uite un comparativ
1.6MPI -105cp aspirat , lent , consum mare
1.2TSI- 105cp turbo , consum mai mic , fara vibratii , trage mult mai de jos , net superior dpdv dinamic pe o masina de talia Octavia 2 .
Nu stiti cum suntem noi, cand nu ajungi la struguri sunt acri , nu-s buni sunt de rahat , dar la altii care isi permit sunt ca prin minune mai buni , pentru ca cei care isi cumpara o masina se incadreaza in segmentul de piata vizat de acea masina , degeaba comenteaza unu si altul ca nemtestile sunt de rahat sau ca bmw e cea mai proasta masina cand el are scara un 206 sau un logan .
E simplu , spui despre o masina ca e proasta dupa ce iti permiti sa cumperi una cat de cat noua , nu rupta cu 1milion de km , si te dezamageste . Nu cand abia ai bani sa pui benzina la yaris comentezi ca un BMW de 60 mii euro e de cacat.
Exemplu real , 1.4TSI 122cp consuma mai putin decat vechiul 1.4MPI 86cp , vorbesc in cunostina de cauza , deci motorul 1.4TSI este clar mai eficient decat de exemplu un 1.6 sau 1.8 MPi , aspirat .
" noul sistem de la Audi are rolul de a ajuta soferii sa actioneze corect intr-o asemenea situatie de urgenta, aplicand franele repede, dar progresiv"
"sistemul Audi aplica rapid puterea maxima de franare "
pai ori aplica maxim ori aplica progresiv franarea ? cum e pana la urma ?
Ultimele comentarii
342 in total