• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • @je3981 - nu am ce sa citesc cu atentie, stirea initiala era incorecta, si a fost corectata dupa ce am reclamat
    Nurburgring, Portimao și Imola se alătură calendarului Formulei 1 pentru 2020: cele trei curse vor avea loc în luna octombrie
  • @Automarket - Cred ca trebuie sa faceti o corectura mare. Portugalia nu va gazdui prima sa cursa din istorie! Circuitul "Circuito do Estoril" (cca 20 km de Lisabona) a fost in calendarul F1 intre 1984-1996! Deci Portugalia nu este chiar o destinatie noua pentru F1. Nu ma asteptam la o astfel de greseala grosolana din partea dvs. :(
    Nurburgring, Portimao și Imola se alătură calendarului Formulei 1 pentru 2020: cele trei curse vor avea loc în luna octombrie
  • Mie mi se pare ca este destul de oficiala stirea: https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-formula-1-adds-portimao-nurburgring-and-2-day-event-in-imola-to.CGyDtalz9hBwCojE2QGCI.html Singura necunoscuta in acest moment este programul weekendului la Imola, unde inca nu este decis daca va fi doar o singura sesiune de antrenamente. Bineinteles, ramane in picioare faptul ca calendarul se poate modifica daca situatia din cauza pandemiei o impune.
    Formula 1 ar putea avea încă trei curse în Europa, însă renunță la America: Nurburgring, Imola și Algarve s-ar putea alătura competiției
  • Din ce cunosc taxele de autostrada sunt folosite in statele din vest in primul rand pentru profitul companiilor care au construit acele autostrazi. In Franta, Italia si Spania autostrazile au fost construite in regim PPP (Parteneriat Public-Privat), iar firmele trebuie sa scoata profit, ca de-aia sunt firme si nu ONG-uri. In Austria, Germania, Ungaria si Romania stiu ca doar statul construieste autostrazi. Nu cunosc cum este situatia in celelalte state europene. Domnul din Germania ar trebui sa spuna cam cum ar suna inca o taxa de autostrada peste deja piperatul pret din IT, FR si Spania? Si apoi, cam cum vor fi folositi banii astia? Cam asa cum a fost taxa lui Ponta inclusa in carburant? Niciodata nu s-au dat publicitatii cati bani s-au strans si in ce proiecte de infrastructura rutiera s-au bagat. Stim cu totii ca au fost sifonati in cu totul altceva. Degeaba platesc eu in EU taxe peste taxe, norme peste norme si constrangeri peste constrangeri, spre bucuria ecologistilor, daca in continuare defrisarile extrem de agresive continua in tari ca Romania, Brazilia, India, Filipine si Indonezia etc. etc. etc., si pe deasupra China, India, Brazilia si SUA continua sa polueze masiv. Faza cu salvarea mediului nu poate fi doar un subiect european, ca nu traim pe alta planeta. Daca nu se iau masuri la nivel global, ne facem ca ne jucam de-a ecologia.
    Germania vrea să propună o taxă pentru circulația pe autostrăzi în toate statele Uniunii Europene
  • @FanF1 - chiar nu inteleg unde bati. Analogia ta nu are niciun fel de sens in discutia asta. Daca Mercedes nu ar lucra asa mult pe dezvoltarea masinii, de unde vin performantele? De la antenele 5G? WTF? Diferentele de timp fata de adversari nu sunt specificate in regulament! Toate echipele exploateaza regulamentele pana la maxim. Iar in cazul Mercedes, nu prea stiu sa se fi aflat in teava pustii din cauza nerespectarii regulamentelor, nici macar cu ultima inginerie absolut extraordinara - DAS. Nu la fel pot sa spun despre Ferrari, care anul trecut au avut un motor care spulbera competitia pe palierele de viteza, iar dupa ce au fost investigati de FIA (care s-a finalizat printr-o intelegere secreta!!!) brusc le-au disparut performantele! Deci, din nou, cum e faza cu regulamentul care favorizeaza expres Mercedes?
    Vettel și Leclerc cred că Mercedes va domina sezonul: "Hamilton poate fi învins în lupta pentru titlu doar de Bottas"
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău