ieri avea 1,4 TSI doar 200 nM si tot 150 cai si era foarte placut si motorul ala. P.S. : in visele voastre consuma 1,5 TSI cu 0,8 litri mai mult decat 1,6 TDI (sau doar in fisa tehnica poate). Diferenta este de 2-2,5 litri si nu incercati sa ma convingeti ca nu e asa ca nu aveti nici-o sansa. Deci @ PMC : depinde ce vrei de la masina, daca chiar o iei pt. a face treaba cu ea si stii ca o sa o "calaresti" vreo 200 k cel putin , atunci clar iei TDI-ul. P.S. 2 : uite , daca stau si ma gandesc acum , nici nu mai stiu ce cuplu are motorul meu chiar , @ Costele : ce cuplu are BKD-ul de la VAG , ca tu esti expertul ?!
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
  • @Costel : asa-i Costele , in tine e baza oricum ! Eu am mai raspuns la vreo 10 email-uri pe la munca intre timp si cateodata stau o juma de ora pana reusesc sa trimit un post !
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
  • @PMC : iti dau dreptate despre 1,6 TDI vs 1.0 TSI , e diferenta mare (in favoarea TDI binenteles) ,mai ales daca mai pui si ceva persoane/bagaje in plus . Dar cat priveste 1,5 TSI sa stii ca este superior ca si dinamica lui 1,6 TDI . Am facut test anul trecut si am ramas foarte placut impresionat . Nu vei simti cuplul usor mai mic fiindca urca foarte frumos si rapid in ture si e mai fun decat TDI-ul si pe autostrada. In rest, incerc sa privesc la rece acest model si in continuare raman la opinia ca este doar un Rapid mult imbunatatit . Totul , incepand cu interiorul , nivelele de echipare, motorizarile de start - imi confirma aceasta impresie . Doar ca acum Skoda ,disperati fiind ca Rapidul nu a avut succes, au plusat la maxim si au facut o treaba mult mai buna , evident si ajutati de "elasticitatea" platformei MQB(A0) aceeasi care a permis si lui Polo sa fie campion la dimensiuni in clasa lui. Skoda nu a avut acces la aceasta platforma pana acum. Acum vor sa profite de asta si au venit si cu imbunatatiri serioase fata de fostul Rapid DAR au trebuit sa "imbunatateasca" si...pretul . Acesta este acum foarte/prea apropiat de cel al lui Octavia ( la motorizarile similare) ceea ce ma face sa fiu mai rezervat cu privire la succesul iminent al modelului . Sunt constient ca in pozele alea sunt echiparile de top plus ceva optionale si personal nu-mi place ce vad la interior daramite daca vorbim de echiparea standard . Sa fim seriosi , e cam departe de multe din compactele enumerate mai sus. "Parchetul" ala (cum bine i-a mai spus cineva pe aici) de pe bord e horor ,nu pot sa cred ca l-au aprobat cu adevarat pt. modelul de serie, eu tot speram sa fi fost doar asa ...pt. un model de preserie.
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
  • @Nelu : eheee...daca ar fi avut 308 portbagaj mai mare ca al lui Scala...dar nu a avut niciodata !
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
  • "Rivalul lui Vokswagen Golf " ?? @AM ,de unde ati scos-o p-asta ? Eu nu cred ca Skoda a declarat asta. Porniti din start / titlu in mod gresit cu pozitionarea acestui model. Pai si Octavia cu cine/ in ce clasa mai concureaza ? Eu sunt detinator de Skoda si sunt foarte constient de calitatile acestei marci ( ca am mai condus si alte modele de la ei) dar stiu si unde trebuie pozitionata corect. Pai din moment ce asta e produsa pe platforma subcompacta a grupului VW atunci de ce o comparati cu clasa compacta ? Din cauza dimensiunilor ? Pai in alte ocazii nu ati vrut sa faceti asta . Atunci ar trebui ca toate modelele cehilor sa fie "avansate' ca toate au aceasta "problema". Pai voi nu l-ati comparat cu exact cine trebuia si cam singurul din aceasta nisa subcompacta = Fiat TIPO. Sa fim seriosi , e doar un Rapid reinterpretat , am putea sa-i uram succes ( desi are un pret total nesimtit) ,dar sa nu-l comparam asa gratuit cu orice compacta fiindca chiar nu e cazul .
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
Pagina
12345...939495...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău