Presă: Motorul Mercedes pentru 2014, cu 100 CP mai puternic decât unităţile Renault şi Ferrari

de Daniel Popescu
Luni, 19.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Motorul dezvoltat de Mercedes pentru sezonul 2014 este cu 100 de cai putere mai puternic decât unităţile similare pregătite de Renault şi Ferrari, potrivit presei germane.

Esential 100 de cai putere ar putea avea in plus motorul mercedes pentru 2014
Mercedes este în prezent constructorul cu cel mai performant motor din Formula 1, iar germanii ar putea păstra acest statut şi în sezonul următor după introducerea noilor unităţi turbo V6 de 1.6 litri.

Potrivit publicaţiei germane Auto Motor und Sport, motorul pregătit de Mercedes este cu aproximativ 100 de cai putere mai puternic decât unităţile dezvoltate de rivalii de la Renault şi Ferrari.

"Există semne că Mercedes este cu un pas înainte. În paddock se spune că în spatele uşilor închise motorul argintiu are în medie cu 100 de cai putere mai mult decât Renault sau Ferrari. Evident, Mercedes nu confirmă acest lucru, dar cei aflaţi la conducere oferă o impresie de încredere neobişnuită", precizează sursa citată.

Urmareste Automarket
Unul dintre indiciile că Mercedes va avea şi anul viitor cel mai puternic motor este insistenţa cu care a solicitat celor de la Pirelli să mărească lăţimea pneurilor spate, întrucât o astfel de modificare a cauciucurilor ar putea unui motor mai puternic să transfere mai bine energia e circuit.
În schimb, rivalii de la Ferrari şi Renault nu vor ca Pirelli să schimbe pneurile din acest punct de vedere.

Via Auto Motor und Sport

Comentarii (17)

  • mirel_f1
    ha ha rupe tot HAMI
    33 19
  • Ivanoff
    Zici presa si tragi apa...
    Sunt satul sincer (si cred ca la fel ca mine si multi altii) de atatea "teorii" lansate de jurnalisti sportivi a la Miki Alexandrescu de oriunde ar fi ei!
    11 8
  • Bravo lor ... nimik altceva de spus ...
    15 11
  • mda ...la fel de convingatori ca in general .....nici macar nu verificati informatia .....poate sa aiba si 300 cai in plus ...conteaza? toate motoarele in 2014 sunt limitate atat la numar de cai putere cat si la numar de turatii ...toate sunt egale ...deci cum au 100 cai in plus ...nu sunt lamurit inca :)
    11 29
  • Bravo sa vedem in 2014 si cu limitarea le pune capastru la cai clar daca ai un motor mai performant esti unde trebuie nu mai o dati cu limitele pe limie dreapta mercedes mergea 319km/h si ferari km/h 309 ce limite sa mai ai clar ca este un motor mai puternic dar degeaba ai motorul mai puternic iti trebuie mult mai multe clar creste uzura/pneu piese si trebuie si un sasiu competitiv.sa auzim numai de bine
    9 12
  • Ce ai scris tu acolo? Ma dor ochii, ai ucis gramatica. Sper ca nu dai BAC-ul zilele astea ca ai dat de dracu.
    24 3
  • Haller
    Nemti nu degeaba au ei o vb......(exista doua tipuri de masini in lume..si anume Mercedes si restul......)o seara buna tuturor !
    3 18
  • hahaleru
    vreti sa limitati cu adevarat un monopost? Puneti un pilot precum Alonso in el si o sa fie limitat artificial la valoarea lui Alonso cu toate ca alti piloti ar fi mai rapizi.
    ps: asa au limitat monopostul ferrari in ultimii 3 ani ...
    13 14
  • Vom vedea cum Mercedes se va descura cu acesti cai in constructai bolidului sper sa le iasa
    6 12
  • yeah right!
    "Mercedes este în prezent constructorul cu cel mai performant motor din Formula 1" - si totusi de ani buni de zile Red Bull domina categoric aceasta competitie cu un motor Renault.In plus,dintre echipele ce folosesc motoare Mercedes numai echipa de casa are succes.In afara de Mercedes AMG,restul sunt in pluton.
    4 11
  • nu stiu de ce am luat atatea negative pentru ca am specificat destul de concret :

    - din 2014 motoarele vor fiii V6 Turbo cu turatiile limitate la 15.000 rpm.
    - Puterea maxima a motoarelor se asteapta a fi undeva in jurul a 600-650 de cai putere, acestia fiind eliberati liniar de la 10.500 rpm in sus
    - Din 2014, vechiul KERS (Sistemul de Recuperare al Energiei Cinetica) va fi inlocuit cu ERS
    -In acelasi timp, puterea acestui sistem a fost ridicata la aproximativ 160 de cai putere disponibili pentru 33.33 secunde pe tur

    de aici nedumerirea mea atat pe voturi negative cat si la text .... daca exista limitarile expuse mai sus pentru toata lumea .... cum unitatiile Mercedes sunt mai puternice cu 100 cai ?:))

    multumesc celor care au dat pozitiv ....mai sunt si care cunosc sportul asta nu sunt numai postaci si frustati de meserie
    16 30
  • dezastru !!!!
    ce sa zic .... bafta cu site-ul si bafta si celor care comenteaza si voteaza pe site ! ( ultimul meu post si ultima prezenta pe acest site )
    sa auzim numai de bine iar anul 2014 sa aduca F1 la nivelul la care se asteapta toata lumea pasionata de acest sport .
    12 22
  • Nu spun ca nu m-as bucura sa fie asa, dar e mult mult prea devreme ca sa fie trase astfel de concluzii. Eu spun ca cei de la AMS s-au pripit. Pe ce baza ar putea stii diferentele intre nivelurile de putere ale motoarelor...nu cred ca astfel de informatii "rasufla" in piata.
    Am spus, m-as bucura enorm sa fie asa, dar nu cred. Eu spun ca mai bine sa asteptam cel putin testele din iarna, altfel se vorbeste aiurea.
    18 1
  • @unul, iti explic eu de ce iei atatea voturi negative: daca esti nou venit pe aici vreau sa-ti spun ca un fan Hamilton (nu dau nume) nu stiu cum reuseste sa dea si 10 voturi pro/contra (cum ii vrea pipota) si cum tu ai sustinut ca monopostul lui Hamilton nu prea ar avea sanse la o asa performanta, ai primit acele voturi. Eu unul iti sustin ideea si te-as sfatui sa nu mai iei in seama voturile si ori de cate ori esti atacat verbal gandeste in sinea ta oarecum asemanator lui I.Creanga care spunea "stiu ca sunt prost dar cand ma uit in jur prind curaj".
    12 20
  • Vezi ca e ca mine? De la 7:30 dimineatza pana acum la 8:48 am primit 10 voturi negative de la ala de care ti-am zis, da' mi se falfaie. ;)
    8 14
  • @MB - multumesc mult , mi-au placut mult posturile ..... m-am razgandit , ai dreptate in ceea ce zici ,ca si verificare..... este un bug , o data la 30 minute poti vota multiplu , daca lucrezi la o firma ..poti vota de pe 4-5 calculatoare ceea ce inseamna 10 voturi , la Vodafone pe stick de net , ai IP variabil , poti vota cat doresti cu deconectari si reconectari , dar asta e o alta poveste , scuze de off topic .

    Sa revenim la motare si la F1 , sunt fan Raikkonen , dar imi plac cursele care te tin in priza , sunt multi piloti buni in F1 care fac spectacol dar din pacate masina , setariile, aerodinamica , strategiile au ajuns sa conteze cam 70-75 % dintr-o cursa , la ora actuala daca ai o masina performanta poti devenii campion mondial in detrimentul valorii .
    Alonso , desi nu imi place este un pilot foarte valoros si se lupta cu masina ...cred ca scoate din ea mai mult decat se asteapta cei de la Ferrari . Cu un monopost relativ bun s-ar bate la titlu mondial lejer .
    Hamilton , nu comentez , nici nu-mi pace , nici nu e un super star ( asta ca sa supar pe acel fan ) , Alonso a plecat din cauza lui , el vrea sa fie nr 1 in echipa , nu are cum si nici nu o sa aiba . in urmatorii 4-5 ani nu se mai apropie de titlu mondial .

    Vetel - pilot bun ( a demonstrat la Monza cu Toro Rosso ) , in schimb are si super material si super echipa , din pacate nu o sa accepte niciodata sa sa fie egalul coechipierului .
    8 15
  • daca se tine cont de faptul ca rezervorul e limitat la 100 litri, nu e sigur ca puterea bruta este asa de importanta
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru