Feedback

Porsche Cayenne Coupe: noul rival al lui BMW X6 și Mercedes-Benz GLE Coupe are motor V8 de 550 de cai putere

Publicat Vineri, 22.03.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Porsche a prezentat primele imagini și detalii despre noul Cayenne Coupe, care introduce opțional un plafon din fibră de carbon și mizează în versiunea de top pe un motor V8 de 550 de cai putere pentru a concura cu BMW X6 și Mercedes-Benz GLE Coupe.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După câteva săptămâni în care a publicat mai multe teasere, Porsche a oferit vineri primele imagini oficiale și detalii tehnice pentru noul model Cayenne Coupe.

SUV-ul constructorului de la Sttutgart preia o bună parte dintre elementele caracteristice ale lui Cayenne, însă noul model vine cu câteva noutăți atractive și va fi disponibil în două versiuni de motorizare.

Porsche Cayenne Coupe: date esențiale:

Cayenne Coupe preia designul lui Cayenne, iar principala diferență este plafonul plonjat cu o formă asemănătoare cu cea întâlnită în cazul lui Panamera;

Plafonul este mai coborât cu 2 cm, însă în același timp bancheta din spate este mai coborâtă cu 3 cm pentru a nu afecta confortul pasagerilor;

Parbrizul și montantul A sunt mai mici, iar lățimea este cu 1.8 cm mai mare;

Cayenne Coupe integrează două eleroane, unul pe lunetă și unul pe hayon, ca parte a pachetului Porsche Active Aerodynamics (PAA). Spoilerul din hayon se extinde cu aproximativ 13 cm la viteze de peste 90 km/h pentru a mări forța de apăsare aerodinamică pe puntea spate;

Pentru a oferi senzația unui spațiu suplimentar, Cayenne Coupe mizează pe un plafon panoramic din sticlă în standard, însă opțional clienții pot alege și un plafon din fibră de carbon;

La lansare, Cayenne Coupe este disponibil în două variante de motorizare. Prima este un motor V6 pe benzină de 3.0 litri care generează 340 de cai putere și un cuplu maxim de 450 Nm care îi permite să ajungă la 100 km/h în 5.7 secunde.

● Versiunea de top este un motor V8 pe benzină de 4.0 litri care oferă 550 de cai putere și un cuplu maxim de 770 Nm pentru a ajunge la 100 km/h în 3.9 secunde;

Ambele motoare vin împreună cu o cutie de viteze PDK cu 8 trepte;

Porsche acceptă deja comenzi pentru noul Cayenne Coupe, iar livrările pe piața europeană vor începe în luna mai. În Germania, prețul de bază pentru noul Cayenne Coupe este de 83.711 euro.

Via Porsche


Comentarii (6)

  • Inutila... o idee IN U TI LA. In loc sa copieze mai bine inventau ceva...
    12 10
  • Eii..asta-i altceva ,acest stil SUV-Coupe imbratisat de celebra triada se aseaza atat de natural pe acest model. Nu ca mi-ar place in mod deosebit dar e ceva la care te astepti de la un Porsche. Asta vroiam sa spun mai deunazi cand vorbeam despre GLC coupe, nu se potriveste in opinia mea acest stil la orice SUV/marca. Arata mult mai bine si mai natural in opinia mea decat GLE coupe sau X6 . Dar eu as fi introdus in comparatie si pe Q8 care are tot o alura de coupe si arata de-a dreptul senzational in realitate.
    7 7
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Grupul VAG a luat-o razna, nu e derenjant ca folosesc platforme identice pentru 3 brand-uri, e normal, reduci costurile, insa sa le faci aproape identice ca design, URUS, Q8 si mai nou Cayenne Coupe, mi se pare absurd. In mare, pentru un necunoscator, doar Cayenne coupe are fata care se diferentiaza, in rest, lateralele si spatele sunt aproape identice la toate cele 3 modele
    10 5
  • @noway : Da, exact cum seamana Brad Pitt ,George Clooney si...Vin Diesel ! Eu ii incurc intotdeauna p-astia!
    9 7
  • Corocsenie Adrian
    Nu pot spune decat asa: E cel mai frumos SAC, dar una dintre cele mai urate masini de pe piata ! De ce ai alege asa ceva in loc sa iei Cayenne-ul normal si sa arate cu adevarat bine ? Stiu...gusturile sunt diferite. Dar mi-e greu sa inteleg de ce ti-ar placea o masina cu cocoasa unde probabil atingi cu capul plafonul pe locurile din spate.
    7 8
  • Adrian
    Ca si concept si imagine de brand, asta trebuia sa fie Cayenne de la inceput. Fara nici o alta varianta.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru