• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

popicul

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 96 in total
  • am o nedumerire! Daca monopostrurile de GP 2 sunt lente, care categorie are monoposturi rapide ?
    Button: "Monoposturile de F1 vor fi aproape la fel de lente ca cele de GP2"
  • fanul cat de cat obiectiv greseste. Cei de la McLaren stiu ce face acea suspensie, in principiu creaza o depresiune in spatele masinii si astfel accelereaza circulatia aerului pe sub masina ( mareste efectul difuzorului) dar nu se poate cuantifica efectul de franare pe tronsosnele rapide. S-ar putea sa fie o solutie buna la Monaco si Budapesta dar sa-i penalizeze la Spa si Monza, ca sa numesc numai cateva circuite. Este regulamentara pentru ca regulamentul specifica latimea bratului de suspensie si nu grosimea acestuia.
    Ferrari şi Red Bull, circumspecţi în privinţa suspensiei spate inovate de McLaren
  • Newy incepe cu bagatul de vina la regulament si probabil vrea ca la gume sa se revina la specificatiile din anul precedent. O ia pe coarda securitatii ca e cea mai sensibila. Specialist ne specialist e clar ca botul jos strica socotelile lui cu aerodinamica.
    Red Bull: "Noul regulament tehnic reprezintă un pericol de securitate pentru piloţi"
  • din titlu inteleg ca Ferrari a avut o carcasa la motor si acum renunta la ea. Cum vine asta au incercat cu si acum vor fara ? Sa fim seriosi, daca se incepe asa nu stiu daca dupa ultima cursa vom sti cine e campionul si asta pentru ca nu au fost judecate toate contestatiile.
    Prima controversă tehnică din 2014: Ferrari vrea să renunţe la carcasa de protecţie a motorului
  • Newy simte ca e gata epoca difuzoarelor suflate. FIA a raspuns cumva protestului lui Montezemollo care se plangea ca monoposturile din 1012 si implicit 2013 sunt mai mult avioane dacat automobile. Ferrari a fost unul dintre cei mai vehementi critici ai ponderii prea mari a aerodinamicii. Si ca in multe alte situatii apare un alt beneficiar, in cazul de fata Mercedes, care poate ca va profita cel mai mult. Eu suspectez ca Mercedes nu va tine comt de limitarile de buget sau de programul de teste si va face tot ce pot sa iasa in fata. 2013 ne-a aratat ca la ei scrupulele sunt inexistente si de asemenea ca FIA se cam teme sa-i taxeze prea aspru.
    Newey: "Red Bull are cel mai mult de pierdut din cauza noului regulament tehnic"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău