• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • Gusturile nu se discuta, dar pana unde poti merge totusi? Trebuie neaparat sa fii excentric ca sa fii cat mai bagat in seama. E bine ca exista niste norme foarte clare si stricte pentru ca aceasta masina sa fie aprobata de autoritati. De aceea, multe concenpte prezentate in tot felul de saloane, ajung in versiunea de serie mult schimbate, pentru ca trebuie sa indeplineasca o multime de norme de siguranta. Si cand spun siguranta, nu ma refer doar la protectia pasagerilor, ci si la protectia pietonilor...pai cu muchiile alea si botul ala urias nu va primi nicio aprobare. Apoi, luminile de intalnire trebuie pozitionate la un anumit nivel pentru a nu deranja ceilalti participanti la trafic. Dunga aia nu tine loc de faruri... Nu mai spun de luminile spate, care zici ca sunt doua becuri rosii de la un Pegas. Versiunea de serie va suferi modificari substantiale. Modelul va avea un anume succes, pentru ca Tesla are multi ultrasi si vor dori sa aiba masina asta. Dar mai este mult pana departe. Si de asemenea e foarta ciudata alegerea caroseriei din otel inoxidabil: greutate mult mai mare si cost mare (in functie de gradul de crom folosit, poate fi mai scump decat aluminiul). Parca ar trebui sa incerce sa faca profit, ca deocamdata si cu succesul lui 3, tot pe negativ arata balanta contabila, chiar daca Q3 au avut un mic profit... Piata din China a cazut pt electrice dupa ce subventiile oferite de stat au fost retrase.
    Tesla prezintă Cybertruck: pick-up electric cu capacitate de încărcare de 1.6 tone, autonomie de până la 800 de kilometri și tracțiune integrală
  • @Daniel Popescu - multumesc pentru promptitudine. Am incercat sa folosesc functionalitatea "Raporteaza abuz", dar nu se intampla nimic (niciun pop-up, niciun mesaj). Poate puteti revizui aceasta functionalitate.
    Verstappen a câștigat la Interlagos! Leclerc și Vettel au abandonat după un acroșaj în finalul cursei
  • Comentariu off-topic! @admin automarket - rog sa moderati comentariile unor anumiti utilizatori, care cu fiecare ocazie pe care o au, au comentarii rasiste si deloc la locul lor. Ieri, utilizatorul SSS la 17.11.2019, 20:56 a avut un comentariu deplorabil. Sunt un vechi utilizator pe acest site, si m-am saturat sa vad asemenea comentarii. Daca nu veti lua masuri, voi sesiza CNCD, pentru ca pana la urma sunteti responsabili de ceea ce posteaza utilizatorii pe acest site. Imi convine ca trebuie sa fac acest comentariu? In niciun caz, dar cred ca este responsabilitatea dvs. sa luati atitudine atunci cand observati derapaje.
    Verstappen a câștigat la Interlagos! Leclerc și Vettel au abandonat după un acroșaj în finalul cursei
  • Ca un fan infocat Mercedes, ma rusinez si imi vine sa ma ascund cand vine vorba de A, A sedan, CLA cu echiparile de baza cu motor de origine Renault (si nu numai) si preturi de E. Am un prieten care si-a cumparat vechiul CLA250 (de nou), si e mega dezamagit de calitatea interiorului. Si asta ma dezamageste crunt! Pentru ca de dragul marjei de profit si a pretului actiunilor la bursa, se fac rabaturi la lucruri esentiale, care au adus brandul Mercedes acolo unde este astazi. Cursa asta disperata de a avea vanzari cat mai mari, a facut ca unele decizii luate sa fie contrar valorilor Mercedes: calitate premium, confort suprem si fiabilitate maxima. Nu spun ca un model de clasa compacta nu poate fi foarte bun pentru a satisface numarul de modele vandute, dar cand o faci cu motoare de 1,5 litri diesel si cu calitate net inferioara statutului brandului, ceva nu e ok. Si mai ceri si 43 mii de coco...fuck this shit.
    Eleganță
  • Nu neaparat cea mai interesanta cursa de anul acesta, dar din perspectiva rezultatelor cu siguranta este. Ferrari plecau cu a 3-a sansa, dupa Mercedes si Red Bull, insa noua aripa fata si alte upgrade-uri ale calutului cabrat au schimbat balanta decisiv. Cred totusi ca in regim de cursa Mercedes si Red Bull aveau un ritm mai bun decat Ferrari, insa diferenta a fost prea mica pentru a se putea efectua vreo depasire (poate de-asta nu sunt un fan al circuitelor stradale). Mercedes au pierdut in primul rand deoarece au incercat o strategie complet diferita, asteptand un Safety Car, care nu mai venea (sau a venit mult prea tarziu). Au crezut ca se poate repeta istoria din Ungaria, cand strategia a decis castigatorul... Undercut-ul lui Vettel a functionat perfect pentru el, mai putin placut pentru Leclerc. Nu mi-a placut asta, personal preferand o victorie a monegascului, care mi se pare din alta plamadeala decat Vettel. Dar, o victorie 1-2 Ferrari a fost mult mai importanta decat numele castigatorului (nu cred in teorii conspirationiste de favorizare a lui Vettel). Este clar ca Ferrari pot castiga si alte curse in acest an, ceea ce e mult mai interesant pentru public, desi personal vreau sa castige Mercedes fiecare cursa :) Se anunta un final frumos de sezon, desi Hamilton are sanse foarte mari sa castige al 6-lea titlu mondial, la fel cum si echipa Mercedes este inca marea favorita.
    Vettel a câștigat cursa din Singapore după ce l-a depășit la boxe pe Leclerc! Verstappen a completat podiumul
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău