• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Aaahahaha....nu cred asa ceva...mi-au dat lacrimile ! Multam @fermi ! Unde dai si unde crapa ...si eu tot d-aia am deschis stirea ...sa vad ce dracu inseamna ceas de "vara' ...ma gandeam ca o avea AC climatronic incorporat sau ceva ...! Nu-mi trecea prin cap despre "la"-ul lipsa .
    BMW lansează o nouă colecție de ceasuri de vară: prețurile variază între 169 și 329 de euro
  • Eu tot nu pot sa-nteleg cum a ratat acest model premiul European pt. Masina anului. Ar fi fost de departe cel mai meritat din ultimii..zeci de ani. Pentru un sedan de mase/generalist este de-a dreptul revolutionar. Pentru asta se da un astfel de premiu si nu pt. un model electric de 80.000 euro ( putea sa aiba el si motor pe apa ). Sper din tot sufletul sa aiba mare succes si sa fie un exemplu pt. competitie si sa vedem inca multi ani de aici inainte sedanuri pe sosele ,mai mult sau mai putin coupe-izate. Fiindca eu zic totusi ca este un Sedan ,foarte frumos desenat si in 5 usi (hayon) ,dar totusi un Sedan. Ca asa putem numi si pe Insignia ca fiind Coupe. Am putea poate sa-i spunem cel mult 'Sportback' fiindca dealtfel eu zic ca seamana cel mai mult ca si concept stilistic cu Audi A5 Sportback. Oricum ,buna decizia de a folosi hayon, e mult mai practic , degeaba ai portbagaj de 500 litri sau peste daca nu ai hayon (vezi Talisman sau Mazda 6). Oricum ,zic eu, pare mult peste competitorii enumerati mai sus (in afara poate de Arteon) ca si calitate materiale/ design interior ,iar ca si calitate vizuala e clar peste toti. Dar ma rog ...e si cel mai nou. Mult mai interesant pt. noi (masele) ar fi fost poate un test cu versiunea Allure 180 benzina care cred eu ca va fi "top sales" sau unul din HDI-uri. Apropos @ Bogdan/AM -atunci ce ne faceam ,ca la pret ar fi luat 5 stele si sarea punctajul final spre maxim ! Sper sa vedem unul cat de curand aici , poate cu ocazia variantei Wagon, ca si ala arata demential. Peugeot a dat iar lovitura in materie de design , asta e clar, nu stiu cine-i capul "rautatilor" acolo dar merita tone de bani. Speram sa nu fie prea tarziu pt. o piata in cadere libera a sedanurilor . SUV-izarea asta parca ne-a "zombizat" pe toti. SUV ,SUV compact/ subcompact/ mini Suv, micro Suv , nano Suv , SUV coupe, SUV, SUV ,SUV...Mda...scuze..nici nu stiti ce fericit am fost sa citesc testu' asta ,asa printre sute de emailu-ri astazi . Weekend fain ..!
    Burlacul
  • @noway : Da, exact cum seamana Brad Pitt ,George Clooney si...Vin Diesel ! Eu ii incurc intotdeauna p-astia!
    Porsche Cayenne Coupe: noul rival al lui BMW X6 și Mercedes-Benz GLE Coupe are motor V8 de 550 de cai putere
  • Eii..asta-i altceva ,acest stil SUV-Coupe imbratisat de celebra triada se aseaza atat de natural pe acest model. Nu ca mi-ar place in mod deosebit dar e ceva la care te astepti de la un Porsche. Asta vroiam sa spun mai deunazi cand vorbeam despre GLC coupe, nu se potriveste in opinia mea acest stil la orice SUV/marca. Arata mult mai bine si mai natural in opinia mea decat GLE coupe sau X6 . Dar eu as fi introdus in comparatie si pe Q8 care are tot o alura de coupe si arata de-a dreptul senzational in realitate.
    Porsche Cayenne Coupe: noul rival al lui BMW X6 și Mercedes-Benz GLE Coupe are motor V8 de 550 de cai putere
  • @AM : poate pare tampa intrebarea, dar totusi parca nu scrie nicaieri clar : display-ul central e si touch sau e controlat exclusiv de touchpad-ul ala problema ? @ Kiro : de acord cu tine despre ultima fraza cu "stilul Engawa" ,interiorul nu are nimic in comun cu exteriorul, doar ca pt. mine e exact invers ,imi pare mult mai reusit interiorul decat exteriorul. E/pare foarte de calitate, placut, curat ,linistitor , pe cand exteriorul ...eu unul de exemplu nu pot (inca) sa-nghit genul asta de la japonezi cu 'nspe linii si nervuri care-ti obosesc ochii ,unghiuri exagerate peste tot si peste toate ...acele...pasaje ale rotilor dreptunghiulare(!!!) incadrate cu plastic sau ce-o fi ala !!?? Spatele poate ar fi singurul care ar salva ceva pt. mine. Acum pare o aparitie exotica dar peste cativa ani are toate sansele sa para ciudatel...sau chiar penibil acest design. Dar..fiecare cu parerea lui despre asta. In rest , masina chiar ar putea sa faca o figura frumoasa pe zona ei. Motorizarea asta hibrida nu suna rau si poate fi o optiune serioasa acum ce poate atrage privirile spre acest brand care acum e cam inexistent pe la noi . Interiorul poate satisface calitativ zic eu pe majoritatea pretentiosilor chiar daca problema aia cu touch-ul e posibil sa fie o bila neagra mai mare decat se crede daca display-ul nu are si touchscreen. Iar problema identificata la portbagaj mie imi pare mai mult "teoretica" fiindca din poza pare ca este o problema doar pe inaltimea lui ,ceea ce in practica este deranjant doar in putine situatii. Ca si adincime/latime/lungime nu pare sa fie prea mic pt. aceasta clasa.
    Singur împotriva tuturor
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău