• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

popicul

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 96 in total
  • Incet, incet, o iau pe linia Tyrell, Williams, preA multe orgolii si pre mari interesele financiare pentre a-i lasa independent. Ferrari a reusit sa ramana pentru ca nenea Enzo a stiut sa negocieze cu Fiat si poate pentru ca italienii sunt altfel decat englejii. Spaghetari pun sufle si vad dincolo de money
    McLaren neagă retrogradarea lui Ron Dennis
  • daca s-ar da puncte pentru pole ar fi o chestie, dar asa ....Sa vedem maine daca Vettel va face mai multe ture pe gume moi cu masina goala. Acolo e toata socoteala lor. se asteapta sa tina mai mult cu masina mai usoara. Alonso si kimi spera sa poata sta pe gume moi pana la 10 ture si sa faca un avans cu care s-al prinda pe Vetel p gumele tari dar uzate. Mercedesurile sa se bucure daca vor mai prinde podiul.
    Hamilton va pleca din pole position în Marele Premiu al Chinei
  • Din pacate Masa este conditionat de monopost. Cu o masinarie buna se duce bine. Problema lui este lipsa de agresivitate. Este un locotenent excelent.
    Montezemolo nu este surprins de revenirea lui Massa
  • F1 este marele circ ! avand iv vedere ca este un spectacol, organizarea e ca la Holywoo, si acolo divele au drept de veto in ce priveste scenariul. lor nu le trebuie neaparat titlul mondial, au destule si la piloti si la constructori, lor le trebuie bani. Ca urmare ei au o prima fixa in plus fata de banii distribuiti la sfarsitul anului. si sa fim seriosi in Asia, unde se muta incet F 1 Ferrari este ceva sideral. Parerea europenilor, fie ei si multi, nu conteaza. Si inca o chestie, din toate echipele de F 1 cate nu au sediul in Anglia ? Nu are Ferrari nevoie de o protectie in fata unui eventual cartel britanic?
    Primele dovezi despre dreptul de veto al Ferrari asupra regulamentului Formulei 1
  • Voi nu stiu cum santeti dar eu parca ma uit la un concurs de avioane ce zboara foarte jos. Aerodinamica are un rol prea mare in F1. FIA fiind federatie de automobilism se leaga de tot ce poate sa limiteze aerodinamica. S-a gandit cineva sa inghete, sau sa foloseasca o caroserie unica, de exemplu furnizata de DALLARA si sa dea liber la mecanica? Oare nu ar fi mai automobilistic ?
    Red Bull, Lotus şi Mercedes trebuie să modifice monoposturile pentru China
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău