• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

popicul

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 96 in total
  • Situatia de la Ferrari seamana tot mai mulot cu era pre Todt. Si atunci faceau ce facea si ieseau pe locul doi. Ba era motorul altora mai tare, ba era sasiul altora mai bun dar la ei in curte totul era OK cu toate ca pozau in fuguranti de lux. Nu este suficient sa fii toata ziua la munca! Nimeni nu-l acuza de reeavointa, atata poate atata da. Ca si un afon el vrea sa cante dar daca nu poate degeaba se pregateste. Acolo trebuie un inginer care sa aiba o imagine de ansamblu asupra sistemului F 1 , care sa se lupte cu cei din interior si cei din exterior pentru a iesi in frunte. Daca faceau scandal la schimbarea gumelor si dupa testul Mercedes, si o cursa nu concurau in semn de protest, ce credeti ca ar fi facut FIA si Bernie ?
    Domenicali susţine că nu este responsabil pentru contra-performanţele Ferrari
  • Acuma intelegeti de ce este huiduit ? A inceput sa se considere buricul pamantului. La banii de la RBR si la puterea de marketing acestia nu vor fi penalizati. Daca se supara taie fonduri de la o gramada de competitii suport si FIA nu se poate lipsi de acestea. Avem de a face cu un santaj aproape pe fata. Ferrari macar ameninta cu plecarea lor nu cu chestii de genul : I-mi iau jucariile si plec. Pacat, exista riscul sa vedem in F 1 faze ca in DTM acum cativa ani cand Audi a ajuns sa-si opreasca toate masinile in cursa. Dupa acel soc Mercedes a mai limitat obraznicia si acum DTM e mai interesant.
    Vettel: "Rivalii nu vor şti niciodată de ce monopostul Red Bull este atât de rapid"
  • Ce nu au vazut expertii, au vazut spectatorii. Din pacate Vettel a crescut intr-q atmosfera prea focalizata pe victorie, nu are constiinta si fairplay. La banii care ii ia poate nici eu nu as avea pentru un an doi , dar dupa aia nu m-as baga intr-o tocatoare in care sa sfarsesc ca Lance armstrong.. Sincer el nu risca ce a riscat ciclistul pt ca F 1 nu e sport olimpic si mai exact nu e nici macar sport, e circ. Mercedes incalca regulamentul cu testele si... Anul trecut RBR isi incalca angajamentul asumat cu privire la buget cheltuind dublu si.... Ferrari nu face scandal ca ei oriunde termina au o prima fixa plus banii cuveniti dupa clasamentul constructorilor.
    Presa explică dominaţia Red Bull prin setările pentru motor
  • Apreciez optimismul tau de fan Hamilton dar sa nu lasam ce dorim sa ia locul la ce exista. Vacanta asta a fost un prilej pentru toate echipele din fata sa se puna la punct mai ales acum cand stiu toti cum e cu gumle astea noi. MERCEDES a avansat mult dar pana la a face din Hamilton un candidat la titlu, daca nu cumva au umplut rulota lui Kimi cu vodka si alte chestii din astea. Asa ca iau articolul ca PAREREA UNUI FAN HAMILTON
    Avancronică Belgia: Şansa lui Hamilton de a intra în lupta pentru titlu
  • daca se tine cont de faptul ca rezervorul e limitat la 100 litri, nu e sigur ca puterea bruta este asa de importanta
    Presă: Motorul Mercedes pentru 2014, cu 100 CP mai puternic decât unităţile Renault şi Ferrari
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău