• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • Am uitat sa adaug o stire (sau mai degraba zvon) de ultima ora. Exista mari sanse ca actualului calendar, sa i se adauge Nürburgring, Portimao si Imola. Suna foarte foarte interesant. Oficial F1 nu au anuntat nimic inca, dar se pare ca acestea vor fi urmatoarele opriri: https://www.racefans.net/2020/07/22/nurburgring-to-join-2020-f1-calendar-with-portimao-and-imola/
    Vettel și Leclerc cred că Mercedes va domina sezonul: "Hamilton poate fi învins în lupta pentru titlu doar de Bottas"
  • @FanF1 - de ce consideri ca regulamentul este expres facut in favoarea Mercedes. Pe ce te bazezi cand spui lucrul asta? Eu cred ca Mercedes-AMG pur si simplu a ajuns o organizatie foarte bine pusa la punct, tipic germana, iar rezultatele se vad. Pe langa asta si banii, nu trebuie sa uitam deloc acest lucru, clar. Dar si Ferrari are buget asemanator cu Mercedes, si totusi, nu reusesc sa performeze asa cum multi fani se asteapta. Personal eu ma bucur de succesele Mercedes, insa in acelasi timp ca oricarui petrol-head imi lipsesc si mie luptele la varf. Mi-ar placea sa vad ca victoriile Mercedes sunt mult mai muncite pe pista...dar se pare ca sezonul asta, cam tot asa o sa fie.
    Vettel și Leclerc cred că Mercedes va domina sezonul: "Hamilton poate fi învins în lupta pentru titlu doar de Bottas"
  • @Adevaratul Costel - fa-ti un user, cu parola, asa cum am si eu de multi ani pe AM, si nu te mai plange. Vezi, grabeste-te, poate userul "Costel" va fi luat de vreun impostor...
    Avancronica Marelui Premiu al Ungariei: momentul potrivit pentru o victorie Red Bull?
  • Cu adevarat trist! Un campionat foarte frumos, cu racing pur. Ceva nu a functionat acolo. Cred ca modul in care a ajuns dpdv tehnic, nu mai era sustenabil pentru constructori. Cred ca costurile foarte mari comparativ cu promovarea media pur si simplu nu se justifica pentru producatori. Pacat! Poate revenirea la niste solutii tehnice mai putin costisitoare ar atrage interesul si altor producatori. Sa ne aducem aminte ca Alfa, Opel, Volvo, Ford au fost si ele prezente in DTM acum ceva ani...si au ramas in istorie cu niste curse absolut fabuloase.
    Campionatul German de Turisme ar putea fi închis după sezonul 2020: "Nu putem continua fără sprijinul constructorilor germani"
  • @ZZZ Imi pare rau sa aud ca RTL renunta la F1. O echipa de profesionisti. In acelasi timp, nu pot sa nu remarc ca era super enervant sa te uiti la cursele de F1 pe RTL din cauza pauzelor publicitare...care devenisera deja exagerat de dese.
    Formula 1 va introduce o nouă grafică TV în sezonul 2020: comparații în timp real între piloți și predicții pentru calificări și cursă
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău