• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • @PMC - ai spune ca este efortul noului CEO, Ola Källenius, dar in industria auto munca la pregatirea unui facelift si alte imbunatiri, cum este cazul de fata, incepe imediat dupa lansarea modelului pe piata. Cu alte cuvinte, nici bine nu s-a uscat vopseaua pe un nou model, ca deja inginerii isi sufleca manecile pentru munca la facelift. Sunt cazuri in care in timpul testelor unui model nou, sunt identificate potentiale imbunatatiri, dar fiindca timpul nu mai permite implementarea acestora pe modelul initial, raman a fi implementate pe facelift. Asa se face ca, in cazul E-Class, "mustaciosul" chiar a avut un aport consistent.
    Mercedes a prezentat AMG E63 sedan și AMG E63 T-Modell facelift: noutăți estetice, sistem de infotainment MBUX și suspensie modificată
  • @Sumi7 - "A1 Ring" este numele vechi. Dupa ce a fost cumparat de grupul Red Bull, a fost rebotezat cu numele "Red Bull Ring". Si da, este foarte frumos, iar peisajul este superb...doar e Austria :)
    Formula 1 a publicat calendarul primelor 8 curse ale sezonului: start în Austria în 5 iulie
  • Pentru prezentarea video oficiala: https://youtu.be/k4C6mwA-fAA?t=497 Daca reusesc sa o aduca la stadiul de productie, este WOW!!!
    Aveți un minut să vorbim despre avioane? Koenigsegg Gemera este un hibrid cu patru locuri și 1.724 de cai putere
  • Indiferent daca sistemul va fi interzis sau nu, inovastia celor de la Mercedes este deja recunoscuta de ingineri ca ceva de geniu! Si exact asta se asteapta de la Formula 1: inovatii geniale si autodepasire inginereasca. Daca totusi rezultatele vor fi convingatoare la sfarsitul testarilor si Mercedes vor avea la indemana acest nou sistem de directie, va fi probabil din nou anul Mercedes. Cum a explicat un internaut, foarte simplu: "I do believe showing it this early Is intentional. All the other teams now have to redesign and crash test a new chassis that accommodates a moving steering rack adding weight to the car, redesign the front suspension geometry to optimise the system, redesign the rear suspension to balance the front.....and pray to god your aero concept still works!.....and you’ve got to design a 2021 car at the same time"
    Prima controversă în testele de la Barcelona: Mercedes utilizează un volan reglabil pe adâncime pentru îmbunătățirea performanțelor
  • Ce enerveaza la culme este cum se aplica toate restrictiile astea doar la pulime. Sunt atat de multe alte lucruri pe care ar putea sa le faca, dar mno, suna bine pentru extremistii ecologi. Ia sa spuna ca vor opri din 2035 toate centralele cu combustibili fosili, iar pana atunci vor investi masiv in izolarea locuintelor (birtanicii nu au locuintele izolate, fiecare casa cu centrala proprie, iar iarna chiar daca nu sunt temperaturi negative, trebuie sa tina centralele in functiune, ca se risipeste repede caldura), si in dezvoltarea de solutii alternative de energie. Dar nu, asta inseamna sa iti pui capul la contributie, sa vii cu niste planuri clare. Asa, ce simplu e sa spui ca interzici benzinare, dieseluri si hibride...pana mea...nu duc lipsa de idioti nici britanicii... Si sa nu mai spunem de ipocrizia europenilor, care marseaza ca tampitii doar pe masinile electrice, dar nu iau in calcul ca extractia si procesarea metalelor necesare electrificarii totale vor polua mai mult decat toate motoarele clasice la un loc. Dar ce conteaza, sa moara africanii si sud-americanii, ca "este" multi oricum. Si inca ceva ce idiotii astia de politicieni nu iau in considerare: efectele sociale majore!!! Industria auto genereaza printre cele mai multe locuri de munca (nu doar in fabricile de asamblare) si in tot lantul de aprovizionare (producatori si furnizori de piese, materiale, logistica...tot-tot-tot). Daca se merge pe interzicerea vanzarii de benzinare, diesel si hibride, vanzarile vor scadea radical, deoarece in 15 ani preturile la electrice nu se vor putea reduce atat de mult incat sa isi permita toata lumea, asa cum se intampla acum. Din cauza scaderii vanzarilor, producatorii vor trebui sa dea afara sute de mii de oameni, daca nu chiar milioane!!! Pe langa asta, toti furnizorii si prestatorii de servicii vor fi de asemenea afectati. Va dati seama ce impact economic major va fi in toate Europa (UK + UE)??? Sa nu mai pomenim de revoltele sociale care cu siguranta vor avea loc... Fuck... De-asta spun ca nu este chiar asa usor sa interzici vanzarile de masini cu motoare clasice si sa nu fie niste efecte catastrofale. Dar mno, pentru asta ai nevoie de oameni cu mai mult de 2 neuroni, ca sa gandeasca cu adevarat in detaliu toate implicatiile unor astfel de masuri. Faceti un calcul simplu. Cate masini se vand in momentul de fata in Europa? In 2019, s-au vandut 15.805.752 (sursa: https://www.acea.be/press-releases/article/passenger-car-registrations-1.2-in-2019-21.7-in-december). Sa spunem ca 5% sunt doar electrice (desi este o supraestimare)...asta inseamna cca 790.000...imaginati-va pana in 2035 vanzari de 20 de ori mai mari pentru electrice, pentru a ajunge la aceleasi cifre de vanzari ca in prezent...sunt mai optimist de felul meu, dar de data asta ceva nu suna bine...
    Marea Britanie vrea să interzică vânzările de mașini diesel, pe benzină și hibride din 2035: noul termen, devansat cu 5 ani
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău