Mercedes a prezentat AMG E63 sedan și AMG E63 T-Modell facelift: noutăți estetice, sistem de infotainment MBUX și suspensie modificată

de Cornel Șocariciu
Joi, 18.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat primele imagini și detalii referitoare la AMG E63 sedan și AMG E63 T-Modell facelift. Ambele versiuni vor fi echipate cu motorul V8 biturbo de 4.0 litri disponibil în variante de 571 CP și 612 CP.

La începutul lunii martie, Mercedes-Benz a prezentat Clasa E facelift. Nemții au pregătit o serie de modificări estetice, câteva noutăți pentru interior și motorizări mild-hybrid și plug-in hybrid. Cea mai potentă versiune anunțată atunci a fost AMG E53, varianta fiind echipată cu un motor de 3.0 litri cu șase cilindri capabil să ofere 435 CP și 520 Nm.

Acum, Mercedes-Benz introduce versiunile de top AMG E63 și AMG E63 S facelift. Atât sedanul, cât și break-ul de clasă mare vor fi disponibile în noile variante de performanță.

La nivel estetic, divizia de performanță a constructorului german a pregătit mici îmbunătățiri. Grila frontală este ușor diferită față de cea a lui AMG E53, prizele de aer sunt mai mari, iar splitter-ul a fost modificat. În partea din spate, noile versiuni de performanță vor fi echipate cu un difuzor nou și cu un sistem de evacuare cu terminații trapezoidale.

Spre deosebire de versiunile "civile", Mercedes-AMG E63 mizează pe aripi mai late cu 27 de milimetri și pe o serie de accesorii din fibră de carbon (acesta vor fi disponibile prin bifarea pachetului AMG Exterior Carbon-Fibre).

Versiunea AMG E63 facelift va fi echipată standard cu jante de 19 inch cu zece spițe, în timp ce varianta AMG E63 S facelift va miza pe jante de 20 de inch cu cinci spițe.

Tot la nivel exterior, nemții au introdus trei nuanțe noi de caroserie: Graphite Grey, High-Tech SIlver și Brilliant Blue Magno.

La interior, noile versiuni de performanță vor fi echipate cu un instrumentar digital de bord. În cazul versiunii AMG E63 facelift, ecranul va avea o diagonală de 10.25 inch, în timp ce vârful de gamă va miza pe un ecran de 12.25 de inch. Ambele versiuni vor fi echipate cu noul sistem de infotainment MBUX cu ecran de 10.25 inch sau 12.25 de inch (în funcție de varianta comandată). Tot la interior, clienții vor descoperi noul volan AMG Performance și scaune AMG îmbrăcate în Nappa.

La fel ca până acum, Mercedes-AMG E63 și AMG E63 S facelift vor fi echipate cu motorul V8 biturbo de 4.0 litri. În cazul lui Mercedes-AMG E63 facelift, unitatea pe benzină dezvoltă 571 de cai putere între 5.750 și 6.500 rpm, și 750 Nm între 2.250 și 5.000 rpm. Versiunea de top AMG E63 S facelift oferă 612 cai putere între 5.750 și 6.500 rpm, și 850 Nm între 2.500 și 4.500 rpm. Unitatea V8 va fi echipată și cu un sistem pentru dezactivarea cilindrilor care funcționează doar în modul de conducere Comfort.

Ambele versiuni vor fi echipate cu transmisia automată cu nouă trepte AMG Speedshift MCT 9G și cu sistemul de tracțiune integrală 4Matic+.

Pe AMG E63 S facelift, nemții au integrat și un Drift Mode.

Mercedes-AMG E63 facelift poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3.5 secunde (3.6 secunde în cazul versiunii break), în timp ce viteza de top este limitată la 250 km/h. Versiunea AMG E63 S facelift este mai rapidă cu 0.1 secunde. Prin bifarea AMG Driver's Package, viteza de top crește până la 290 km/h.

Mulțumită AMG Ride Control+ echipată cu sistemul ADS+ (Adaptive Damping System), inginerii Mercedes-AMG spun că au îmbunătățit confortul (în anumite moduri de rulare) oferit de noile versiuni de performanță.

Versiunea AMG 63 facelift va fi echipată cu discuri față cu diametrul de 360 de mm, în timp ce vârful de gamă va miza pe discuri de 390 de mm. Prin bifarea pachetului AMG Carbon Ceramic, nemții promit discuri ceramice cu diametrul de 402 mm pe puntea față, respectiv 360 de mm pe puntea spate.

Comentarii (3)

  • E primul E-Klasse care NU mai arata a masina pentru seniori. Primul E-Klasse pe care mi l-as cumpara fara sa ma gandesc o clipa ca am apucaturi de batran zaharisit.
    Pur si simplu SU PERB designul! Bravo Mercedes! Se pare ca merge treaba fantastic chiar si fara mustaciosu' dinainte.
    4 1
  • @PMC - ai spune ca este efortul noului CEO, Ola Källenius, dar in industria auto munca la pregatirea unui facelift si alte imbunatiri, cum este cazul de fata, incepe imediat dupa lansarea modelului pe piata. Cu alte cuvinte, nici bine nu s-a uscat vopseaua pe un nou model, ca deja inginerii isi sufleca manecile pentru munca la facelift. Sunt cazuri in care in timpul testelor unui model nou, sunt identificate potentiale imbunatatiri, dar fiindca timpul nu mai permite implementarea acestora pe modelul initial, raman a fi implementate pe facelift. Asa se face ca, in cazul E-Class, "mustaciosul" chiar a avut un aport consistent.
    4 1
  • @PMC, daca o sa ai ocazia sa pui mana vreodata pe un AMG sau un V8 / V12, te asigur ca o sa-ti spulbere orice impresie de batran zaharisit si stafidit :):):). Indiferent de anul de fabricatie. Lasand la o parte designul (probabil) si tehnologia (sigur) invechite, eu cred ca experienta la volan va fi una memorabila. Sunt gata sa fac pariu cu tine.

    @raduvlase are dreptate, dezvoltarea unui model nou incepe cam cu 8 ani inainte de lansare, iar face-lift-ul cam 3-4 ani. Deci si ce vezi acum a fost facut pe vremea lui Herr Zetsche.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru